88: Tuz-Buz Kral ve Dalkılıç Prenses

1.1K 121 66
                                    


Merhabalar:)

Tuzla buz: Kırılıp parçalanmak, çok küçük parçalara ayrılmak, paramparça olmak

Dalkılıç: Kılıcını kınından çekmiş olan.

Cem Adrian-Birsen Tezer, Beni Hatırladın Mı💔

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Cem Adrian-Birsen Tezer, Beni Hatırladın Mı💔

Amin Bani, Che Kardi

(Bu şarkı= Renan Talas)

🍀

Bizi hasta eder bir gün, kendi ellerimizle iyileştirdiklerimiz.

🍀

Hayatı bir yerinden tutmak istemiştim, tuttuğum yer elimi yaktı.

Gün gecenin göğsünü yırttı, karanlığın içi kızılla doldu. Ufukta doğan güneş değil, sancıydı sanki. Her yanım parça parçaydı, kollarımla toparlamaya çalıştığımda etimi kesip saplanıyordu. Gün elleri acıyla dolu geliyor, ellerindeki acıyı koynuma bırakıp elleri boş dönüyordu. Gece de o acıları tetikleyip ruhuma saplıyordu. Bir rutindi artık bu. 

Ben hüznümü bir gerdan gibi boynumda taşıyanım. Zamanın birinde kederle nişanlanmış kadınım. Hayal kırıklıklarımdan yaptığım kaftanı omuzlarıma almışım. Kursağındaki hevesler boğazını yırtmış, yutkunurken kendi kanımı yutmuş olanım.

Kalbimden yaptığım bıçağı o adamın bağrına saplamışım. Açtığım yaranın üzerine ellerimi bile bastırmamışım. 

"Ben senin canını yaktım diye hep ağır konuştun bana. Sus demedim, serde erkeklik var, canım yanıyor da demedim. Hep ağır konuştun, dilinin kemiği yoktu. Haklıydın da, bir şey diyemedim. Canımın acısıyla kalakaldım." 

Uykusuzluk ve kabuslar beni sersem bir kadına çevirmişti. Tüm gece giden adamın peşinden ağlamıştım. Söylediklerimi ben bile unutamazken o nasıl unutacaktı? Çok iyi bir hafızaya sahip olmak işkence gibiydi. Ben bu parçaları nasıl toparlayıp bir araya getirecektim? Nasıl affettirecektim kendimi?

Bunun geri dönüşü var mıydı?

O beni hep anlarken ben onu hiç anlayamamıştım. Kaç yarası var, hangisi kanıyor, hangisi kabuklu bilememiştim. Yetmemiş, yeni yaralar açmıştım eskimiş sinesinde. Onun sözleri benim zihnimde mıh gibiydi, benim sözlerim de onun kalbinde. 

Bana güllerle gelmişti. Bana kimsenin göstermediği anlayışı göstermişti. Beni hep kollamıştı.

Bense onun güllerini soldurmuştum. Bense ona hiç anlayış göstermemiştim. Bense onu parçalamıştım.

Şimdi de parçaları beni keser diye korkuyordum. Ya keserse beni diye yanaşamazdım.  

Yorgun bedenimi kaldırıp birkaç parça giysi alıp banyoya girdim. Yıkanıp havluya sarındığımda havlunun üzerimde durmaması sinirlerimi bozdu. Hamile olacaktım birde. En azından bebeğim için kendime iyi bakmalıydım. Üzerimi hızlıca giyinip saçlarımı kurutmadan çıktım banyodan. Banyonun kapısını kapatmıştım ki adım sesleri duydum. Merakla merdiven başına yürüdüğümde abimi gördüm.

MecruhHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin