Kim normalde yabancı evlerde uyumaya alışık bir insan değildi. Tek gecelik yaşadığı ilişkilerde bile kimsenin evinde uyuyacak kadar kalmaz, gecesinde evden ayrılırdı.
(Tamam anladık şerefsiz ve çapkınsın sus artık çarpcam ağzına bir tane)
Bu evde kalmayı neden kabul etmişti? Şu anda misafir odasının tavanını izlerken bunu sorguluyordu.
Chay ona temiz çarşaflar vermişti. Yatak da rahattı ama Kim'i uyku tutmuyordu.
Bu eve girerken amacı Chay hakkında bilgi almaktı. Açıkçası istediği bilgiyi de almıştı fazlaca. Ama sonrasında durum istek barındıran bir boyuta evrilmişti.
Ama Chay Kim'e bu yönde bir sinyal vermediği için Kim hamle yapmayı düşünmemişti açıkçası. Kendisi birkaç sinyal vermişti aslında. Uyumaya gitmeden önce Chay'ı gözlemlemiş, birazcık onunla uğraşmıştı. Ama hiçbiri işe yaramışa benzemiyordi.
Muhtemelen Chay bu sinyalleri anlamamıştı bile. Kim bir an için bu düşünce ile gülümsemişti.
"Ne düşünüyorum ben? Kendimi şu an kötü hissettim."
Uzun zamandır ilişkisi olmamıştı. Programı fazla yoğundu ve cinselliğe ya da ilişkiye ayıracak zamanı yoktu. Belki de bu yüzden aklına böyle düşünceler geliyor olabilirdi.
Acaba bu şekilde düşünmesi Chay'a haksızlık mıydı?
Kim daha fazla bu konu hakkında kafa yormak istemiyordu. Sonuçta her insan evladı cinselliği düşünürdü.
Karşısındaki insanın fazla masum olması onun suçu değildi.
....
Kim sabah uyandığında yağmur çoktan dinmişti. Sanırım gitme vakti geldi de geçiyordu.
Odadan çıkıp Chay'ın kuruması için bıraktığı kıyafetlerini bulmuş ve üstünü değiştirmek için odaya çıkacakken bir ses duyarak arkasına dönmüştü.
"Chay ben ge..."
Gelen kişinin lafı yarım kalmıştı, Kim'i evde görünce.
"Sen benim evimde ne arıyorsun?"
Porsche yanda duran sopayı, Kim o sopanın neden orada olduğunu merak ediyordu, eline almıştı hızlıca.
"Hey, sakin olur musun?"
"Ne sakın olacağım be! Sapık misi3n nesin sen, evimde ne işin var?"
Porsche bir anda ona doğru yürümeye başladığında Chay resmen uçarak yanlarına gelmişti.
"Abi sakin ol, onu ben eve aldım."
"Sen mi aldın?" Demişti Porsche karşısında duran herife bir bakış atarak. Şu an bir şeyler tanıdık gelmeye başlamıştı. "Sen kardeşimin hayran olduğu şu şarkıcı değil misin? Hani sana ders veren."
"Evet o. Dün çok fazla yağmur yağdığı için Kim beni eve bıraktı ama geri dönemeyince ona bizde kalmasını söyledim. Tüm olay bu."
"Haa, anladım." Demişti Porsche elindeki sopayı yere indirip. "Bana niye haber vermedin? Kafasını dağıtacaktım herifin."
Eh, o kısım pek de kolay olmazdı aslında.
(Sen Porsche'u sinirlendir de bak bakalım kolay mı oluyor zor mu oluyor ajdmsmsmkd)
"Özür dilerim, aklımdan uçmuş olmalı."
"Anladım. Ben de kahvaltı için bir şeyler almıştım. Bir şeyler yiyelim de öyle git bari."