79. Bölüm

155 23 68
                                    

Chay sabah eve döndüğünde abisini evde bulmuş ve bu durum onu şaşırtmıştı.

"Abi, erken gelmişsin bugün."

"Sen nerdeydin Chay?"

"Kim'de kaldım."

"Neden haber vermedin?"

"Şey... konserden sonra ona geçtik de haber vermeyi unuttum. Sen neden evdesin?"

"İşten ayrıldım."

"Ne? Neden?

Chay bunu sorduğunda Porsche bir süre ona bakmıştı.

"Çünkü iğrenç bir patronum var."

Porsche mutfağa doğru ilerlerken Chay arkasından yürümüştü.

"Kinn bir şey mi yaptı sana?"

"Kinn?" Deyip gülmüştü Porsche. "Abisinin kardeşi işte, sinirlenince hemen konuşması değişiyor."

"Abi cevap ver."

"Sinirimi bozdu, ben de işi bıraktım."

"Ne yaptığını anlatacak mısın?"

Porsche bir süre öylece Chay'a bakmıştı.

"Sadece bana yerimi hatırlattı, hepsi bu." Deyip gülmüştü Porsche ama bu seferki gülüşü sinirdendi. "En kısa sürede başka bir iş bulurum zaten."

"Sen nasıl mutlu olursan öyle olsun abi." Demişti Chay abisine kocaman sarılıp. Sonrasında telefonu çalmaya başlamıştı. "Rain arıyor, buna bakmam lazım."

Chay telefonu açıp abisinden uzaklaşırken Porsche da kahvaltıyı hazırlama işine dönmüştü.

"Efendim Rain."

"Chay sen bugün akşam Sky ile görüşecektin, değil mi?"

"Evet, abimle okul kaydına gideceğiz, akşam da Sky ile görüşeceğim."

"Ben de gelebilir miyim akşam?"

"Elbette gelebilirsin." Demişti Chay hızlıca konuşup. "Sorman hata ama bir şey mi oldu? Bugünü Payu ile geçirecektin."

"Biz... dün gece biraz tartıştık."

"Ne? Neden?"

"Nedeni yok, tartıştık işte.... Yani aslında nedeni var ama telefonda anlatamam. Buluşunca anlatırım."

"Tamamdır, görüşürüz o zaman akşam."

"Görüşürüz."

Chay telefonu kapattıktan sonra tekrar mutfağa dönmüştü.

"Rain ve Payu da kavga etmişler."

"Şaşırmadım." Demişti Porsche ağzına peynir dilimi atarken.

"Anlamadım, neden şaşırmadım?"

"İlişkide bir taraf çok fazla sevince genelde o ilişki zor yürüyor. Rain tüm kalbi ile seviyor ama Payu öyle değil gibi geliyor bana."

"Neden böyle düşünüyorsun?" Demişti Chay şaşırarak.

"Rain... Chay, Rain baba sevgisi görmeden büyüdü. Ben, sen ve Payu yalandan da olsa bi baba figürüne sahibiz. Aramız kötü de olsa başımıza bir şey gelse babamız orada olacaktır ama Rain'in hayatında böyle bir erkek yok. Bu sebeple başta bana çok yakın oldu, muhtemelen yaşımdan ötürü benden ilgi bekledi. Sonra da Payu ile yakın olup ona aşık oldu. Ne yazık ki Payu'dan aynı hissi alamıyorum ben. Rain'i sevmiyor diyemem, elbette seviyor ama Payu sınırlarını seven birisi ve daha özgür yaşamayı seviyor. Eski ilişkisi her ne kadar kelime anlamıyla zorlayıcı ve toksik de olsa Payu bunu seviyordu. Onu zorlayan ve toksik bir ilişkiye tutunmak istedi. Nerden bildiğimi soracak olursan ben de benzer bir kafadayım. Gel gelelim sen ve Rain..."

My Sweet Fanboy (Kimchay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin