קרולינה-
לפני כמה שעות קיבלתי את כל הפרטים, את המיקום ואת מי שאמור לקבל את פניי.
עכשיו אני עומדת מחוץ למועדון רק שזה.. מועדון חשפנות.
הסתכלתי שוב על הטלפון כדי לראות שלא טעיתי, זה מראה שזה המיקום.
נשמתי עמוק ורציתי לשבור משהו.
למה המנהל המזדיין הזה אמר רק מועדון בלי חשפנות?
אחרת הייתי מסרבת.
אני לא יכולה לחזור לעבוד שוב במסעדה, הוא יסרב לי.
איך הולך במועדון? מייק סימס לי ורציתי להגיד לו שהולך נוראי.
לא נכנסתי ואני לא רוצה להיכנס בכלל.
הוא התקשר אליי בגלל שראה שלא עניתי להודעות, עניתי לשיחה והצמדתי את הטלפון לאוזן.
"קרולינה, למה את לא עונה?" הוא שאל ובקול שלו שמעתי דאגה.
"מייק המועדון הזה.. זה.." לא יכולתי להמשיך את המשפט.
זה מועדון חשפנות.
"ששש תירגעי קרולינה, אני יודע שזה קשה להיות במקום חדש אבל זה קטן עלייך" הוא אמר וניסה להרגיע אותי, זה לא עזר לי.
המקום החדש הזה זה מקום שבו נשים ערומות רוקדות על עמודים בזמן שגברים רק מעודדים אותן.
זה לא מקום בשבילי.
"אתה לא מבין מייק.. אני לא יכולה לעשות את זה" התלוננתי ונזכרתי בשכר, עכשיו הבנתי למה הוא כזה גבוה.
"את כן יכולה קרולינה, אם לא טוב לך אני ישר אבוא לאסוף אותך" הוא הציע והסמקתי, אני אוהבת את הדאגה שלו כלפיי ובגלל זה אני מרגישה הרבה יותר אשמה.
כי כשאני רואה את מייק אני מדמיינת את בראד.
זו לא אשמתי, זו אשמת הדמיון שלי.
"תודה אבל לא תודה, באתי לכאן עם הרכב שלי" השבתי לו על ההצעה ואזרתי את כל מה שמייק אמר לי, אני יכולה לעשות את זה.
לא אני צריכה לרקוד על העמודים, רק למלצר ולמזוג לשיכורים עוד שתיה.
"תודה מייק ממש עזרת לי, אראה אותך בקרוב" אמרתי לו וניתקתי, באתי לכבות את הטלפון וראיתי שהוא שלח לי אימוג'י של לב.
זה מוזר לי, כן כיף לי איתו ואני אוהבת לדבר איתו אבל אני לא.. אני לא מרגישה שאני אוהבת אותו.
אולי בהמשך יבואו הרגשות.. כמו שהיה לי בפעם הקודמת, לפני שבראד הרס הכל.
נכנסתי למועדון וישר ראיתי 4 עמודים, על כל עמוד יש מישהי מתולתלת שרוקדת.
למה כולן מתולתלות?
כדי לרקוד על עמוד יש דרישה של להיות מתולתלת?
"הנה את, קרולינה ריילר נכון?" מישהו קיבל את פניי והנהנתי.
"חיכינו לך, בואי את נראית טוב" הוא אמר לי והתחיל למשוך אותי לחדר, היו שם מלא בגדים מפוזרים על הרצפה ועל כיסאות.
"את נראית נהדר אבל צריך להבליט את הציצי שלך, זה יותר טיפים" הוא אמר והתחיל לחפש בגד בערמות בגדים.
"אני חושבת שאשאר עם הבגדים שלי" אמרתי לו והוא נענע את הראש.
"את במועדון חשפנות, את צריכה שיראו גם מהעור שלך" הוא אמר ורציתי לברוח מכאן.
הוא בחר בגד שחור והתקרב אליי איתו, "חכה אני לא ידעתי שאני צריכה בגד חושפני לעבודה הזאת, אני מתחרטת" הוא עצר לשמע מה שאמרתי.
