קרולינה-
בראד התקשר אליי, איך יש לו בכלל את המספר שלי?
ברגע שעניתי ולא ידעתי מי זה שמעתי אותו אומר הסיוט הכי גדול שלך.
הטון של הקול שלו היה רגיל אבל מתי שהוא אמר לי שהוא שמע על מייק ושהוא לא סומך עליו הטון שלו השתנה לקריר ואפל.
"את רואה קרולינה זה בדיוק הבעיה בך, מראים בך קצת עניין ואת ישר יורדת על 4 כמו כלבה קטנה" הטון שלו גרם ליד שלי קצת לרעוד.
לקחתי כמה נשימות לפני שעניתי לו, כדי לא לחשוף את החולשה שלי.
שלפעמים הוא עדיין מפחיד אותי.
"אתה מקנא בראד?" שאלתי אותו בלעג והשיחה התנתקה.
טוב, זה היה מוזר.
אני עכשיו יוצאת מהמכונית שלי ונכנסת לתיכון, מל כבר מחכה לי בכיתה.
~
נכנסתי לכיתה ומל ישר קפצה עליי ותקפה אותי בשאלות, "איך הוא נראה? אהבת את הנשיקה? את אוהבת אותו? אתם הזדיינתם?", לכמה שניות הרגשתי סחרחורת מכמות השאלות.
"תתני לי רגע לשבת ואני אענה לך" צחקקתי כשראיתי את ההתלהבות שלה.
התיישבנו ופתחתי את המסך נעילה של הטלפון שלי, אין לי תמונה שלו חוץ מהתמונת ווטסאפ שלו.
"הוא נראה ממש טוב וחמוד" היא אמרה והנהנתי, הוא באמת חמוד.
אתמול אחרי שהוא נתן לי את המספר שלו נישקתי אותו, הוא לא יזם את הנשיקה אבל הוא הנחה אותה.
הנשיקה הייתה עדינה ואהבתי אותה.
מסתבר שההורים שלו ישהו פה בחודשיים הקרובים ליד הבית שלי אז אוכל לראות אותו כל הזמן.
"את חולמת קרול" מל אמרה וחזרתי למציאות.
"מצטערת, חשבתי על הנשיקה" אמרתי לה והיא צחקה.
"אני חושבת על זאק כל הזמן אז אני מבינה אותך" הנהנתי כי היא באמת מבינה אותי.
הצלצול של תחילת היום נשמע ומל קמה כדי ללכת לשולחן אחר, כשהיא קמה סוכריה בצורת לב נפלה מהכיס שלה.
היא ישר הסמיקה והרימה את הסוכריה, "מה את הולכת לעשות איתה?" שאלתי בחשדנות בגלל הסומק שהתפשט על הפנים שלה ברגע שהסוכריה נפלה.
"אני הולכת לעשות שחזור.." היא אמרה ולא הסתכלה לי בעיניים.
שחזור? מה היא כבר יכולה לשחזר עם סוכר-
הבנתי.
ברגע שההבנה הכתה בי הסתכלתי על הקיר וניסיתי לא ליצור קשר עין עם מל.
"אז את הולכת להביא לו את הסוכריה כדי שתלקקי אותה?" שאלתי אותה במבוכה ולא יכולתי להסתכל עליה.
"כן ולא, אני כן אתן לו את הסוכריה והפעם הוא ילקק אותה!" היא אמרה את זה כאילו זה הרעיון הכי גאוני אי פעם.
מההתחלה לא הבנתי למה זאק חשב שזה רעיון טוב לדפוק את מל בעזרת סוכריה.
והדבר היותר דפוק כאן? שזה עבד לו.
עדר ילדים נכנסו לשיעור ומל כבר התיישבה במקום אחר.
~
מה את עושה היום? מייק סימס לי ונשענתי על הספסל, אני ומל כרגע בהפסקה אחרי שיעור קשה של תולדות הפוליטיקה.
יותר כמו תולדות השקר.
"זה מייק?" מל שאלה בסקרנות והציצה בטלפון, היא ראתה שזו הודעה ממנו ועשתה קול נרגש.
"תגידי לו שאת פנויה היום!" כמה ראשים הסתובבו כששמעו את מל, "תפסיקי לצעוק" לחשתי לה בבושה כשעדיין הביטו בנו.
"מצטערת, אני פשוט חושבת שיכול לצאת מהקשר ביניכם משהו ממש טוב" נאנחתי ושמתי יד על המצח.
"אנחנו מכירים רק יום וחצי מל, את וזאק הכרתם 8 שנים ולקח לכם מלא זמן ודברים לעבור עד שנהייתם זוג" היא שלפה את הסוכריה מהכיס שלה וסובבה באצבעות שלה.
"הכל בעזרת סוכריה" היא אמרה וגיחכה.
אני רואה שאת מסננת, אחכה להודעה ממך קרולינה מייק סימס שוב ומל לקחה לי את הטלפון מהיד.
"אשמח לצאת איתך לבאולינג היום" היא סימסה לו בחזרה וניסיתי לקחת ממנה את הטלפון שלי בחזרה ממנה והיא רצה.
רדפתי אחריה ועד שהשגתי אותה הוא כבר ענה.
אני כבר מחכה להראות לך את הכישורים שלי הוא שלח בהודעה מצורפת עם גיפט של כדור באולינג שמפיל פינים.
"נראה שיש לך דייט להיום.." מל צחקקה ובלעתי את הרוק בלחץ.
יש לי דייט.
אני רק מקווה שלא אעשה משהו מביך שיהרוס אותו.
YOU ARE READING
השרשרת של השטן
Romance~גמור~ [2/3] קרולינה ריילר- ראיתי משהו שלא הייתי צריכה לראות, עכשיו הוא שומר עליי ב4 עיניים. אח של החברה הכי טובה שלי, האיש הכי אכזרי שאני מכירה. אני שונאת אותו. להתחמק ממנו מתחיל להיות בלתי אפשרי, כי הוא מרגיש מאוים ממני. אני יודעת שאם מישהו יכול ל...