קרולינה-
בראד מושך אותי בכוח ליציאה אבל הבגדים והטלפון שלי עדיין נשארו בחדר שהתלבשתי בו מקודם, "הטלפון והבגדים שלי!" צעקתי כדי שבראד ישמע, הוא עצר ואז ראיתי שמי שקיבל את פניי כשנכנסתי למועדון בהתחלה ניגש אלינו.
הוא הסתכל על בראד, "מה אתה עושה עם המוזגת שלי?" הוא שאל את בראד והיד שלי נמחצה תחת האחיזה של בראד.
זה כאב ואז שמעתי את הקול של בראד, "המוזגת שלך?" הוא שאל והקול של בראד הפעיל את כל הפעמונים האדומים שלי.
בראד הסתכל עליי וראיתי אלימות בעיניים שלו, ישר הנדתי בראשי וניסיתי בלי מילים להגיד לו לא לעשות את מה שהוא מתכנן.
בראד הסתובב והסתכל בחזרה על האיש, "הנה המוזגת שלך" בראד אמר לו ואז משך אותי קדימה ודחף אותי לאיש.
בראד הסתכל על החולצה של האיש והבנתי מה הוא רואה, את התג שלו.
לאיש קוראים רובי, שזה שם די מוזר.
רובי תפס לי את היד ביד שלו ומשך אותי, בשניה אחת בראד אחז ביד של רובי ואז נעץ את העיניים שלו בעיניים של רובי.
עמדתי בצד ורובי התחיל להבין שהוא בסכנה, הוא שחרר את היד שלי אבל בראד לא שחרר את היד של רובי.
"בקשר למוזגת שלך, רובי.." בראד הזכיר את השם שלו ואז העיניים שלו נצצו באיום.
"..אני לא זוכר שאמרתי לך לגעת בה" בראד אמר לרובי וראיתי שרובי מתחיל להזיע למרות שקר כאן.
"בראד תפסיק! אתה דחפת אותי אליו זה בגללך" אמרתי לבראד ואני שונאת את מה שהוא עושה.
הוא כל הזמן מושך לי ביד או גורם לי להביט בו ושמישהו אחר תופס את היד שלי הוא משתגע?
"דחפתי אותך אליו אבל לא אמרתי לו לגעת בך!" הוא שאג וראיתי שהאחיזה של בראד ברובי מתחילה להיות חזקה יותר.
אנחה כאובה יצאה מהפה של רובי וישר ניסיתי להפריד, שמתי את הידיים על המקום שבו בראד תופס את רובי ובטעות הסתכלתי על הגוף של בראד.
לא יכולתי להוריד את העיניים שלי, הוא בלי חולצה והגוף שלו אלוהי.
אני רואה את השרירי חזה ואת הקוביות הבולטות, אני יודעת שאם מלאני הייתה רואה אותי ככה היא הייתה אומרת שאני מריירת.
ברגע שבזווית העין שלי ראיתי משהו רטוב נופל לרצפה ישר חזרתי למציאות והפסקתי לחלום על הגוף של בראד.
ראיתי את בראד מוחץ את היד של רובי ועם היד האחרת שלו הוא סותם לרובי את הפה.
רובי בוכה בשקט וישר התחלתי לדחוף את בראד, "בבקשה בראד תפסיק!" התחננתי אליו והוא עצר.
"הפסקתי בשבילה, עכשיו לך תביא את הבגדים והטלפון שלה" הוא אמר לרובי ורובי ישר נעלם כמו שהוא יצא כשהתלבשתי, במהירות האור.
"למה אתה משוגע?" שאלתי אותו ומה שהוא אמר לי שבר אותי.
"משוגע? אם כבר את המשוגעת פה, זה נראה שלמחוץ לו את היד חירמן אותך" בראד אמר ולא חשבתי, ישר ניסיתי לסתור את מה שהוא אמר כי זה לא נכון.
"זה לא מה שחירמן אותי, אתה מחרמן אותי!" צעקתי עליו עד שקלטתי מה שאמרתי.
רובי חזר עם הטלפון והבגדים שלי ומסר לי אותם, לקחתי אותם ממנו והוא ישר הלך.
נשארתי עם בראד ושנינו לא זזנו, הסתכלתי רק על העיניים שלו כדי שלא אסתכל על הגוף שלו.
טוב, זין על זה.
התחלתי ללכת לכיוון היציאה ובראד מאחוריי, "תעצרי קרולינה" בראד אמר מאחוריי ולא עצרתי, יצאתי מהדלת וטרקתי אותה מאחוריי.
שמעתי את הדלת נפתחת בחוזקה, "אמרתי לך לעצור!" הוא דרש וכאן איבדתי את שפיותי.
