100. bölüm

112 18 40
                                    

Kim ve Chay çekimlere gitmek için hazırlanmış ve Big'in onları gelip alması için beklemeye başlamışlardı.

"İlk kez bir çekimi canlı canlı izleyeceğim, baya heyecan yaptım şu an."

"Hıı anlıyorum." Demişti Kim Chay'ı süzerken. "O şortu giymek zorunda mıydın ya?"

"Ha? Evden çıkarken yakıştığını söylemiştin, kötü mü duruyor?"

"Hayır ama fazla seksi duruyor, dikkatimin sürekli dağılmasına sebep olacaksın."

"Bakma o zaman sen de."

Chay bunu dediğinde Big, Kim'in aldığı yeni araba ile evin önünde durmuştu. Bu araba iki bölümden oluşuyordu, kısaca şoför kısmı ve yolcu kısmı ayrı ayrıydı.

"Kendimi hiç bu kadar dışlanmış hissetmemiştim." Demişti Big arabadan inip Kim ve Chay için sürgülü kapıyı açarken. "Ne olmuş yani sizin hakkınızda birkaç uçuk yorum yaptıysam? Bu araba hiç hoşuma gitmedi."

"En azından bağlantı için arada küçük bir penceresi var, sen yine ona dua et. Chay sen önden bin hadi."

Chay bindikten sonra Big trip atar gibi şoför koltuğuna ilerlemişti.

"En azından camı açın. Kendimi iyice şoför gibi hissediyorum çünkü."

Kim arabaya bindikten sonra arkadaki küçük camı açmıştı.

"Oldu mu?"

"Evet böyle daha iyi. Artık gitmeye hazırız. Ayrıca oraya Chay için atıştırmalık poşeti koydum, yanına alsın onu."

"Teşekkür ederim Big, alacağım yanıma."

....

Üçü çekim yapılacak stüdyoya geldikleri zaman başta çekimi gerçekleştirecek yönetmen ile konuşmaya gelmişlerdi. Kim yönetmen ile daha önce birçok kez çalışmıştı ama Chay'ı da onunla tanıştırmak istemişti.

"Kim hoş geldin. Yanındaki yeni asistanın mı yoksa?"

"Yok hayır, kendisi sevgilim olur. Muhtemelen haberleri duymuşsundur."

"Elbette duydum. Merhaba, ben Net."

"Ben de Chay."

"Genç de bir çocukmuş, hoşuma gitti yüz yapısı. Daha önce hiç bu sektörde çalıştın mı?"

"Hayır ama hedeflerim arasında var. Henüz daha üniversiteye yeni geçiyorum, eğitim aldıktan sonrası için plan yapmak istiyorum."

"Güzel bir düşünce ama inan bana çoğu sanatçı eğitim almadan başlıyor bu mesleğe. Sen de daha gençsin ve bence yaşın sektör için müsait. Ayrıca Kim gibi bir sevgilin de var. Yani insanların zorlanarak çıktığı o basamakları kolayca tırmanırsın."

Chay hiçbir zaman böyle bir düşüncede olmamıştı. Bir şey başaracaksa bunu tek başına başarmalıydı.

"Şey... Ben öyle bir durumda olmak istemezdim. Kim ile onu sevdiğim için birlikteyim, meşhur olduğu için değil. Ha elbette meşhur olması onu tanımama sebep oldu ama onu sevmeme sebep olan başka şeyler vardı."

Kim onun verdiği cevaba istemsizce gülümsemişti. Tam da sevgilisinden beklediği bir cevap olmuştu.

"Yine de bunu düşünmeni tavsiye ederim. Öncelikle sizi hazırlık odasına alayım. Henüz çekim yapacağın partnerin gelmedi, onu bekleyeceğiz birazcık."

"Tamamdır, sorun değil. Ben de birazcık dinlenirim o süreçte."

Kim Chay'ın elini tutarken Chay çekinmiş olsa da onun elini tutmuş ve oradakilerden birisinin rehberliği ile hazırlık odasına ilerlemişlerdi.

My Sweet Fanboy (Kimchay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin