51. Fire Meet Gasoline

739 75 31
                                    

           

Song: Fire Meet Gasoline

Artist: Sia

It's dangerous to fall in love but I wanna burn with you tonight.

Harry's POV

                Μου ζήτησε να μείνω λες και η ζωή της εξαρτιόταν από αυτό. Ο ψίθυρός της είχε γεμίσει την σιωπή η οποία ξαφνικά μας έπνιγε σε μια δύνη από ανείπωτα συναισθήματα. Τι από όσα νιώθαμε μπορούσαμε να πούμε, όταν την είχα αγκαλιά και τα χείλη της ψιθύριζαν εκείνες τις λέξεις που καρτερούσα χρόνια θαρρείς να ακούσω; Ήταν πιο εύκολο να δείξουμε ο ένας στον άλλο πως βιώσαμε αυτούς τους μήνες χώρια.

                Είχα στο μυαλό μου να την κάνω να νιώσει έστω και για λίγο μοναδική αυτή τη μέρα. Προσχεδίασα τις κινήσεις μου, έμπλεξα τον Niall στο κόλπο και όλα αυτά χωρίς να πω κουβέντα στον ψυχολόγο μου. Αν ήμουν ασθενής μου θα μου έλεγα «Μην τολμήσεις να κάνεις αυτό που σκέφτεσαι!» μα πότε υπάκουσα στην λογική όταν σκεφτόμουν μονάχα εκείνη;

                Τα φιλιά της ήταν φάρμακο για την αρρώστια της απουσίας της. Το κενό που ένιωθα τόσους μήνες έκλεινε με κάθε χάδι των χειλιών της. Με κάθε κίνηση των χεριών της στο πρόσωπό μου. Η αφή της ξυπνούσε συναισθήματα που έπεσαν σε λήθαργο απρόοπτα μετά την ξαφνική της έλλειψη. Ο τρόπος που ανταπέδιδα τα χάδια της ήταν απελπισμένος. Τα χέρια μου έτρεμαν και η καρδιά μου χτυπούσε τόσο δυνατά που δεν ήμουν σίγουρος αν θα μπορούσα να ζήσω μέχρι το τέλος της βραδιάς. Αισθανόμουν άρρωστος, μα αν αυτή ήταν η αρρώστια που στο τέλος θα με σκότωνε, τότε καλοδεχούμενος ο θάνατος.

                Το σχέδιο βγήκε εκτός προγραμματισμού. Ήθελα απλά να την δω να γελάει. Ήθελα να θαυμάσω το κόκκινο στα μάγουλά της και την έκπληξη όταν επιτέλους θα της ευχόμουν χρόνια πολλά. Είχα υπολογίσει τις κινήσεις μου, μα όπως πάντα η Liberty με έβγαλε εκτός τροχιάς. Ανταποκρίθηκε πιο θερμά απ' όσο θα μπορούσα ποτέ να ελπίσω. Αντί να την κάνω να νιώσει μοναδική, με έκανε εκείνη να νιώσω μοναδικός.

                Ο μοναδικός. Ο μόνος που είχε αυτή την εξουσία στις σκέψεις της και στις αντιδράσεις του κορμιού της. Ήμουν ο μόνος άντρας που την καταλάβαινε. Ο μόνος στον οποίο θα ψιθύριζε ποτέ «Μου έλλειψες.» Ήμουν ο μόνος που καρτερούσε να φιλήσει και ο μόνος που είχε την εξουσία στο κορμί της για να της δείξει τι σημαίνει να αγαπάς. Μα κι αυτή για μένα ήταν η μόνη.

RecoveryWhere stories live. Discover now