Song: What if
Artist: Coldplay
What if you should decide, that you don't want me there in your life?
Liberty's POV
Οι ώρες κύλησαν και το μεσημέρι ήρθε, βρίσκοντας την μητέρα μου ακόμη αναίσθητη, καλωδιωμένη με μηχανήματα και να αναπνέει με την βοήθεια της μάσκας οξυγόνου που της είχαν περάσει γύρω από την μύτη. Ο επιβλέπων γιατρός της, ο δόκτορας Styles είχε περάσει για να εξετάσει την κατάστασή της και μας είχε ενθαρρύνει πως όλα έβαιναν καλώς και ήταν θέμα του οργανισμού της το πότε θα ξυπνούσε.
Ο πατέρας μου ωστόσο παρέμενε τσιτωμένος, αγχώνοντας και μένα. Εγώ είχα την πίστη πως θα ξυπνούσε σύντομα. Αφού ο γιατρός έλεγε πως όλα πήγαιναν καλά, ποιος ο λόγος να στραβώσει το οτιδήποτε; Παρακολουθούσα τον πατέρα μου να πηγαινοέρχεται στον διάδρομο, και να κοιτάει κάθε λεπτό από την τζαμαρία με την ελπίδα πως η γυναίκα του θα ξυπνούσε, μα τίποτα δεν γινόταν.
Γύρω στις τρεις. αισθάνθηκα το στομάχι μου να γουργουρίζει και σηκώθηκα για να μας αγοράσω κάτι να φάμε. Ο πατέρας μου επέμενε πως δεν πεινούσε., μα εγώ θα του αγόραζα κάτι έτσι και αλλιώς. Κατέβηκα στο κυλικείο με το ασανσέρ και χωρίς να έχω την πολυτέλεια να επιλέξω κάτι εξεζητημένο, διάλεξα και για τους δυο μας δύο σπέσιαλ σάντουιτς. Μέχρι η κοπέλα να τα ετοιμάσει, πήγα στο ψυγείο και έπιασα δύο μπουκαλάκια νερό. Πλήρωσα και ανέβηκα ξανά πάνω.
Όπως το είχα μαντέψει ο μπαμπάς μου δεν είχε φάει κάτι το πρωί. Από τις έξι είχε έρθει στο νοσοκομείο, και μονάχα ένας καφές τον κρατούσε στα πόδια του. Και μένα το ίδιο, μα εγώ ήμουν αλλιώς. Τον ρώτησα ποιον είχε αφήσει υπεύθυνο στην δουλειά και μου απάντησε πως όλα τα διοικητικά στελέχη ήταν αρκετά ικανά να επιβλέπουν την επιχείρηση τις ημέρες που εκείνος δεν θα μπορούσε.
«Εσύ τι κάνεις;» ρώτησε με την σειρά του ενώ τρώγαμε.
«Είμαι καλά...»
«Δεν το δείχνεις...» μπήκε κατευθείαν στο θέμα.
Εγώ δάγκωσα άλλη μια μπουκιά από το σάντουιτς και έμεινα σιωπηλή. «Πως έπρεπε να το δείχνω;» ρώτησα μόλις κατάπια.
«Τα μάτια σου... Δείχνουν θλιμμένα.»
Τώρα το πρόσεξες; Αγνόησα την φωνή στις σκέψεις μου και χαμογέλασα με πικρία.
«Είμαι καλά.» επανέλαβα.
«Έχεις μιλήσει καθόλου με τον Harry;»
YOU ARE READING
Recovery
Fanfiction-book 2- ❝ο κόσμος δεν χωρίζεται σε αυτούς που έχουν και σε αυτούς που δεν έχουν κατάθλιψη· αλλά σε αυτούς που μπορούν και σε αυτούς που δεν μπορούν να την αντιμετωπίσουν.❞ Sequel to The Craziest Thing in Life is Love © heswriter 2015 All Rights Res...