עצרתי כמו שהוא רצה וברגע שהוא התקרב אליי ישר הסתובבתי ונתתי לו אגרוף ללחי, הוא הופתע והראש שלו זז קצת הצידה.
עכשיו כל היד שלי כואבת, אני מרגישה שנתתי אגרוף לקיר.בראד-
היא נתנה לי אגרוף לפנים.
לעזאזל זה כל כך סקסי.
לראות אותה בחולצה שלי כועסת וכנראה רוצה להרוג אותי.. המראה הכי טוב שראיתי במשך כל חיי.
ברגע שהיא הבינה מה היא עשתה היא נבהלה.
"תרגעי, זה הגיע לי" אמרתי לה והיא הסתכלה עליי בחוסר אמון.
"ברור שזה הגיע לך" היא אמרה את זה כמובן מאליו והשטרות ביד שלה תפסו את תשומת ליבי.
"תביאי את הבגדים שלך, אני אעזור לך" אמרתי לה והיא לא זזה אז לקחתי ממנה את הבגדים, התחלתי לסרוק את הכבישים ואז מצאתי איפה המכונית שלה חונה.
"למה אתה נחמד פתאום? כי אמרתי שאתה מחרמן אותי?" היא שאלה והתשובה היא שלא.
אני פשוט רוצה וזה מוזר.
היא מתנהגת כאילו להגיד שאני מחרמן אותה זה קללה, הרי אני לקחתי לה את הבתולים.
"למה יש לך מלא שטרות ביד?" שאלתי אותה והיא שמה את היד עם השטרות מאחורי הגב.
הרמתי את הגבה כדי שתתחיל להסביר והיא נאנחה, "אלה טיפים" היא הסבירה ועכשיו כשאני חושב על זה רובי אמר שהיא מוזגת.
זה מסביר את הכסף.
"למה את לבושה ככה?" כרגע החולצה שלי עליה אבל מתחת לחולצה שלי כל החלק העליון שלה חשוף.
"הייתי חייבת.. זה מסובך" היא אמרה ולא התעמקתי בזה.
באתי לשאול אותה עוד שאלות אבל היא שאלה קודם, "לא קר לך? אתה בלי חולצה וקפוא כאן" הנדתי את ראשי לשלילה ואז המחשבה שקר לה הכתה בי.
"קר לך?" שאלתי אותה והיא הנהנה, שמתי את היד שלי על המותן שלה וקירבתי אותה לגוף שלי כדי שתתחמם.
"אתה כזה לוהט.." היא מלמלה ואז הלכה לאחור, "לא התכוונתי ל.. התכוונתי שאתה חם" היא הסמיקה והגענו למכונית שלה.
"קרולינה תחזרי לעבוד במסעדה ואל תתקרבי למקומות כאלה, למה שתבואי לכאן מההתחלה?" שאלתי והיא נכנסה לתוך הרכב שלה, פתחתי את הדלת מאחור, הכנסתי את הבגדים שלה וסגרתי את הדלת.
"אני צריכה כסף וביקשתי מהמנהל שלי שיעביר אותי. זה אחד מהמקומות שלו והוא לא אמר לי שזה מועדון חשפנות" היא הסבירה ולא רציתי לכעוס עכשיו על המנהל הבן זונה שרימה אותה כי אני אוהב את הרגע השקט הזה בינינו.
"למה כמעט שברת לרובי את היד?" היא שאלה וזה אפילו לא היה קרוב ללשבור יד.
רק סגרתי את הכף יד שלי על היד שלו ולחצתי חזק, מספיק חזק כדי להשאיר סימן לכמה שעות אבל בסופו של דבר זה כמו כוויה וזה יעבור.
ברגע שהוא אמר שהיא שלו אז הבאתי לו אותה ואז הוא נגע בה, כזכור לי לא אמרתי לו לתפוס את קרולינה.
באתי להסביר לה והטלפון שלה התחיל לצלצל, ראיתי את השם של מייק על המסך.
הרגע שלנו נהרס בגלל מייק המזדיין הזה.
"אני צריכה ללכת.." היא אמרה ונשמתי עמוק, טרקתי את הדלת של המכונית שלה והלכתי לרכב שלי.
אין לי חשק למועדון כרגע.
YOU ARE READING
השרשרת של השטן
Romance~גמור~ [2/3] קרולינה ריילר- ראיתי משהו שלא הייתי צריכה לראות, עכשיו הוא שומר עליי ב4 עיניים. אח של החברה הכי טובה שלי, האיש הכי אכזרי שאני מכירה. אני שונאת אותו. להתחמק ממנו מתחיל להיות בלתי אפשרי, כי הוא מרגיש מאוים ממני. אני יודעת שאם מישהו יכול ל...