"זה לא עובד ככה, פיטרנו מישהי בשבילך, עכשיו תלבשי את זה" הוא אמר ודחף את התלבושת הזולה לידיים שלי, "אל תיראי לחוצה כל כך, את רק צריכה לעבור בין שולחנות ולמזוג משקאות" הוא אמר והוא כנראה צודק.
אולי אפילו לא יסתכלו עליי מרוב שהם שיכורים, העיניים שלהם יהיו רק על החשפניות.
"טוב אני מתלבשת, תצא מכאן" אמרתי לו והוא יצא במהירות האור.~
סיימתי להתלבש והבגד מבליט לי את הציצי ואת הבטן, אני נראית כמו זונה ככה.
יש לי פה רק כמה שעות, אני אעשה את זה ואבקש רק על השעות האלה כסף ואלך הביתה, זה משפיל מדי.
יצאתי ואותו איש חיכה בחוץ, הוא הסתכל עליי והתחיל למחוא כפיים.
"זה נתפר בשבילך" הוא אמר ואז הלכנו לבר.
~הוא הסביר לי על המשקאות וכמה כל כוסית עולה, הוא גם אמר שאני צריכה לעבור בין שולחנות ולדאוג שהם ירצו עוד כוסית כי זה עוד כסף.
הרגשתי מוכנה והוא עזב אותי.
הלכתי לשולחן שבו יושב מישהו אחד ומסתכל על חשפנית, הכוסית שלו ריקה וכחכחתי בגרון.
הדבקתי על עצמי חיוך מזויף כמו שהדבקתי על עצמי במסעדה, לפחות זה עזר לי.
"תרצה משהו לשתות?" שאלתי אותו והוא הסתכל על הציצי החשוף שלי, הוא חייך והרגשתי צורך לכסות את הציצי שלי.
"אשמח לטקילה" הוא אמר ולקחתי את הכוסית, הלכתי לבר ומילאתי טקילה.
האיש השמן הזה לא יכול לבוא לבר ולבקש פשוט?
למה אני צריכה ללכת אליהם אישית.
החזרתי לאיש את הכוסית וחייבתי אותו באשראי, "תוסיפי לעצמך 30$ טיפ" הוא אמר וקפאתי.
30$ טיפ על למלא כוסית?
במסעדה למלצר שולחן במשך שעה זה רק 15$ טיפ.
"תודה!" אמרתי לו ולקחתי גם טיפ.
הלכתי משם וראיתי שלעוד כמה אנשים יש כוסות ריקות, הלכתי אליהם, הם 6 אנשים מבוגרים ונראים מאוד שיכורים.
"שלום לכם, תרצו לשתות?"~
הם שילמו במזומן ונתנו לי כולם ביחד 200$ טיפ, הם תמיד הסתכלו לי על התחת והציצי אבל התעלמתי מזה.
ראיתי את מי שקיבל אותי כשנכנסתי למועדון בא אליי, לא הבנתי למה הוא כזה ממהר ואז הבנתי.
יכול להיות שהטיפים לא עצמאיים?
זה למה הוא בא אליי?
"מצטערת לא ידעתי שהטיפים לא עצמאיים" אמרתי לו והוא רק נראה מבולבל.
"הם כן, באתי אלייך כי אחד חדש נכנס עכשיו, הגיע תורך לפטם אותו במשקאות" הוא אמר לי ואז הנהנתי.
ספרתי את המזומן והלכתי בין שולחנות, הגעתי לשולחן של החדש שנכנס והרמתי את המבט.
"שלום, מה תרצה לשתו-" המשך המשפט נקטע כשראיתי מי זה.
בראד.
העיניים שלו נפערו והוא סרק אותי, הוא הסתכל על המחשוף שלי ועל הכסף ביד שלי.
YOU ARE READING
השרשרת של השטן
Romance~גמור~ [2/3] קרולינה ריילר- ראיתי משהו שלא הייתי צריכה לראות, עכשיו הוא שומר עליי ב4 עיניים. אח של החברה הכי טובה שלי, האיש הכי אכזרי שאני מכירה. אני שונאת אותו. להתחמק ממנו מתחיל להיות בלתי אפשרי, כי הוא מרגיש מאוים ממני. אני יודעת שאם מישהו יכול ל...