95. Bölüm

246 18 80
                                    

Hepsinin hastanedeki işleri bitmişti, Sky da artık kendini daha iyi hissediyordu.

"Abim yeni bir işe başladı. Şu pislik herifin tutuklanmasını kutlamak için buluşalım mı abimin çalıştığı barda?"

"Bence güzel fikir. Hem kafamız dağılmış olur." Demişti Phai Chay'ı onaylayıp. "Sevgilim isterse tabii."

"Benim için de iyi olur cidden." Demişti Sky yüzüne sahte de olsa gülümseme yerleştirip. Güçlü durmaya çalışsa da etkilenmişti bu olaydan.

"Bu arada Sky... seni suçlamak istememiştim." Demişti Payu Sky'a doğru bir adım atıp ona elini uzatırken. "Hadi barışalım."

"Barışalım ama sen haksız da sayılmazdın, ben düşüncesiz davrandım."

Sky Payu'nun elini sıkarken Phai "Çok samimiyetsizsiniz, sarılın hadi." Deyip ikisini tutmuş ve sarılmaları için birbirlerine itmişti. İkisi birbirine sertçe çarpınca birbirlerine tutunmak için sarılmak zorunda kalmışlardı.

"Phai dursana! Birbirimizi henüz sarılacak kadar sevmiyoruz."

Sky Payu'dan uzaklaşırken Payu da aynı hızla ondan uzaklaşmıştı.

"Sky benim varlığıma yeni yeni alıştı zaten Phai, yine benden nefret etmesin."

Hepsi bir süre bu olaya gülmüşler, sonrasında buluşma planı için gün belirleyip evlere dağılmışlardı. Her ne kadar Payu ve Rain'in arası hala iyi olmasa da Payu Rain'i bırakmak istememiş, bu yüzden Kim onları Payu'nun evine bırakmıştı.

"Ben iyiydim, eve gidebilirdim." Diye söylene söylene arabadan inmişti Rain. Payu da offlayarak arkasından inmişti.

"Birbirlerini öldürmezler umarım."

"Umarım." Demişti Chay onların arkasından bakarak. İkisi didişe didişe apartmana girmişlerdi. Sonrasında Kim arabayı çalıştırıp yola çıkmıştı.

"Phai sürekli hastane masraflarını ödeyeceğim diye ısrar edip durdu, iban istedi hatta. Ben de başka bir zaman bir şeyler ısmarlarsın ödeşiriz dedim. Aksi halde ikna olacak gibi değildi."

"O da çok inatçıdır ve kolay kolay unutmaz. Kesin ısmarlayacaktır."

"O zaman güzel bir restorantta Phai'ye yüklü bir hesap ödetiriz."

"Sevdim bunu." Deyip gülmüştü Chay. "Her şeyi yiyeceğim."

"Benle çıkınca yemek seçiyorsun ama. En son menüde en ucuz şey salata diye salata yedin ve doymadın. Çıkışında iki tane balık ekmek gömdün ama. Sonra göbeğim var diye ağlıyorsun."

"Susar mısın? Ben göbeğimle barışığım. Hem sen de bana yakıştığını söyledin."

"Sana her şey yakışıyor." Deyip Chay'ın elini tutmuştu Kim. Ve elini de uzun süre bırakmamıştı.

....

Kim evin şifresini girdikten sonra Chay'ı bir anda kendine çekip öpmeye başlamıştı.

"Kim... dursana... Daha eve girmedik."

"Gireriz şimdi." Demişti Kim Chay'ı içeri çekip kapıyı kaparken. Sonrasında Chay'ı kapıya yaslayıp öpmeye devam etmişti.

"Kim...."

"Özledim Chay. Hem bana sözün yok muydu senin?"

"7 öpücük dedik ama sen beni yemeye çalışıyor gibisin."

"Yiyemez miyim?" Demişti Kim gülerek. Sonrasında Chay'ın kulağına yaklaşmıştı. "Tadının güzel olması benim suçum değil."

Bunu dedikten sonra dilini sakince Chay'ın boynuna değdirmiş ve sonrasında dudaklarını o kısma yerleştirip Chay'ın boynunu öpmeye başlamıştı. Aynı anda elleri sürekli Chay'ın belinde dolaşıyordu.

My Sweet Fanboy (Kimchay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin