23. In My Veins

1.5K 152 79
                                    

Artist: Andrew Belle

Song: In My Veins

Oh, you're in my veins, and I cannot get you out.

Harry's POV

«...Οπότε κατάλαβες γιατί βλέπω τον ψυχολόγο μου συχνότερα. Υποτίθεται πως το να μιλάω σε κάποιον, θα με βοηθήσει να ξεπεράσω ό,τι και αν είναι αυτή η φάση που περνάω τώρα...»

Αναστέναξα, περιμένοντας το σχόλιό της πάνω στην προηγούμενη ερώτηση που μου είχε κάνει. Γιατί και κάθε πότε έβλεπα τον κύριο Evans. Προσπάθησα να της εξηγήσω με λίγα λόγια την κατάσταση.

Η γραμμή παρέμεινε βουβή για περισσότερο απ' όσο υπολόγιζα. Έσμιξα τα φρύδια και έξυσα τον λαιμό μου, συνθηματικά να της δίνω την άδεια να μιλήσει. Λίγο ακόμη μέσα στην σιωπή και ένα χαμόγελο διέλυσε το συνοφρύωμα μου. Εγώ έμεινα να κοιτώ το ταβάνι μου με εκείνο το βλέμμα γεμάτο στοργή, που συνήθιζα να χαρίζω σε εκείνη.

«Liberty..;» ψιθύρισα. Και πάλι, τίποτα. «Μωρό μου;»

Μπορούσα ξεκάθαρα να την φανταστώ να κοιμάται, με χείλη μισάνοιχτα και πρόσωπο τόσο ήρεμο, γαληνεμένο, παρά τα προβλήματα που μπορεί να είχε να αντιμετωπίσει μέσα στη μέρα. Είχε την συνήθεια να λυγίζει τα γόνατά της τόσο ψηλά που ακουμπούσαν στο στήθος της, έτσι που έμοιαζε με γιγαντιαίο μωρό, ενώ οι παλάμες της βρίσκονταν πάντα, η μία μέσα στην άλλη, στον χώρο δίπλα απ' το μαξιλάρι της. Η ανάσα της έπεφτε πάνω τους, μα συνέχεια, ακόμη και εκείνη την φορά θαρρείς, μπορούσα να αισθανθώ τα χνάρια της να μου χαϊδεύουν απαλά τον λαιμό.

Τότε ήταν που συνήθιζα να ανοίγω να μάτια και να την χαζεύω για λίγο, μέχρι που έπαιρνα την δόση μου και πιάνοντάς την απ' την μέση την κυλούσα αργά και προσεκτικά στο στήθος μου. Η καρδιά μου έχανε χτύπους, όταν χωρίς να ξυπνάει, άφηνε τον εαυτό της να βολευτεί και να χαλαρώσει πάνω μου, τύλιγε το χέρι της γύρω απ' τον ώμο μου και άφηνε ένα φιλί στο μήλο του Αδάμ μου.

Το σημείο που συνήθιζαν να χαϊδεύουν τα χείλη της, έπαιρνε φωτιά και σιγά - σιγά παρέσερνε και το υπόλοιπο κορμί μου.

Ξεροκατάπια και κούνησα το κεφάλι, βγαίνοντας απότομα απ' την φαντασίωση. Έσφιξα το τηλέφωνο με τα δάχτυλά μου και έξυσα ξανά τον λαιμό μου. Ίσως θα ήταν καλή ιδέα να το κλείσω και να την αφήσω να κοιμηθεί, μα ήμουν τόσο εγωιστής που ήθελα να την ακούσω να με καληνυχτίζει. Να ακούσω ξανά την βραχνή απ' τον ύπνο φωνή της. Να νοιώσω ξανά εκείνο το τρεμούλιασμα και ας μην ήταν κοντά μου.

RecoveryWhere stories live. Discover now