Sonuç olarak Kim ne kadar uzatmayı denese de hepsi tatillerinin sonuna gelmişlerdi. Kim'in bir sonraki gün konseri vardı ve bu sebepten hepsi salıdan eve dönmek zorunda kalmışlardı.
Chay gelirken tartıştıkları ve birbirlerini yedikleri bu arabaya şu an son derece mutlu bir şekilde biniyordu. Aynı şekilde Kim de öyle.
Yine iki ayrı araba yapmışlardı. Chay ve Kim birlikte dönerken diğer dörtlü de Phai'nin arabasına yönelmişlerdi.
"Tatil için teşekkürler Kim." Demişti Rain Kim'e seslenip. "Her ne kadar gelmeden önceye kadar sana gıcık olsam da şimdi mecburen seni kabul etmek zorundayım."
"Aynı şekilde ben de seni mecburen kabul edeceğim Rain." Demişti Kim ve sonrasında Chay için kapıyı açmıştı. "Bin hadi."
Chay bineceği esnada Kim Rain'in gördüğüne emin olduktan sonra Chay'ın yanağına bir öpücük bırakmıştı. Chay hızlıca geriye çekilirken Kim yüzüne hain bir gülümseme yerleştirmiş ve Rain biraz ötede sinirden kudurmuştu.
"Bunu bilerek yaptın."
"Önce o başlattı."
Kim bunu dedikten sonra arabaya binerken Chay da arabaya binmişti.
"Gelip beni pat diye öpebilirdi ama sanırım Rain'de de gelişme var." Demişti Chay Rain'e camdan el sallayıp. Rain ise ona kafasını çevirip trip atmıştı. "Ya da bana trip atıyor."
"Rain anlaşılan hala 3 yaşında..."
"Rain 3 yaşındaki halinde olsaydı şu an sen yanımda oturamıyor olurdun. Beni herkesten, abimi de benden kıskanıyordu."
"Nedense gözüme şeker gözüktünüz."
Kim arabayı çalıştırdıktan sonra klimayı da çalıştırmıştı. Sonrasında aracı otelin otoparkından çıkardı. Onları uzun bir yolculuk bekliyordu.
...
Chay ve Kim yol boyunca bazen sohbet etmişlerdi, bazen birlikte şarkılar söylemişlerdi. Kim ara ara uzanıp Chay'ın elini tutmuş ve bir süre bırakmamıştı ve Chay halinden çok memnundu.
Gelirken yaptıkları tartışmayı bile unutmuştu, gerçi o an kalbi son derece kırılmıştı. Yine de artık düşünmek istemiyordu.
"Bu arada özür dilerim." Demişti Chay Kim'e küçük bir bakış atarak.
"Ne için?"
"Gelirken söylediğim şey için. Senin standartlarımı karşılamadığını söylerken yalan söylemiştim. Sadece seni sinir etmeye çalışıyordum."
Chay bunu dedikten sonra yüzünü dışarıya doğru çevirmişti.
"Standartlarım yüksek aslında benim. Yani kolay birisine benziyor olabilirim ama öyle değilim."
"Kolay birisine benzemiyorsun Chay. Aslında gerçekten zor birisin." Demişti Kim uzanıp tekrar Chay'ın elini tutarken. "Benim de standartlarım yüksek, bakma öyle seçici değilmişim gibi gözüktüğüme."
"Jaei'den belli senin standartlar."
Kim, Chay'ın yüzünü göremese de göz devirdiğini hissetmişti resmen.
"Jaei benim hiçbir şeyim değildi."
"Bu, olayı daha da kötü hale getiriyor." Deyip Kim'e dönmüştü Chay. "Sevgilin olsa sevgiden gözün kör olmuş, ondan katlanmışsın derdim. Ama sevgilin olmadığı için aklıma daha başka ihtimaller geliyor."
"Sadece salak bir anıma denk geldiğini söyleyip geçemez miyiz?"
"Senin salak anının olması saçmalığı peki..."