19. Haunting

1.6K 163 138
                                    

Song: Haunting

Artist: Halsey

I'm hoping you could save me now, but you break and fold.

Harry's POV

Χτύπησα την πόρτα της δυνατά. Η οργή έκανε τα δάχτυλά μου να τρέμουν και την ανάσα να βγαίνει με βαρείς αναστεναγμούς απ' τα χείλη μου. Ήξερα πως ήταν σπίτι της. Γνώριζα πως με περίμενε έπειτα απ' ό,τι έγινε και αυτό με έκανε ακόμη πιο έξαλλο.

Άνοιξε έπειτα από μερικά ακόμη χτυπήματα. Με το προκλητικό νυχτικό της εμφανίστηκε στο κατώφλι και αμέσως χαμογέλασε. Κάτι μέσα σε εκείνο το χαμόγελο με έκανε να νευριάσω ακόμη περισσότερο. Ήταν λες και με κορόιδευε μπροστά στα μάτια μου. Αν δεν είχα να κάνω με γυναίκα, ίσως και να άφησα την οργή μου ελεύθερη με πιο βίαιο τρόπο.

«Πως τόλμησες;!» μπήκα σπίτι της ουρλιάζοντας. «Πως τόλμησες να το κάνεις αυτό;!»

«Να κάνω τι;»

Έκλεισε την πόρτα και στάθηκε μπροστά μου. Η απάθειά της σίγουρα ήταν μέρος κάποιου κόλπου, δεν εξηγούνταν αλλιώς. Πέρασα τα δάχτυλά μου μέσα απ' τα μαλλιά μου και πήρα μια ανάσα παλεύοντας να ηρεμήσω τον εαυτό μου, μα δεν τα κατάφερα. Εκείνη με παρακολουθούσε με τα χέρια σταυρωμένα στο στήθος της.

«Γιατί της είπες ότι θα φάμε με τους γονείς σου; Ξέρεις τι πιστεύει τώρα;»

Ανασήκωσε τους ώμους. «Αδιαφορώ.» η ειλικρινής της απάντηση.

«Jo... Την αγαπώ αυτή την γυναίκα, τι δεν καταλαβαίνεις;!»

«Τι δεν καταλαβαίνω; Εγώ τι δεν καταλαβαίνω;!» η φωνή της ανέβηκε μερικές οκτάδες. Μάλλον δεν ήμουν ο μόνος οργισμένος. «Εσύ δεν ξέρω αν καταλαβαίνεις τα αισθήματά μου!»

«Σου έχω εξηγήσει, πως δεν νιώθω κάτι για σένα...»

«Ναι, αλλά εσύ ήσουν εκείνος που ήθελε να προσπαθήσει για κάτι παραπάνω, για αυτό μην ρίχνεις το φταίξιμο σε μένα!» με έκοψε. «Εσύ είπες πως ήθελες να πας παρακάτω μαζί μου! Εσύ πηγαινοέρχεσαι από μια σχέση και περιμένεις πως εγώ θα είμαι πάντα μια σου επιλογή!»

«Ναι μα αυτός δεν είναι λόγος να λες ψέματα στην Liberty!»

«Δεν ήξερα πως θα το σήκωνε αυτή...»

Γέλασα ειρωνικά. «Έλα τώρα, μην λες ψέματα και σε μένα... Ήξερες με ποιαν ήμουν όλο το βράδυ! Ήξερες ότι υπήρχε πιθανότητα να σηκώσει εκείνη το τηλέφωνο!»

RecoveryWhere stories live. Discover now