Song: Love The Hell Out Of You
Artist: Lewis Capaldi
I'm gonna love the hell out of you,
Liberty
Έσπασε την ένωση των χειλιών μας αργά, θέλοντας μάλλον να παρατείνει την τρυφερή αίσθηση που άφηνε πίσω της. Άνοιξα τα μάτια και τον κοίταξα. Δεν είχαμε ανάψει κάποιο φως στο δωμάτιο˙ αχόρταγοι και οι δύο να ενώσουμε τις ψυχές μας πάνω στο μαλακό κρεβάτι του, δεν αναλωθήκαμε σε περιττές κινήσεις. Ο ελαφρύς φωτισμός απ' το σαλόνι, ωστόσο, έφτανε για να ξεχωρίσω τα όμορφα χαρακτηριστικά του.
Αναστέναξε. Τα μάτια του είχαν κλείσει, ενώ τα χείλη του μισάνοιχτα ακουμπούσαν απαλά το μέτωπό μου. Η έκφρασή του ήταν πλέον, πράα. Το κατσούφιασμα ανάμεσα στα φρύδια του είχε εξαφανιστεί. Το δέρμα του γυάλιζε απ' τον ιδρώτα˙ στο μέτωπο, στα μάγουλα, στην μέση του στήθους του και το μελάνι στο σώμα του φάνταζε, θαρρείς, πιο έντονο.
Τράβηξα μια γραμμή απ' τα αξύριστα μάγουλά του στο πασπαλισμένο με γένι πιγούνι του, στις τρίχες στη μέση του στήθους του για να καταλήξω στις τρίχες κάτω απ' τον αφαλό του. Το σώμα του, μυώδες και πιο αδύνατο απ' την τελευταία φορά που το χάιδεψα, ξυπνούσε αμαρτωλές σκέψεις στο μυαλό μου. Δικαιολογημένα, συμφώνησε το τρελό μου εγώ, το οποίο είχε βάλει λίγο πάγο στο πίσω μέρος του κεφαλιού της. Πιθανότατα χτύπησε απ' την πτώση.
Η παλάμη του τυλίχτηκε γύρω απ' τον καρπό μου, σταματώντας με, προτού καταφέρω να χαϊδέψω την συνέχεια της τριχωτής γραμμής που έκρυβε το σεντόνι με το οποίο ήμασταν άτσαλα σκεπασμένοι˙ τουλάχιστον από την μέση και κάτω.
«Δώσε μου την ευκαιρία να πάρω μια ανάσα, μωρό μου».
Κοκκίνησα και γέλασα ντροπαλά. Δεν επιδίωκα να τον αγγίξω εκεί, τα δάχτυλά μου ήθελαν απλά να νιώσουν το δέρμα του και τα μάτια μου ήθελαν να δουν την αυτόματη αντίδραση που είχε το σώμα του κάτω απ' το απαλό μου χάδι. Όμως, θυμήθηκα πως τίποτα δεν θα με εμπόδιζε ξανά απ' το να τον αγγίζω όποτε θέλω. Οπουδήποτε.
Σήκωσα το βλέμμα μου στο δικό του και δάγκωσα το χείλος μου. Ανταπέδωσε την ματιά μου με ένα αυτάρεσκο χαμόγελο. Θεέ μου, ευχαριστώ. Ευχαριστώ που τον έφτιαξες για μένα.
«Μεγάλη αυτοπεποίθηση έχεις» είπα γελώντας.
Ανταπέδωσε το γέλιο μου και γύρισε πλευρό. Τράβηξε το χέρι του που βρισκόταν κάτω από την πλάτη μου και στερέωσε το κεφάλι του, ενώ με το άλλο έφερε πιο πάνω στην μέση του το πόδι μου, το οποίο ακόμα βρισκόταν γαντζωμένο γύρω απ' τα δικά του.
YOU ARE READING
Recovery
Fanfiction-book 2- ❝ο κόσμος δεν χωρίζεται σε αυτούς που έχουν και σε αυτούς που δεν έχουν κατάθλιψη· αλλά σε αυτούς που μπορούν και σε αυτούς που δεν μπορούν να την αντιμετωπίσουν.❞ Sequel to The Craziest Thing in Life is Love © heswriter 2015 All Rights Res...