קרולינה-
"אני מפחדת בראד אני חושבת שאני הולכת להתפוצץ" אמרתי לבראד כשהוא החזיק את היד שלי, אני אמורה להוליד עכשיו את הבת שלנו ואני לא מרגישה שזה אפשרי, זה כל כך כואב.
"תירגעי קרולינה שלי זה קטן עלייך" הוא לחץ את היד שלי כעידוד והמיילדת פישקה את הרגליים שלי.
"כמו שהזין שלך קטן בתוך הכוס שלי?" פלטתי בכעס, כואב לי יותר מדי ואני רק מרגישה כועסת כל הזמן.
"הזין שלי הביא את הילדה שלנו וגרם לך לגמור מאות פעמים" הוא אמר ליד המיילדת, הוא הצליח להקל את הכעס שבי ובמקום זה הרגשתי בושה שהמיילדת שמעה את בראד.
"קרולינה אנחנו מתחילים, תנשמי עמוק" המיילדת אמרה ושוב פישקה את הרגליים שלי, "אם תתקרבי שוב לרגליים שלי אני אבעט בך ואשבור לך את הלסת חתיכת זונה מטו-" מה שאמרתי נקטע כשבראד שם את הכף יד שלו על הפה שלי.
המיילדת בלעה את הרוק שלה והסתכלה עליי בפחד, בראד רכן אליי עם חיוך על הפנים שלו, "תשאירי את הרוצחת בתוכך, אחרי זה תוכלי לשחרר אותה עליי כמה שתרצי" הוא לחש לי והצלחתי לנשום עמוק ולהירגע.
מל בראד וזאק היו לצידי במשך כל ההריון, מל אמרה לי שהיא מבינה מה אני עוברת וכמה זה כואב.
זאק גם גילה הבנה ועזר לי בכל מה שהייתי צריכה, גיליתי ממנו שמל הייתה חתיכת בריון כשהיא הייתה בהריון.
בראד סבל מזה שכאב לי ולא ידע איך לעזור לי, כל פעם ניסיתי לשחרר את הכעס שלי על בומרנג של בראד, זה לא עבד.
אז התחלתי לשחרר את הכעס שלי על בראד והוא אהב את זה, הבעל הדפוק שלי.
הציר הראשון שלי היה באמצע סקס, בראד לא הבין מה קורה והוא שאל אם אני הופכת לאיש זאב.
הוא ניסה להקליל את האווירה עם הומור, מה שהכעיס אותי יותר אז חנקתי אותו.
הצלחתי לחנוק אותו למשך 4 שניות שלמות לפני שהוא ריתק את הידיים שלי ואז נישק את הצוואר שלי, זה כן עזר ונרגעתי.
התחיל לכאוב לי יותר, התינוקת כבר רוצה לצאת ממני ולראות את העולם.
"תלחצי קרולינה" המיילדת אמרה, לחצתי כפי שמל אמרה לי והרגשתי סחרחורת, "אני לא חושבת שאני יכולה לעשות את זה בראד" הוא לחץ את ידי ואז לקח את המגבת שהביא, הוא שם את המגבת על המצח שלי כדי לנגב את הזיעה ממני.
"את יכולה קרולינה שלי, את מביאה עכשיו את התינוקת שתעיר אותנו כל לילה" בראד עודד אותי וחייכתי, לחצתי שוב.
"אני רואה את הראש, תמשיכי ככה קרולינה כל הכבוד" המיילדת אמרה והדבר היחיד שאני רואה זה כוכבים.
"אל תסתכל לשם" אמרתי לבראד כשהוא ניסה להסתכל על הבת שלנו יוצאת ממני, זה יגעיל אותו למשך כל החיים ודי יבטל את עניין הסקס בינינו.
YOU ARE READING
השרשרת של השטן
Romance~גמור~ [2/3] קרולינה ריילר- ראיתי משהו שלא הייתי צריכה לראות, עכשיו הוא שומר עליי ב4 עיניים. אח של החברה הכי טובה שלי, האיש הכי אכזרי שאני מכירה. אני שונאת אותו. להתחמק ממנו מתחיל להיות בלתי אפשרי, כי הוא מרגיש מאוים ממני. אני יודעת שאם מישהו יכול ל...