פרק 61

4.2K 306 58
                                    

בראד-

קרולינה הלכה מכאן, היא אמרה שזה קשור להורים שלה.
אפילו כשהם בנסיעת עסקים שלהם, שוכחים מהקיום של הבת שלהם הם עדיין מצליחים להטריד אותה?
חזרתי לשולחן והתיישבתי, שמעתי את הקולות של זאק ומלאני ברקע אבל לא הבנתי כלום כי אני שקוע בלנסות להבין מה ההורים שלה עשו הפעם.
יכול להיות שהיא אמרה להם עליי בטלפון והם כעסו עליה?
אני יודע שהם אמורים לחזור בעוד 3 ימים, אז מה לעזאזל הם עשו שקרולינה נראית כזאת עצובה?
"עובר עליה משהו" סטיב אמר בשקט כדי שמלאני לא תשמע אותו, "זה קשור להורים המזדיינים שלה" אמרתי לסטיב ושמעתי את הצחוק של מלאני.
"אתה לא יכול לצייר ציור של אצבע שלישית ולשים במוזיאון" היא אמרה לזאק בין צחוק לצחוק.
"למה לא קטנטונת? זה מסמן שאני שם ז' על העולם" הוא אמר לה והיא צחקה יותר.
כשאני מסתכל על זאק ועל אחותי אני רואה כמה הם מתאימים וכמה טעיתי בהתחלה, הם רק כמה חודשים ביחד וכבר הוא רוצה להציע לה נישואים.
כפי שאני מכיר את אחותי היא תסכים.

                                 ~

"אני מפוצצת" מלאני אמרה אחרי שאכלה 5 יחידות של רביולי, "זהו?" זאק שאל אותה וטרף את כל הרביולי.
"אתה גבר, אתה יכול לאכול כפול ממני" היא האשימה אותו והוא חייך, "כפול 3" הוא אמר בחזרה והיא גיחכה.
בקושי נגעתי ברביולי, אין לי חשק לאכול וזה מוזר כי תמיד יש לי.
מקודם כשקרולינה הביאה לנו את המנות, רגע לפני שהיא הלכה היא הסתכלה עליי.
זה כאילו שהיא מבקשת ממני עזרה בעזרת העיניים שלה, היא לא מצליחה להוציא את זה מהפה שלה.
סטיב הרים את היד וקרולינה הגיעה, "חשבון" הוא אמר לה ולפני שהיא הלכה אמרתי לה גם חשבון אבל בדרך שלי.
"חשבון עם ההורים שלך" אמרתי לה כשהיא הלכה, ידעתי שהיא שמעה אותי כשהיא בלעה את הרוק שלה.
היא לא יודעת לבקש עזרה, אז אני אעזור לה בכל מקרה.
זה למה יש לה אותי.
"חשבון עם ההורים שלה?" מלאני שאלה בבלבול, אני יודע שמלאני שונאת את ההורים של קרולינה וזה מוכיח הכל.
כי אחותי לא שונאת אנשים סתם.
קרולינה שבה עם החשבון וסטיב שילם עם אשראי, היא באה להסתובב וזאק עצר אותה, "תישארי שניה קרולינה" הוא אמר לה והיא הנהנה.
"יש לי משהו להביא לך קטנטונת" זאק אמר למלאני והיא הסתכלה על כולנו, "מה יש לך להביא לי?" היא שאלה ואז זאק קם מהכיסא, כרע על הרגל שלו ושלף את הקופסא עם הטבעת מהכיס שלו.
"זאק?" היא שאלה ושמה את 2 הידיים על הכיסא למרות שהיא יושבת, הוא פתח את הקופסא והראה לה את הטבעת.
"אני אוהב אותך קטנטונת את יודעת את זה, הטבעת הזאת היא רק סמלית אבל תמיד היית שלי, אני יודע שאנחנו רק כמה חודשים זוג וכנראה שאני מתקדם מהר מדי אבל אני רואה את שארית חיי איתך, אז קטנטונת. התינשאי לי?" הוא שאל אותה והוא נראה לחוץ.
"ברור שכן! גם אני רואה את עצמי רק איתך למשך כל החיים!" היא קמה מהכיסא וחיבקה אותו, הוא ענד לה את הטבעת.
"היא ממש יפה" מלאני אמרה על הטבעת וזאק נראה מרוצה, הוא הרים אותה וסובב אותה.
"תפסיק יש לי סחרחורת!" מלאני צחקה וזאק עצר והוריד אותה, "לרגע חשבתי שתסרבי" הוא מלמל והיא נענעה את הראש, "זה חלום, בחיים לא אסרב לחלום" היא מלמלה.
"מזל טוב" קרולינה אמרה למלאני וחיבקה אותה, מתי שזאק הציע למלאני לא יכולתי לפספס את זה שקרולינה הסתכלה עליי.

                                 ~

"מזל טוב אחות קטנה" אמרתי למלאני וחיבקתי אותה, עברתי לזאק ואז חיבקתי אותו וטפחתי לו על הגב, "מזל טוב עכברוש" לחשתי לו והוא נתן לי מכה בגב.
סטיב גם אמר למלאני ולזאק מזל טוב, יצאנו לבחוץ ובאנו להיכנס למכונית, פתחתי את הדלת ולא נכנסתי.
הסתכלתי על המסעדה, איפה שקרולינה כרגע.
אני רוצה לדעת מה קרה עם ההורים שלה.
"אני לא בא איתכם" אמרתי לסטיב כשהוא נכנס למושב הנהג, "אני מבין, אשאיר את הדלת פתוחה" סטיב אמר ולא הייתי צריך לספק לו הסבר כי הוא יודע שזה קשור לקרולינה.
חזרתי למסעדה וראיתי את הגב של קרולינה, עמדתי מאחוריה ושמתי את היד שלי על הכתף שלה, היא ישר הסתובבה.
"בראד.. חשבתי שהלכתם" היא אמרה והרגשתי צביטה קטנה בחזה כי היא רצתה שאלך.
"אני רוצה לדעת מה ההורים שלך עשו לך" אמרתי לה והיא נאנחה, היא הלכה והלכתי אחריה, "אני גם ככה הולכת עכשיו לבית, אני לא יכולה לדבר" היא ניסתה להתחמק, היא הורידה את המדים שלה, המדים של המלצרית.
חשכו עיניי, ראיתי שיש לה סימנים כחולים-סגולים בידיים.
היא שמה לב לאיפה אני בוהה וישר הורידה את השרוול שלה.
"איך זה פאקינג קרה?" שאלתי בכעס ולא הבנתי איך היא נפגעה ככה.
היא לא ענתה, אבל ראיתי את החרדה בעיניים שלה, מה שהביא אותי לשאול את השאלה הבאה.
"תגידי קרולינה, ההורים שלך במקרה בבית?" שאלתי ואם היא תגיד שכן אז הם עשו לה את זה.
זה למה היא מתנהגת ככה.
זה מזכיר לי לפני 8 שנים, שאותו דבר היה עם זאק.
רציתי לפגוע בהורים שלו בגלל מה שעשו לו, בסוף הוא עשה את זה בעצמו.
אבל קרולינה לא תוכל לעשות את זה בעצמה, זה בסדר.
אני אעשה את זה בשבילה.

השרשרת של השטןWhere stories live. Discover now