20. High Hopes

1.7K 157 73
                                    

Song: High Hopes

Artist: Kodaline

Seems to me like, I'm just scared of never feeling it again.

Harry's POV

Βγήκα απ' το σπίτι λες και με κυνηγούσαν. Μπήκα στο αμάξι μου και έβαλα μπρος χωρίς καν να μπαίνω στην διαδικασία να σκεφτώ ξανά το που πήγαινα. Το σπίτι δεν μπορούσε να με κρατήσει, ο στενός χώρος με έκανε να πνίγομαι, και το γεγονός πως οι σκέψεις ούρλιαζαν μέσα στο κεφάλι μου, δεν μου άφηνε περαιτέρω επιλογές. Χρειαζόμουν κάτι για να βγω απ' το μυαλό μου.

Γνώριζα καλά πως αυτό δεν ήταν αλκοόλ. Αν καρτερούσα μονάχα το καυστικό υγρό θα μπορούσα να το απολαύσω ιδιωτικά. Κλεισμένος στους τέσσερεις τοίχους του σπιτιού μου, μακριά απ' τα περίεργα μάτια του κάθε τυχόντα. Αυτό που είχα ανάγκη, βρισκόταν σε μπαρ, είχε πάνω μου την ίδια επίδραση με το ποτό, μα είχε καρδιοχτύπι. Το να βρω την Liberty, είχε γίνει ξαφνικά η αποστολή μου.

Κάτι μέσα μου έλεγε να πάω κατευθείαν στο μπαρ που έγινε η αιτία να γνωρίσω την καινούργια έκδοση του εαυτού της. Ομολογουμένως, δεν ήταν καθόλου σαν την δική μου Liberty η γυναίκα που με έδιωξε απ' το σπίτι της το πρωί. Η εξωτερική της ομοιότητα ήταν μεγάλη παγίδα, και το ανακάλυψα με τον χειρότερο τρόπο. Παλεύοντας να ανακαλύψω το εσωτερικό της.

Γεμάτος ανησυχία έφτασα, και αφού πάρκαρα το αυτοκίνητο λίγο παρακάτω, μπήκα φουριόζος απ' την μεγάλη γυάλινη πόρτα. Οι αναθυμιάσεις απ' τα τσιγάρα με έκαναν να μορφάσω. Έπρεπε να είχα πάρει αρκετές ανάσες καθαρού αέρα, προτού μπω. Πιθανότατα οι θαμώνες αναρωτιούνταν για ποιο λόγο έδειχνα τόσο αλαφιασμένος, αν έκρινα απ' τα επικριτικά βλέμματα μερικών μα χωρίς να νοιάζομαι, προχώρησα προς την μπάρα, πάντα κοιτώντας εξεταστικά, τριγύρω για τα οικεία χαρακτηριστικά της. Προς απογοήτευσή μου, η έρευνά μου είχε αποβεί άκαρπη.

Δεν μου είχε διαφύγει φυσικά, σε ποια φωλιά ήρθα να την αναζητήσω, σαν εθελοντής που πάλευε να σώσει το θήραμα απ' το να γίνει τροφή. Ήθελα ακόμη να πιστεύω πως η Liberty ήταν το θήραμα στην όλη υπόθεση. Ο Zayn και ο χαρακτήρας του φυσικά, ο θηρευτής. Τα συναισθήματα ήταν ανάμεικτα όταν διαπίστωσα πως και εκείνος δεν φαινόταν πουθενά. Τι και αν οι δυο τους βρίσκονταν σε κάποια τουαλέτα όπως εχθές; Η σκέψη με έκανε αμέσως να σηκωθώ απ' το σκαμπό μου, ενώ κάπου πίσω μου η μπαργούμαν με φώναζε για την παραγγελία που είχα προλίγου κάνει.

RecoveryWhere stories live. Discover now