64. Bölüm

218 32 83
                                    

Beni özlediniz mi? Ben sizi özledim.

Bu hikaye final yapınca ya da final yaklaşınca Jeffbarcode hikayesi yayınlayacağım arkadaşlar, umarım o hikaye de hoşunuza gider ♥️

Chay ve Kim otele vardıklarında diğerleri çoktandır onları lobide bekliyordu.

"Bir an hiç gelmeyeceksiniz sanmıştım." Dedi Rain Chay'ın yanına yürürken. O sırada Kim "Ben anahtarları alayım." Diyerek yanlarından ayrılmıştı.

"Bir sorun mu var?" Demişti Payu Chay'ın halinde bir tuhaflık sezerek.

"Sonra anlatırım, şu an konuşmak istemiyorum."

Chay bunu derken Sky omzuyla Chay'ı dürtmüştü.

"Bana da anlat ama."

"Topluca anlatırım."

Chay bunu dediğinde Kim anahtarları almak için resepsiyona varmıştı bile.

"Merhabalar Bay Kim. Uzun süredir sizi burada göremiyoruz."

"Merhabalar. Adıma ayrılan odaların anahtarlarını alacaktım."

"Hemen efendim."

Adam 3'er çift olacak şekilde 6 adet anahtarı Kim'e uzatmıştı.

"Bu özel olarak istediğiniz balayı suiti, otelimizin en gözde odasıdır. Diğerleri de en iyi odalardan ama özellikle seçtiğiniz oda çok özeldir."

"Evet biliyorum, o yüzden seçtim zaten."

Kim anahtarları alıp diğerlerinin yanına dönmüştü.

"Bunlar sizin." Deyip iki anahtar çiftini Sky ve Rain'e uzattı. "Bu ikisi de bizim."

Kim elindeki bir anahtarı Chay'a uzattığında Chay öylece anahtara bakmıştı.

"İstemiyorum, ben bu gece Payu ve Rain ile kalacağım."

"Anlamadım?"

"Evet bizimle kalacak." Demişti Rain anında Chay'a arka çıkarak. "Bir sorun mu var?"

"Rain, Chay ile aramızdaki meseleye karışmazsan sevinirim." Kim bunu dedikten sonra Chay'a bakmıştı. "Şimdi burada herkesin içinde tartışmayalım istersen."

"Tartışalım bence." Demişti Chay diklenir gibi konuşup. "Benim için sorun değil."

"Chay..."

"Efendim."

"Gerçekten bugün şansını zorluyorsun."

Kim bunu dedikten sonra hızlıca Chay'ın elini tutmuştu. Sonrasında onu asansörün olduğu yere doğru çekmeye başlamıştı.

"Kim! Kim bıraksana."

"Omzuma atıp götürürüm, sinirlendirme beni."

Onlar yürümeye devam ederken Rain Payu'ya küçük bir bakış atmıştı.

"Müdahale etmeli miyiz?"

"Boşver, aralarındaki meseleyi halletsinler bu sefer kendi başlarına."

....

Kim Chay'ı asansöre bindirdiğinde Chay onu hızlı olmayacak şekilde itip elini de geriye çekmişti.

"Gerçekten zorba bir insansın."

"Teşekkür ederim." Demişti Kim asansöre yaslanıp sinirle nefes alırken. "Tartışacaksak baş başa tartışalım. Tartışmışsak mesela aramızda kalsın. Ben sorunlarımı bir kişiyle çözmek istiyorum, 10 kişiyle değil. Arkadaşların sürekli dahil olmak zorunda değiller."

My Sweet Fanboy (Kimchay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin