בראד-
"את היית בתולה" אמרתי לקרולינה כשאני מסתכל על הזין שלי שמרוח בדם שלה, "בראד.." היא אמרה בנשימות מקוצרות והושיטה את היד שלה אליי.
התרחקתי ממנה והיא התיישבה על המיטה, ירדתי מהמיטה ונעמדתי.
אם הייתי יודע שהיא בתולה לא הייתי מזיין אותה.
לעזאזל, ברגע שהיא סגדה לגוף שלי עם היד שלה שכחתי מהכל ורק רציתי לסמן אותה.
וכך עשיתי.
הסתכלתי על הסימן בצוואר שלה זה שגרמתי לו, זו פעם ראשונה שעשיתי את זה לאישה.
אני מעדיף את השדיים או את הכוס, לא למצוץ צוואר.
אבל הייתי חייב להשאיר סימן עליה.
"למה לא אמרת לי שהיית בתולה?" שאלתי אותה והסתכלתי עליה במבט נוקב.
"לא חשבתי שזה קריטי.." היא אמרה במבוכה והשפילה את המבט שלה, בנוסף היא גם משכה את השמיכה מעליה.
לא מבין למה, לפני רגע ראיתי אותה עירומה ועברתי עם הלשון שלי על כל הגוף שלה.
"כי את טיפשה" היא מצמצה לרגע ואז עיכלה את מה שאמרתי, העיניים הירוקות שלה נצצו בכעס והיא הרימה אליי את המבט הכועס שלה.
"אני טיפשה? לך תזדיין בראד!" היא צעקה עליי והעברתי את היד שלי על הראש שלי.
איזה בלגן.
"הזדיינתי עכשיו, אני לא רוצה עוד סיבוב" השבתי למה שהיא אמרה ושיקרתי.
הסיבה היחידה שזה מעצבן אותי זה בגלל שלבתולות זו הפעם הראשונה שלהן אז יותר כואב להן.
אם היא הייתה אומרת לי כנראה שלא הייתי שוכב איתה או שהייתי עושה את זה לאט יותר.
"א-אתה בן זונה" היא אמרה בפנים סמוקות במבוכה וגמגמה.
אספתי את הבגדים שלי בידיים ויצאתי מהחדר שלה כשאני עדיין עירום, "לאן אתה הולך?" היא שאלה אותי מתי שאני מחוץ לחדר שלה.
"להתקלח" עניתי לה והיא הזיזה את השיער שלה לאחור.
הבטתי בדם שעל הסדינים מתחת לרגליים שלה, היא סגרה את הרגליים שלה אפילו שהיא מכסה אותם בשמיכה כי היא ראתה את המבט שלי.
"לפני רגע ליקקתי וזיינתי את הכוס שלך ואת מתביישת מזה שאני מסתכל לך על הרגליים?" שאלתי בלעג ושוב זעם הבליח בעיניים שלה.
"לך כבר! בהצלחה ללכת עירום ברחובות עד שתגיע לבית שלך ותתקלח" היא אמרה וחייכה חיוך זדוני.
"אני מתקלח כאן" לשמע המילים שלי החיוך שלה ירד ולרגע היא שקעה בחלומות על חדי קרן שוב ושתקה.
הלכתי משם ושמעתי את הצעקה של קרולינה מאחוריי, "אני לא מסכימה לך להתקלח פה!" לרגע חשבתי לחזור לחדר ולהגיד לה שאני שם זין על מה שהיא אמרה.
אז פשוט צעקתי לה.
"לא פאקינג אכפת לי קרולינה!' נכנסתי למקלחת ושמתי את הבגדים מעל הסל כביסה, ראיתי מגבת במתלה, לקחתי אותה וזרקתי מחוץ למקלחת כדי שאשתמש בה אחרי שאצא.
סובבתי את הידית של המקלחת לכיוון האדום ומשכתי קדימה, המים החמים נפלו עליי ונרגעתי.
עד שקרולינה גם נכנסה.הפרק ממש קצר אבל היום אני אעלה עוד פרקים וגם האריך!
YOU ARE READING
השרשרת של השטן
Romance~גמור~ [2/3] קרולינה ריילר- ראיתי משהו שלא הייתי צריכה לראות, עכשיו הוא שומר עליי ב4 עיניים. אח של החברה הכי טובה שלי, האיש הכי אכזרי שאני מכירה. אני שונאת אותו. להתחמק ממנו מתחיל להיות בלתי אפשרי, כי הוא מרגיש מאוים ממני. אני יודעת שאם מישהו יכול ל...