"Kim, bunları şu an konuşmasak?"
"Bence bunları şu an konuşmamız gerekiyor Chay." Demişti Kim yerinde doğrulup. "Hatalıydım, ikimiz de birtakım hatalar yaptık aslında. Ben senin genç yaşını gözardı ettim, ikimiz de daha çok kendi açımızdan baktık. Ara verelim dediğimde tamamen bitirelim demen beni kırmadı mı sence? Ben de kırıldım Chay. Bu kadar çabuk hiçe sayılmak beni de kırdı. Ben de belki denemeye çalışmanı görmek isterdim. Ama sen de öylece bırakabilirmişsin demek ki."
"Evet bırakabilirim Kim, en azından bunun farkındasın. Ayrıca yüzüme karşı bana olan hislerinin derin olmadığını duymak yeterince zordu."
Chay böyle diyordu ama Kim de haklıydı. Chay bir anda bitirmişti. Bu da onun yapısında vardı, bir şeyi olacağı yere kadar götürür ama artık olmayacaksa kestirip atardı. Bu da belki onun kötü huyuydu. Kaç arkadaşlığını bitirmişti böyle.
"Ağır konuştuğumu biliyorum. Yorgundum, sinirliydim, yanlış anlamıştım bir şeyleri. Seni kontrol etmeye çalışıyordum ve bu yüzden pişman olduğumu da bilmeni istiyorum."
"Kestirip atmak istememiştim." Demişti Chay ellerine bakarak. "Ama bu ilişkiyi tek başıma taşıyor gibi hissettim o an. Tek taraflı çaba gösterdiğimi hissetim."
Chay başka diyecek bir şey bulamamıştı o an. Kim de onu zorlamak istemiyordu.
"Neden Jaei'ye gittin?" Demişti Chay sorunun cevabından korkarak. "Ara vermek senin için bu anlama mı geliyor? Başkalarına gitmek mi?"
"Chay, saçmalama lütfen. Öyle bir amaçla ara vermedim elbette."
"O zaman niye gittin ona? Çok mu özlemiştin eski sevgilini?"
Chay bunu iğreti dolu bir bakışla söylemişti ve Kim gülmesini son anda tutmuştu. Ne olursa olsun Chay'ın hisleri hala oradaydı.
"Jaei daha öncesinde benzer bir durumda kendine zarar vermişti, kötü olduğunu söyleyince endişelenip gittim ama durumu iyiydi. Oraya gitmem için yalan söylemiş."
"Sen de orayı terk etmek yerine onunla bir şeyler içmeye mi karar verdin?"
"Buna bir açıklamam yok." Demişti Kim. "Böyle bir şey yapacağı zerre aklıma gelmezdi."
"Hafife alıyorsun Kim ama orada tecavüze uğrayabilirdin. Sana zorla istemediğin şeyler yaptırabilirdi."
"Öyle bir şey onun ölümü olurdu, inan bana. Kendi de farkındadır bunun. Tek isteği benim onu istememi sağlamaya çalışmaktı ama başarısız oldu işte. İstediğim tek şeyin sen olduğunu anlamıştır umarım."
Kim bunu derken Chay'ın yüzünü okşamıştı sakince. Chay kendisi ile verdiği savaşı kaybetmek üzereydi resmen.
"Böyle yaparak beni ikna etmeye mi çalışıyorsun yoksa? Yumuşayacak mıyım sence?"
"Bence yumuşarsın."
"Peki Kim, bu süreçte ben eski sevgilimin evine gitmiş olsaydım ve karşına bir anda azdırıcı bir uyuşturucu almış olarak çıksaydım sen bu kadar sakin olur muydun acaba?"
"Birincisi..." demişti Kim istemsiz yumruğunu sıkarak. Düşüncesi bile delirtmişti onu. "Sana bunu yapan fazla yaşamazdı. İkincisi, senin azgın olmanı hayal dahi edemiyorum."
"Konumuz o değil. Ayrıca en azından içkime ilaç atıp beni kandırmaya çalışan bir eski sevgiliye sahip değilim."
"Ben sahibim ama bu benim suçum mu?"
"Onun evine gitmek senin suçun, onunla içmek de senin suçun. Kavgamızın temeli benim eski flörtümle görüşmemden çıkmadı mı? Öyleyse neden bunu yaptın? Bu olay yaşanmasa hiç öğrenemeyecektim belki de."