מלאני-
"תפסיקי לדאוג קטנטונת היא לא כועסת עלייך, היא יודעת שלא התכוונת" זאק אמר לי והרהרתי במילים שלו.
קרול מכירה אותי טוב, היא בטח יודעת שלא התכוונתי להגיד את זה.
זה פשוט נפלט ממני.
לא ידעתי שהסיבה שהיא דחתה את מייק זה בגלל בראד… אח שלי.
בגלל איך שאמרתי את זה , זה יצא כאילו אני עשיתי את זה בכוונה.
רק אחרי שיצאתי מהחדר הבנתי איך מה שאמרתי נשמע, גם הפנים של קרול השתנו כשאמרתי על זה שמייק הוריד אותה כאן.
"קטנטונת? את שקועה יותר מדי במחשבות שלך" זאק אמר וליפף קצוות שיער שלי סביב האצבע שלו.
"בטח קרול שונאת אותי עכשיו" אמרתי ורקעתי עם הרגל בעצבים ברצפה.
"קרולינה לא שונאת אותך, אולי היא תכעס עלייך אבל לא תשנא אותך" סטיב אמר מהצד וזה לא ממש עודד אותי.
"למה בכלל התקשרת אליי? לא יכולת להשתלט על זאק בעצמך?" התלוננתי לסטיב והוא הסתכל על זאק.
סטיב מוקדם יותר התקשר אליי ואמר לי שזאק הרביץ למישהו משם, ישר ששמעתי את זה מיהרתי לשם וכשהגעתי היה כל כך הרבה אנשים.
מישהו אחד ראה שאני אבודה והציע לעזור לי לעבור את האנשים, אני הסכמתי והלכתי אחריו.
אבל אז אחרי כמה דקות זאק ראה שאני הולכת אחריו אז הוא קפץ עליו והרביץ לו, מסתבר שגם אמא של מי שהציע לעזור לי הייתה שם.
היא ראתה את חבר שלי מרביץ לבן שלה.
כל הדרך כעסתי על זאק והוא רק התנצל.
"חשבתי שאם הוא יראה אותך הוא ירגע" סטיב אמר במשיכת כתפיים ושמעתי את הגיחוך של זאק.
"אתה לא היית צריך לקרוא לי כי בסוף זאק פגע בעוד מישהו.." הצבעתי על סטיב ואז הסתובבתי לזאק והמשכתי, "..ואתה לא היית צריך להרביץ למישהו כי הוא אמר לציור שאתה אוהב מכוער" גערתי בזאק והצבעתי עליו.
"הוא היה צריך לשמור את הדעה שלו לעצמו, זה הגיע לו" זאק אמר והייתי בהלם מההיגיון שלו.
באתי לפתוח את הפה שלי ולהתנגד להיגיון הלא בריא של חבר שלי אבל הצעקה של בראד נשמעה, "קרולינה!" בראד צעק ושקט השתרר בין כולנו.
"למה בראד צעק קרולינה?" שאלתי ושברתי את השתיקה שהייתה בינינו.
"כנראה עוד אחד מהוויכוחים שלהם" זאק שיער והנהנתי, יכול להיות.
אולי הם מתווכחים בגללי, בגלל מה שאמרתי על קרול ומייק.
אני מרגישה רע, אני לא נגד הקשר שלהם.
כפי שאמרתי, להפך.
אני אהיה יותר משמחה אם הם יהיו ביחד.
אני לא חושבת שעוד מישהי כמו קרול יכולה להגיע לבראד כמו שהיא חדרה מתחת לעור שלו.
YOU ARE READING
השרשרת של השטן
Romance~גמור~ [2/3] קרולינה ריילר- ראיתי משהו שלא הייתי צריכה לראות, עכשיו הוא שומר עליי ב4 עיניים. אח של החברה הכי טובה שלי, האיש הכי אכזרי שאני מכירה. אני שונאת אותו. להתחמק ממנו מתחיל להיות בלתי אפשרי, כי הוא מרגיש מאוים ממני. אני יודעת שאם מישהו יכול ל...