27. Me And My Broken Heart

1.3K 135 56
                                    

Song: Me and my broken heart

Artist: Rixton

All I need is a little love in my life, all I need is a little love in the dark.

Harry's POV

Οι ώρες κύλησαν αργά, μα η νύχτα έδωσε ξανά την θέση της στην ημέρα. Το πρωί με βρήκε στο μπαλκόνι. Με ένα φλιτζάνι καφέ ανάμεσα στα χέρια, να κρατάει τις παλάμες μου ζεστές και με το άρωμα φουντούκι από την γεύση του, να χρωματίζει τον αέρα, έστεκα στην άκρη του μπαλκονιού και χάζευα την εναλλαγή των χρωμάτων στον ορίζοντα.

Κάποια στιγμή, γύρω στις τέσσερις τα ξημερώματα, ξύπνησα από ένα τηλεφώνημα. Δεν πρόλαβα να το σηκώσω. Ο αριθμός που με κάλεσε ήταν απόρρητος και δεν μπορούσα να ανταποδώσω την κλήση. Εκείνο που με κράτησε ξάγρυπνο ωστόσο ήταν το SMS που έλαβα αμέσως μετά, -πάλι από απόρρητο νούμερο.

Η Liberty είναι στα επείγοντα. Νόμιζα πως έπρεπε να το ξέρεις.

Ακόμη και η σκέψη του να προσπαθήσω να κοιμηθώ μετά από κάτι τέτοιο, φάνταζε γελοία. Διάβαζα το μήνυμα ξανά και ξανά και στην συνέχεια την κάθε λέξη ξεχωριστά, έτσι ώστε να καταλάβω πλήρως το νόημα των λέξεων. Μα έτσι όπως το διάβαζα συνεχώς, οι λέξεις έπαψαν να θυμίζουν λέξεις, σαν να έχασαν ξάφνου την υπόστασή τους, και τα γράμματα μπλέχτηκαν και η οθόνη του κινητού μου έσβησε και εγώ έμεινα παράλυτος, ανάσκελα πάνω σε παγωμένα σεντόνια.

Σηκώθηκα και πήγα στην κουζίνα. Ήπια λίγο νερό και μετά κάθισα στο τραπέζι. Έπιασα ξανά το τηλέφωνο και διάβασα το μήνυμα, ακόμη ταραγμένος και υπό κάποια έννοια σοκαρισμένος. Αν οι συνθήκες ήταν αλλιώς, αν αυτό είχε συμβεί μία μέρα πριν, από το πρώτο λεπτό θα βρισκόμουν στο νοσοκομείο δίπλα της. Μα εχόντων των πραγμάτων, έπιασα τον εαυτό μου να διώχνει αυτή την σκέψη και πειθήνια να υπακούει στην φωνή της λογικής.

Δεν έχεις καμία δουλειά εκεί. Η Liberty θα συνεχίσει να σε διώχνει.

Δεν ήταν θέμα εγωισμού, ούτε η πίκρα της απόρριψης που με κράτησαν μακριά από την παρόρμηση του να τα αφήσω όλα και να τρέξω, -ξανά- κοντά της. Το έκανα για εκείνη. Βαρέθηκα να την παρακαλάω για κάτι που φαινόταν ότι δεν ήθελε ή δεν ήταν έτοιμη να κάνει. Φταίξαμε και οι δύο στον χωρισμό μας, μπορούσα πλέον να το δω, μα αν υπήρχε έστω μία ελπίδα να τα ξαναβρούμε, θα έπρεπε να φανώ πιο προσεκτικός, να ζυγίσω τις κινήσεις μου και να την αφήσω να έρθει σε μένα, αν με είχε πραγματικά ανάγκη. Την πλήγωσα με τον χειρότερο τρόπο και θα έπρεπε να την κάνω να με εμπιστευτεί από την αρχή. Ο μόνος τρόπος για να το καταφέρω όμως αυτό, ήταν να μείνω μακριά της.

RecoveryWhere stories live. Discover now