בראד-
אח שלי אמר שקרולינה שלי רצחה את ההורים האלימים והמזדיינים שלה.
הגאווה געשה בחזי, היא עשתה את זה.
היא נפטרה מההורים שלה לצמיתות, עכשיו היא בבית עם האחים שלי.
כנראה שהכל בסופו של דבר הסתדר.
"איך היא מרגישה?" שאלתי את סטיב, כנראה שסערת רגשות עוברת בה אחרי מה שהיא עשתה.
"אני לא יודע.. היא לא כאן" הוא ענה בחזרה, כל מה שהרגשתי ממה שהיא עשתה נעלם תוך רגע.
"מה זאת אומרת היא לא כאן?" התקרבתי יותר לזכוכית, סטיב ניסה להסתכל על כל מקום רק לא עליי.
"איפה קרולינה סטיב?" שאלתי בחוסר סבלנות, קמתי מהכיסא וזה תפס את תשומת ליבו.
"היא אמרה לי שאחרי שהיא תהרוג אותם היא תברח מכאן.. עברתי על הדוחות של המשטרה, התמונות של ההורים שלה.." הוא אמר ולקח נשימה עמוקה, "היא רצחה אותם באכזריות, העין של אמא שלה נמצאה ליד הגוף שלה והבטן של אבא שלה קרועה לחתיכות" הוא המשיך וזה נשמע לי יותר ויותר מופרך.
היא לא יכולה לעשות דבר כזה, היא לא יכולה לצפות בסרט כזה אז לעשות את זה?
"ואיך לא תפסו אותה?" שאלתי בכוונה כדי להטעות את סטיב, אין לו שום סיבה לשקר לי אבל קשה לי להאמין לזה.
"היא הפלילה את מייק, גם מייק בכלא" הוא אמר וההבנה שהכל אמת הכתה בי, מייק סיפר שהיא הפלילה אותו בזה.
היא הרגה את ההורים שלה, היא נקמה בהם וקרעה את גופם לחתיכות.
מעניין אותי איך היא נראתה, איזה עיניים ירוקות וחסרות רחמים היו לה.
"איך היא הרגה אותם?" שאלתי והוא הרים גבה בגלל ההתעניינות שלי, "עם סכין" הוא השיב ודמיינתי את קרולינה לוקחת סכין חדה ומבט רצחני בפנים שלה.
בטח זה היה כל כך סקסי שהיא התהלכה עם הסכין החדה ברחבי החדר שלה במטרה להפסיק את ההתעללות שהיא עוברת בגלל ההורים שלה.
הגאווה חזרה לתוכי שוב ונעלמה כשנזכרתי במשהו שסטיב אמר, שהיא ברחה.
הרגשתי שנתנו לי אגרוף לחזה, היא לא יכולה להיות לבד עכשיו.
היא בטח בהלם ממה שהיא עשתה, היא לא תוכל להכיל את זה שהיא הרגה את ההורים שלה.
לעזאזל אני צריך להיות שם בשבילה.
"תמצא את קרולינה ותגיד לה שאני חייב לדבר איתה" אמרתי לאח שלי והוא הניד את ראשו לשלילה.
"יש לה מסר בשבילך" העיניים שלו היו עצובות וחיוך מריר עיקל את שפתיו, "היא אמרה שהיא אוהבת אותך אבל אתה לא משתלב בחיים החדשים שלה" סטיב אמר והחמצן שלי אזל, לא משתלב בחיים החדשים שלה?
YOU ARE READING
השרשרת של השטן
Romance~גמור~ [2/3] קרולינה ריילר- ראיתי משהו שלא הייתי צריכה לראות, עכשיו הוא שומר עליי ב4 עיניים. אח של החברה הכי טובה שלי, האיש הכי אכזרי שאני מכירה. אני שונאת אותו. להתחמק ממנו מתחיל להיות בלתי אפשרי, כי הוא מרגיש מאוים ממני. אני יודעת שאם מישהו יכול ל...