Üstteki fotoğrafta benim fav iki ship yan yana *-* ve ikisinin de bu sene dizileri çıkacak
Kim ve Chay birlikte Kim'in odasına çıktıklarında Chay fazlasıyla gergindi.
Abisine dışarıda kalacağını söyleyen bir mesaj atmış, abisi de nerede kalacağını pek sorgulamamıştı. Yine de bir şey olursa hemen ara diye de uyarıda bulunmuştu.
Chay abisinin sorgulamayan yanını seviyordu.
"Bunlar sana olurlar bence, dene istersen."
Kim ona bir eşofman takımı uzatmıştı. Chay bunları eline alırken istemsizce heyecanlandığını hissediyordu.
Kim'e ait bir şeyler giymek ona daha yakın hissetmesini sağlayacaktı.
"Odadan çıkmalı mıyım?"
"Sorun değil." Demişti Chay üstündeki gömleği çıkarırken. Nedensizce Kim bakışlarını aşağılara kaydırmış, Chay bunu garipseyip utanarak arkasını dönmüştü. Sonrasında altındaki pantolonu da çıkarıp yana koyarken Kim gülmeden edememişti.
"Arkanı dönmen iyi bir seçenek miydi sence?"
"Ha?"
"Yok bir şey, boşver. Ayrıca bugün için de özür dilerim. Onlara müdahale etmedim çünkü ne kadar dayanacağını görmek istedim. Sanırım yanlış yaptım ama.
Chay üstünü giydikten sonra Kim ona yaklaşıp arkadan ona sarılmıştı.
"Böyle yapmamalıydım, seni böyle bir şeyin içine atmam hataydı."
"Ben kaşındım sonuçta." Demişti Chay iç çekerek. Belli etmese de kötü bir deneyim olmuştu onun için bu.
"Olabilir ama senin gibi küçük bir çocuk için iyi bir deneyim değildi."
"Ben küçük bir çocuk değilim."
"Değil misin?" Deyip gülmüştü Kim.
"O zaman az önce küçük bir çocuğa seks teklifi ettiğin için yargılanman lazım. Olay oraya gelince yeterince büyük mü oluyorum?"
Kim onun cevabına gülmeden edememişti.
"Küçük bir çocuk olduğun için kabul edeceğini düşünmemiştim zaten."
"Kim!"
"Uğraşıyorum seninle, kızma hemen."
Chay dudak büzerken Kim tatlı tatlı onu yerinde sallamıştı.
"Yapma, yerim bak seni."
"Sana ciddi bir şey sorabilir miyim peki?" Demişti Chay onun kolları arasında Kim'e dönüp.
"Korkmalı mıyım?"
"Biraz, yanıt vermek zorunda da değilsin." Deyip derin bir nefes almıştı Chay. "Hangisi doğruyu söylüyordu? Yani... deneyimli- deneyimsiz konusunda."
Chay çekine çekine Kim'in gözlerine bakmıştı.
"Hmm... bu soruyu beklemiyordum. Dürüst mü olayım yoksa olayı biraz çarpıtayım mı?"
"Dürüst ol."
"Pekala, açıkçası daha önce hiç deneyimsiz birisi ile olmadım. İlk deneyimimde bile." Demişti Kim birkaç saniye duraksayıp. "Ama öyle tercih ettiğim için değil, bu şekilde denk geldiği için. Yani karşıma hiç senin kadar saf ve temiz birisi çıkmaması da benim hatam değildir herhalde."
Bu cevap Chay'ı tatmin etmişti aslında.
"Yani uğraşmak istememenle alakalı değil bu durum, öyle mi?"