Song: Jar of Hearts
Artists: Christina Perri
You lost the love I loved the most.
Liberty's POV
Το να ξυπνάω απ' τις ζεστές ακτίνες πάνω στο δέρμα μου, είχε γίνει ρουτίνα. Το παράταιρο σε εκείνο το πρωινό ήταν το πόσο ξεκούραστη αισθανόμουν. Ήταν η πρώτη νύχτα, έπειτα από αρκετό καιρό που πραγματικά κοιμήθηκα. Δεν είχα ξυπνήσει κατά την διάρκεια, ούτε είχα επιθυμήσει να ξεφύγω απ' το κορμί που βάραινε το δικό μου, όπως συνήθως συνέβαινε. Είχα κοιμηθεί ξέγνοιαστη και αυτό φαινόταν απ' την ενέργεια που κυλούσε στις φλέβες μου και σταδιακά έβγαζε από τον ύπνο, το νυσταγμένο ακόμη σώμα μου.
Σχεδόν έμοιαζε σαν ένα απ' τα κακόγουστα όνειρα που με στοίχειωναν ανά καιρούς. Μα σίγουρα, αυτό δεν ήταν. Η μυρωδιά με την οποία γέμιζαν τα ρουθούνια μου, η ζέστη που τύλιγε το κορμί μου και το απαλό χάδι μερικών δαχτύλων στην πλάτη μου, ήταν πέρα για πέρα αληθινά. Πήρα μια τζούρα απ' αυτή τη μυρωδιά και το οξυγόνο κύλησε μέχρι τις άκρες των δαχτύλων μου.
Η καρδιά μου σφίχτηκε όταν συνειδητοποίησα που ακριβώς βρισκόμουν ξαπλωμένη. Τα βλέφαρά μου χώρισαν για να αποστηθίσω το μέρος και να επιβεβαιώσω για ακόμη μια φορά πως όλα όσα ένιωθα για πραγματικότητα δεν ήταν στην φαντασία μου. Το περίεργο σφίξιμο τύλιξε την καρδιά μου απ' την αρχή, όταν η ματιά μου έπεσε πάνω στο δέρμα που πιθανότατα κάλυπτε τον λαιμό του. Η φλέβα που κάποτε αγαπούσα να φιλάω διαγραφόταν τόσο έντονα και το μόνο που σήμαινε ήταν πως ο Harry είχε στραμμένο το πρόσωπό του δίπλα.
Τα μακριά μαλλιά του είχαν πιαστεί κάτω απ' το μάγουλό μου και σιγά – σιγά η αίσθηση του γαργαλητού καταγράφηκε στο σημείο. Το χέρι μου βρισκόταν γύρω απ' το στέρνο του όταν κούνησα τα δάχτυλά μου για να το εντοπίσω. Είχα μαγευτεί τόσο απ' το νυσταγμένο του πρόσωπο που σχεδόν δεν ένιωθα το κορμί μου.
Το γεγονός πως ως επί το πλείστον είχα καταλάβει το σώμα του έτσι όπως το κορμί μου το είχε καθηλώσει στο στρώμα, δεν φαινόταν να ενοχλεί κανέναν απ' τους δυο μας. Σίγουρα θα αισθανόταν πιασμένος όταν ξυπνούσε και με έβρισκε εκεί, μα ακόμη και αυτό δεν με έκανε να θέλω να σηκωθώ.
Θα έπρεπε να απομακρυνθώ από πάνω του απ' την στιγμή που άκουσα το καρδιοχτύπι του στο αυτί μου. Θα έπρεπε να σηκωθώ και να τον διώξω όσο είχα ακόμη τον έλεγχο του εαυτού μου. Μα η σκηνή ήταν τόσο γνώριμη και μου είχε λείψει αφάνταστα.
YOU ARE READING
Recovery
Fanfiction-book 2- ❝ο κόσμος δεν χωρίζεται σε αυτούς που έχουν και σε αυτούς που δεν έχουν κατάθλιψη· αλλά σε αυτούς που μπορούν και σε αυτούς που δεν μπορούν να την αντιμετωπίσουν.❞ Sequel to The Craziest Thing in Life is Love © heswriter 2015 All Rights Res...