Song: Let her go
Artist: Passenger
Staring at the ceiling in the dark, same old empty feeling in your heart, 'cause love comes slow and it goes so fast.
Liberty's POV
Ξημέρωσε. Τα πατζούρια της μπαλκονόπορτας ήταν κλειστά, μα ο ήλιος έκανε αισθητή την παρουσία του τρυπώνοντας απ' τις χαραμάδες, φωτίζοντας το δωμάτιο. Γύρισα ανάσκελα στο κρεβάτι και έτριψα τα μάτια μου. Ελάχιστα είχα κοιμηθεί το βράδυ. Οι σκέψεις μου με κρατούσαν ξύπνια για τιμωρία των όσων έκανα, πρωτοστάτης τους εκείνη η ανέκφραστη έκδοση του εαυτού μου που πλέον με καταδίωκε σε κάθε μου βήμα. Η μυρωδιά του και το όμορφο πρόσωπό του στην φωτογραφία δεν έκαναν καλή δουλειά στο να με παρηγορούν. Ίσα – ίσα επιδείνωναν την κατάσταση, μιας και δεν ήθελα να κλείσω τα μάτια, φοβούμενη πως τα απομεινάρια του Harry στην ζωή μου θα εξαφανίζονταν το ίδιο γρήγορα όπως και εκείνος.
Ένα χτύπημα διέκοψε τον ειρμό των μακάβριων σκέψεών μου. Αφουγκράστηκα καλύτερα τον ήχο και συνειδητοποίησα πως ερχόταν απ' το σαλόνι μου. Περίεργη σηκώθηκα με απροθυμία απ' το κρεβάτι για να αναζητήσω την πηγή του θορύβου. Παίρνοντας βαθιά ανάσα άνοιξα την εξώπορτα. Ήξερα αμέσως ποια ήταν.
«Εδώ είσαι!» Φουριόζα η μητέρα μου έσπρωξε την πόρτα αμέσως και μπήκε στο σπίτι. «Ξέρεις πόσο ανησύχησα; Γιατί δεν απαντούσες στις κλείσεις μου;!»
Δεν πρόλαβα να συγκεντρώσω τις σκέψεις μου για να απαντήσω στις ερωτήσεις της, όταν με έκλεισε απροειδοποίητα στα μπράτσα της σε μια σφιχτή αγκαλιά. «Δόξα τον Θεό είσαι καλά..» την άκουσα να μονολογεί. Η πόρτα έκλεισε πίσω μας απαλά, με ένα τικ.
«Δεν είμαι...»
Ο αδύναμος ψίθυρός μου την έκανε να χαλαρώσει τα δεσμά της γύρω μου. Έπιασε το πρόσωπό μου στα χέρια της και με κοίταξε προσεκτικά. «Τι συμβαίνει μωρό μου; Γιατί δεν είσαι καλά; Έφυγες χθες απ' το σπίτι σαν αλαφιασμένη και δεν ήξερα τι να κάνω για να βεβαιωθώ ότι είσαι εντάξει...»
«Ο Harry ήταν στο νοσοκομείο.»
«Γιατί;»
Έβγαλα τα χέρια της από πάνω μου και πήγα στο σαλόνι. Έκατσα σε έναν καναπέ και έκλεισα το κεφάλι στα χέρια μου.
«Αποπειράθηκε να αυτοκτονήσει...» είπα όταν κάθισε και εκείνη δίπλα μου. Ακόμη μου ήταν δύσκολο να συλλάβω την ιδέα. Αποπειράθηκε να αυτοκτονήσει μα ήταν καλά.
YOU ARE READING
Recovery
Fanfiction-book 2- ❝ο κόσμος δεν χωρίζεται σε αυτούς που έχουν και σε αυτούς που δεν έχουν κατάθλιψη· αλλά σε αυτούς που μπορούν και σε αυτούς που δεν μπορούν να την αντιμετωπίσουν.❞ Sequel to The Craziest Thing in Life is Love © heswriter 2015 All Rights Res...