Song: Impossible
Artist: James Arthur
Falling out of love is hard; falling for betrayal is worst.
Liberty's POV
Αισθανόμουν τον ήλιο να καίει ενοχλητικά το δέρμα μου, μα ένιωθα πολύ κουρασμένη για να ανοίξω τα βλέφαρα και να δω που βρισκόμουν. Γύρισα πλευρό και η ζέστη δυνάμωσε. Ιδρώτας πότιζε το μέτωπό μου, κάνοντας το σώμα μου να κολλάει, ενώ η θερμοκρασία μου σίγουρα δεν θα μπορούσε να ήταν φυσιολογική. Αυτό που τελικά χώρισε τα βλέφαρά μου ήταν ένα σκούντημα στον ώμο μου. Αρκετά βίαιο θα μπορούσα να το χαρακτηρίσω.
«Τι;» η φωνή μου ήταν τόσο βαθιά που με το ζόρι την αναγνώρισα και η ίδια.
«Δεσποινίς, σηκωθείτε παρακαλώ.»
Η άγνωστη χροιά, με έκανε να ανασηκωθώ απότομα και να ψάξω για την πηγή της. Απ' την αγκαλιά μου έπεσε ένα διάφανο μπουκάλι και προσγειώθηκε στα παπούτσια κάποιου. Σηκώνοντας το κεφάλι μου, διαπίστωσα πως ήταν αστυνομικός.
Πήρε και στους δυο μας αρκετά λεπτά για να μιλήσουμε. Εγώ επειδή δεν μπορούσα να θυμηθώ που βρισκόμουν και εκείνος μάλλον γιατί αναλογιζόταν αν έπρεπε να με συλλάβει ή όχι. Ο πονοκέφαλος που μου έκαιγε το κρανίο χίλιες φορές πιο πολύ απ' όσο ο ήλιος το δέρμα μου δεν βοηθούσε, και το αίσθημα της αδιαθεσίας έκανε τα πράγματα χειρότερα.
Το στομάχι μου φάνηκε να ανακατεύεται από την απότομη αλλαγή θέσης και λίγο αργότερα αισθάνθηκα τον οισοφάγο μου να φλέγεται. Γύρισα στην άκρη και αναγούλιασα, βγάζοντας την πρώτη δόση απ' το πικρό υγρό που φιλοξενούνταν τόσες ώρες εκεί. Ο αστυνόμος πίσω μου, δεν είχε μιλήσει ακόμη.
«Είστε εντάξει;» τον άκουσα να λέει όταν έτριβα τα χείλη με την αναστροφή της παλάμης μου.
Μισόκλεισα τα ματόκλαδά για να μπορέσω να κοιτάξω το πρόσωπό του. Ο ήλιος ήταν εφιάλτης για τα μάτια μου. «Σου φαίνομαι για εντάξει;»
«Σηκωθείτε όρθια.»
«Γιατί;» ο αυστηρός τόνος του δεν με πτόησε.
«Σηκωθείτε και φυσήξτε εδώ.»
Με τράβηξε απ' το χέρι και με βοήθησε να σταθώ όρθια. Λίγο πιο μακριά απ' το στόμα μου είχε μια συσκευή, η οποία είχε ένα χωνί στην άκρη. Μέσα στην θολούρα μου δεν κατάλαβα τι ήταν, για αυτό έκανα ότι μου είπε. Μόλις διάβασε τα νούμερα πάνω στην οθόνη, κούνησε το κεφάλι λες και το περίμενε.
YOU ARE READING
Recovery
Fanfiction-book 2- ❝ο κόσμος δεν χωρίζεται σε αυτούς που έχουν και σε αυτούς που δεν έχουν κατάθλιψη· αλλά σε αυτούς που μπορούν και σε αυτούς που δεν μπορούν να την αντιμετωπίσουν.❞ Sequel to The Craziest Thing in Life is Love © heswriter 2015 All Rights Res...