פרק 83

3.7K 265 289
                                    

בראד-

"בלונדיני אני לא מאמין שאתה כאן לעוד 9 שנים, מה אני אעשה בלעדיך בחוץ?" קורי שאל כשהתיישב לידי ולקח מרק בצבע כתום והמרק בקערה שלא ניקו שנים כנראה.

"לא תהמר יותר" עניתי לו כמובן מאליו בגלל הבעיית הימורים שלו, ההורים שלו וכל החברים שהיו לו ניתקו איתו קשר בגלל זה, טוב שהם יזדיינו.

בחוץ אני לא אתן לו להמר יותר.

"דווקא יש לי הרגשה שכשאצא יהיה לי מזל טוב ו-" הוא התחיל להגיד וקטעתי אותו, "דווקא יש לי הרגשה שאם תמשיך לדבר אני אשפוך עליך את המרק הזה והוא ירקיב לך את הזין" אמרתי לו והוא גלגל את העיניים שלו, קורי התרגל למזג החם שלי.

כבר שנה עברה מאז שנכנסתי לכאן, אני לא מדבר עם אסירים אחרים רק עם קורי.

מייק הועבר לבית כלא אחר אחרי שיצא מבית חולים, קרתה לו תקרית בבית כלא הזה בגלל שבאמצע הלילה הוא אונן ופלט את המילה קרולינה, תקרית מצערת ביותר.

זה לא שאני כמעט תלשתי את הזין מהגוף שלו או ששברתי לו את היד הימנית- זאת שהוא אונן איתה.

כל האסירים שמעו את הצרחה של מייק באותו הלילה, כשהם ראו מה קרה לו הם התרחקו כמה שיותר רחוק ממני למרות שאנחנו באותו תא.

חוץ מקורי, קורי גיחך ואמר שגזרתי על מייק לאונן ביד שמאל עד סוף חייו.

כל האסירים כאן מפחדים ממני ואין לי מושג למה, לא נתתי להם סיבה לפחד.

"בלונדיני כשאני לא אהיה כאן עם מי תהיה? אף אחד כאן לא מעז להתקרב אליך" קורי אמר אחרי שהסתכל על כל השולחנות, כל האסירים מתיישבים ביחד וממלאים את השולחנות.

אני וקורי יושבים בשולחן הגדול הזה לבד ויש בו מקום כדי למלא לפחות 20 אסירים שיכולים לשבת כאן.

"אני לא מרחיק אותם, הם לא מעניינים אותי ואני לא מפחיד אותם" אמרתי לקורי והסתכלתי על השולחן שמאחוריי, תפסתי מישהו שהסתכל עליי והוא ישר הסיט את המבט שלו והסתכל על הלחם שהוא אוכל.

קורי הרים את הגבה שלו כסימן של - רואה?

"מה?" שאלתי אותו וכעסתי כשהוא העביר את המבט שלו ביני לבין האסיר מאחוריי.

"אמרו לך שהעיניים שלך נראות כועסות כל הזמן?" הוא שאל ולא נגע במרק המגעיל פעם אחת.

"כן, אתה אמרת לי את זה יותר מאלף פעם" עניתי לו, במשך השנה הזאת הוא כל הזמן דיבר איתי על הכעס שלי ועל זה שהדרך שבה אני מסתכל על אנשים מפחידה אותם.

"ואני אמשיך להגיד. אתה יודע כמה הפחדת אותי כשנכנסת לתא שלי? חשבתי לרגע שאתה עומד לשבור לי את היד" הוא אמר וצמרמורת עברה בגוף שלו, הוא כנראה נזכר בלפני שנה כשהכניסו אותי לתא שלו.

השרשרת של השטןWhere stories live. Discover now