93. Bölüm

180 20 131
                                    

Chay, Sky ve Rain kafa dağıtmak için uzun süre gezmişler, dondurma alıp onunla da dolaşmışlar ve kahkahalarla gülüp eğlenmişlerdi.

"Biliyor musunuz? Hayatımda hiç bu kadar iyi arkadaşlıklar kurmamıştım ben." Demişti Sky duvara yaslanıp arkadaşlarına bakarken. "Zamanında arkadaşlarım o iğrenç herifle yaşadığım şeyden sonra benden uzaklaştılar. Gerçi onlara arkadaş demeye bin şahit ister. Ama siz beni aranıza aldınız ve bu konuda size gerçekten minnettarım."

"Saçmalama Sky, aramıza almak lütufmuş gibi konuşma istersen." Demişti Rain Sky'a kocaman sarılırken. "İkimiz de seni çok seviyoruz."

"Ben de sizi çok seviyorum."

Chay da onlara "grup kucaklaşması" diyerek sarılmıştı. Sonrasında bir süre daha dolaştılar ve gülüşmeleri bir an olsun kesilmedi.

Taa ki Sky'ın eski sevgilisi karşılarına çıkana kadar.

"Vay be, çok eğleniyor olmalısınız." Demişti Gun onlara bakarken. "Bu eğlencenizi bozmak istemezdim ama Sky ile konuşmam lazım. O yüzden onu bir süre sizden çalacağım."

Gun Sky'a dokunmak için hamle yaptığında Chay anında araya girerken Rain de Sky'ı korumak için kendi arkasına almıştı.

"Sky'ın seninle konuşmak istediği bir şey olduğunu sanmıyorum." Demişti Chay diklenir halde durup. "Şimdi gidersen sevinirim."

"Kendine havlayan bir köpek bulduktan sonra iki tane de kedicik bulmuşsun Sky, gerçekten etkilendim. Zamanında güvendiğin arkadaşların gibi bunlar da arkandan vurmasınlar seni."

"Defolup git. Seninle konuşacak bir şeyim yok benim. Şikayetimi de geri almayacağım hiçbir şekilde."

Sky bunu dediğinde Gun yüzündeki gülüşü anlık kaybetmişti.

"Ben eğer senin yüzünden o hapsi yatarsam senin kabusun olurum, anladın mı beni? İki üç morlukla kurtulduğuna dua eder hale gelirsin."

"Ne diyorsun sen be! Kabadayı mısın nesin? Defolup gitmezsen polisi arayacağım bak." Deyip telefonuna yönelmişti Rain ama Gun bir anda onun eline vurduğunda telefon yana fırlamıştı.

"Sen karışma fare suratlı, bu onunla benim aramda. Belanızı sikmemi istemiyorsanız çenenizi kapatın ikiniz de."

"Gun git burdan." Demişti Sky sesinin titremesine engel olamayarak. "Benden uzak dur artık."

"Sen o cezayı geri çekmeyip gebermek istiyorsun herhalde." Deyip Gun bir an Sky'a doğru hamle yapınca Chay araya girmişti ama Gun onu sertçe itip yere yapışmasına neden olmuştu.

"Ne yapıyorsun sen be!"

Rain onu itmeye çalıştığında Gun Rain'i yakasından tuttuğu gibi duvara yapıştırmıştı. Rain sırtının acısı ile inlerken Sky korkudan kitlenmişti resmen. Nefes alış verişi bile hızlanmıştı ve tüm bedeni resmen titriyordu.

"Bı... bırak arkadaşlarımı."

Chay o sırada Gun Rain'i bıraksın diye ayaklanmış ama Gun onu tekrar itince kolunun acısı ile yerde kalmıştı bir süre. Gun bu sefer Rain'in boğazını sıkmaya başlamıştı.

"Sky bak bunlar hep senin yüzünden oluyor. Etrafındaki herkese zarar veriyorsun."

"Dinleme onu Sky." Deyip ayaklanmıştı Chay. Gun'ı çekmeye çalışıyordu ama herifin hayvan gibi gücü vardı ve kendini yine yerde bulmuştu.

Gun çok sert tutmasa da Rain nefesini zar zor alıyordu. Çırpınıp Gun'ın kolunu çizip dursa da sadist herifin acıyı hissettiğini düşünmüyordu.

My Sweet Fanboy (Kimchay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin