24. Bölüm

378 44 168
                                    

Kinn'in yanlarından ayrılmasından kısa bir süre sonra Payu ve Rain ikisinin yanına gelmişlerdi.

"Bu masa ne böyle?" Deyip ağzına hemen bir şeyler atmıştı Rain. "Kim'in parasını mı yiyoruz?"

Bunu derken pişkin pişkin gülmüştü. Chay ona seni öldürürüm bakışı atmış olsa da Rain aldırış etmeden yemeye devam etmişti.

"Rain her zaman açtır." Demişti Chay Kim'e bakarak.

"Hiç de belli olmuyor, yediklerini eritiyor herhalde."

"Çenesiyle eritiyor o." Demişti Payu kolunu sevgilisinin omzuna atarak. Bunu sahiplenme duygusu ile yaptığını anlayabiliyordu Kim ama bunu yapmasına hiç gerek yoktu.

"Sen de yesene bir şeyler." Demişti Kim Chay'a biraz daha yaklaşıp. Chay nedense Rain kadar umursamaz değildi ve biraz çekinmişti. "Eğer ikram diye rahatsız oluyorsan çıkışta hepsinin parasını öderim."

"Öyle de ikram olacak."

"O zaman şöyle yapalım." Demişti Kim yüzünü iyice Chay'a yaklaştırıp. Payu onların arasında olan olayı hiç bilmediği için onlara sorgu dolu bir bakış atmıştı. "Sen bunlardan güzelce ye ve sonrasında benim için evinde kendi ellerinle bana yemek hazırla. Anlaşmamız nasıl sence?"

Anlaşma güzeldi ama bu anlaşma olmasa bile Chay ona yemek hazırlardı zaten.

Ama Kim bunu o rahat etsin diye teklif etmişti sonuçta.

"Anlaştık." Deyip tatlı ve utangaç bir şekilde gülmüştü Chay. Kim şu an etrafta kimse olmasa vereceği tepkiyi kontrol edemeyebilirdi ama kendini tutmayı başarmıştı.

Bu konuşulan muhabbetin ardından Chay masada birazcık Rain'e yaklaşmıştı.

Masa yuvarlak bir masaydı ve koltuk da yarım çember şeklindeydi. Oturma şekilleri de Payu~Rain~Chay~Kim şeklindeydi.

Masanın iki ucuna Kim ve Payu oturmuşlardı. bebeklerini korumaya çalışan aslanlara benziyorlardı böyle bakınca. Hey! Gelip kimse onları kapmayacaktı. Siz onları elinizden kaçırmazsanız elbette.

"Al şunu da ye.

Rain Chay'ın ağzına büyükçe bir şey tıkarken Chay bir an konuşamadığını hissetmişti.

"Napıyorsun manyak! Boğuluyordum."

"Bir şey yok, bir şey yok." Deyip arkadaşının saçını sevmişti Rain. Sonrasında Chay'ın kulağına yaklaşmıştı. "Hem ağzına bir şeyler almaya alışman lazım."

Chay'ın duyduğu şeyle gözleri büyürken Rain sinsice gülüp uzaklaşmış ve Chay amansızca öksürmeye başlamıştı.

"Chay, iyi misin?"

Kim ve Payu aynı anda ona su uzatmışlar, Chay en yakınındaki suyu almıştı.

"İyiyim iyiyim, bir an boğazıma kaçtı da yediğim."

Bunu derken Rain'e sinirli bir bakış atmış ama Rain omuz silkip umurunda olmadığını göstermişti. Gerçekten bu çocuğun patavatsızlığı çok başka seviyeydi. Hem ya Kim duymuş olsaydı bunu.

Düşünce çok korkunçtu.

"Rain ağzına bir beni tıkmadı, normal boğazına kaçması." Demişti Payu Chay'a bir peçeye uzatırken. Kim Payu ile ilk defa görüştüğü için ikisi de birbirine karşı tedbirli gözüküyorlardı.

"Chay, arkadaşların burada olduğuna göre ben içeriye birisini görmeye gideceğim. Hemen dönerim ama."

"Sorun değil Kim, ben buradayım zaten."

My Sweet Fanboy (Kimchay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin