בראד-
"למה יש לך קעקועים של דרקונים בכל הגוף שלך?" שאלתי את קורי כשהסתכלתי על היד הימנית שלו, אנחנו ישנים ביחד במיטת קומותיים והוא ישן למעלה.
היד שלו יוצאת מהמיטה כך שאני יכול לראות את הדרקון הכתום שיורק אש ביד שלו.
"זה סיפור ארוך ושובר לבבות" הוא אמר וירדתי מהמיטה, נעמדתי והסתכלתי על קורי.
"מה קרה?" שאלתי בהתעניינות והוא עשה כאילו שהוא מוחה דמעה.
"פעם אחת כשישנתי שמעתי זכוכיות נשברות, קמתי במהירות וראיתי שדרקון פרץ לחדר שלי.. מה אתה חושב? אני אוהב את החיה האגדית הזאת" נתתי לו אגרוף לראש, הראש שלו עף הצידה ונדפק בקיר.
"עכשיו אתה רואה דרקונים מסתובבים מעליך?" שאלתי בגיחוך כשהעיניים שלו הסתחררו, "בלונדיני אתה אכזרי" הוא השיב וצחק.
עברו חודשיים מאז שנכנסתי לבית כלא הזה, זה לא בית כלא.
זו חופשה עם תנאים גרועים.
אני נהנה פה יותר ממה שחשבתי, מייק פחות נהנה.
הוא כל הזמן ליד הסורגים, הברזלים הקרים האלה נותנים לו את הנחמה שהוא חייב כדי לשרוד כאן.
ההורים שלו ניסו לשחרר אותו לפני חודש, ההורים המזדיינים שקנו את חברה שלי.
איימתי עליהם שלא ינסו לשחרר אותו, ראיתי שלכלוא את הבן שלהם שבר אותם.
בראד-
(לפני חודש)שמעתי את הרעש של הדלת נפתחת מרחוק, "הבן שלכם נמצא שם" שמעתי קול של גבר, הצעדים התגברו ואז שמעתי את הקול של אמא של מייק.
"מייק? באנו לבדוק מה איתך, אנחנו יכולים לשחרר אותך" היא אמרה וקמתי מהמיטה.
ברגע שראיתי אותם מתקרבים לתא שלי עם שוטר ישר עיניי התבייתו עליהם, השוטר השאיר אותם לדבר לבד עם מייק וראיתי את התקווה בעיניים שלו.
ישר שהם התקרבו לסורגים משכתי את מייק לאחור ועטפתי את הגרון שלו בכף יד שלי, "אפילו אל תחשבו על זה" הזהרתי אותם והידקתי את האחיזה שלי בגרון של מייק.
מייק הושיט את הידיים שלו ואחז בסורגים, קורי התערב והוריד את הידיים של מייק.
"בלונדיני אני לא חושב שהוא רוצה להישאר בתא איתנו" קורי אמר בקול עצוב, "מייק אתה רוצה ללכת? אז תלך" עזבתי אותו ואז שמתי את היד שלי על מאחורי הראש שלו ודחפתי את הראש שלו קדימה לסורגים.
ההורים שלו נרתעו לאחור, "בבקש-ה תעזוב אותי, כבר חודש שאתה מתעלל בי" מייק מלמל וקורי סימן לי בוז עם היד.
אנחנו לא מתעללים בו, לפחות לא פיזית.
קורי מתעלל במייק נפשית, גורם למייק להבין שהחיים שלו נהרסו ושקרולינה לא הייתה רוצה אותו גם אם הוא היה הבן אדם האחרון עלי אדמות.
YOU ARE READING
השרשרת של השטן
Romansa~גמור~ [2/3] קרולינה ריילר- ראיתי משהו שלא הייתי צריכה לראות, עכשיו הוא שומר עליי ב4 עיניים. אח של החברה הכי טובה שלי, האיש הכי אכזרי שאני מכירה. אני שונאת אותו. להתחמק ממנו מתחיל להיות בלתי אפשרי, כי הוא מרגיש מאוים ממני. אני יודעת שאם מישהו יכול ל...