פרק 18

5.4K 302 50
                                    

קרולינה-

"לפני רגע ליקקתי וזיינתי את הכוס שלך ואת מתביישת מזה שאני מסתכל לך על הרגליים?" הוא שאל בלעג אחרי שהצמדתי את הרגליים אחד לשני.
החתיכת מזדיין הזה, נתתי לו את הבתולים שלי ומה שהוא עושה זה ללעוג לי ולצחוק עליי.
מקודם הוא אסף את כל הבגדים שלו ואמר שהוא הולך, שילך.
הוא גם ככה לא היה אמור להיות כאן מההתחלה.
אני רק לא מבינה למה הוא לא מתלבש אבל זה לא מעניין אותי, העיקר שהוא ילך מהבית שלי כמה שיותר מהר.
"לך כבר! בהצלחה ללכת עירום ברחובות עד שתגיע לבית שלך ותתקלח" אמרתי לו וחיוך עלה על הפנים שלי כשדמיינתי את בראד יוצא מכאן עירום עם הבגדים על הידיים שלו.
המחשבה הזאת מצחיקה אותי.
"אני מתקלח כאן" הוא אמר ולרגע שקעתי במחשבות על מים שמטפטפים על כל הגוף של בראד.
מה הבעיות שלי?
הנדתי את הראש כדי להפסיק לחשוב על זה וראיתי שהוא נעלם, הבן זונה הלך להתקלח.
לפני שהלכתי לישון הדלקתי דוד כדי שיהיה לי מים חמים להתקלח איתם בבוקר.
לא מספיק שהוא לקח את הבתולים שלי עכשיו גם את המים החמים?
אני לא אתן לו.
"אני לא מסכימה לך להתקלח פה!" צעקתי לו וחיכיתי לשמוע את התשובה שלו שהוא עף מכאן.
"לא פאקינג אכפת לי קרולינה!" הוא צעק בחזרה וירדתי מהמיטה.
מתי שעברתי ליד הצד של המיטה ראיתי את הפיג'מה של החד קרן שלי, עכשיו היא רק מזכירה לי את מה שבראד עשה לי, היא מוכתמת בזכרונות של בראד נוגע בי.
אני אצטרך לזרוק אותה אחר כך, אני כל כך שונאת אותו.
ממש אהבתי את הפיג'מה הזאת.
עמדתי מול הדלת של המקלחת וראיתי את המגבת בחוץ, הוא כבר נכנס.
פתחתי את הדלת, נכנסתי וסגרתי אותה מאחוריי.
הוא הסתכל עליי בזמן שכל המים מתחתיו אדומים בגלל הדם שלי שהיה על הזין שלו.
"מה את עושה?" הוא שאל וניסיתי לדחוף אותו כדי להיות מתחת למים.
הוא לא זז ואז לקח שמפו ושם לו על השיער, הוא לשטוף את השיער שלו ופשוט התעלם ממני.
רק התחלתי להתעצבן יותר ויותר, השפלתי לרגע את המבט וראיתי את הזין שלו.
אני רוצה לקחת מספריים ולחתוך לו את הזין.
הרגשתי לשניה טפיחה בראש ואז הבנתי שבראד שם עליי שמפו והתחיל לחפוף לי את השיער.
"מה אתה חושב שאתה עושה!" כל המים זורמים רק עליו, סגרתי את העיניים כדי שהשמפו לא יכנס לי לתוכם.
אני במקלחת עם בראד קנדי כשאני עם עיניים סגורות.
"יש לך מלא קשקשים" הוא ענה ואין לי בכלל קשקשים!
"אין לי קשקשים ובראד אני לא רואה!" שמתי את הידיים שלי מולי ונגעתי בקוביות של בראד.
הוא הפסיק לחפוף לי את השיער ואז הרגשתי 2 ידיים שנוגעות לי במותן ומנחות אותי מתחת למים.
מתי שכל השמפו נשטף ממני פקחתי את העיניים וראיתי את בראד מולי, הוא נראה מרוצה מעצמו.
הוא פרץ לבית שלי, הרס לי את הפיג'מת חד קרן שלי, לקח את הבתולים שלי והעליב אותי בכך שאמר שיש לי קשקשים.
נתתי לו את הבתולים שלי והוא לעג לי.
"אתה יודע… אני כבר לא בתולה תודות לך" אמרתי לו בזמן שהמים החמים שורפים לי את העור אבל משאירים אותי שפויה.
"באמת? לרגע חשבתי שנשארת בתולה ושבטעות זיינתי חד קרן ולא אותך" הוא גיחך ונשמתי עמוק כדי להירגע.
"מצחיק, לפחות עכשיו אני יכולה להזדיין עם אחרים כי כבר לאבד את הבתולים שלי לגבר חלומותיי לא יקרה" במקום זה איבדתי את הבתולים שלי לחיה אנושית.
הכף יד שלו נכרכה סביב הגרון שלי במהירות האור ובראד משך אותי אליו, קרוב כל כך שהשדיים שלי נגעו בחזה שלו.
הראש שלו מתנשא מעליי והרמתי את המבט, מראה לו שהוא לא מפחיד אותי.
למרות שאני מתה מפחד.
העיניים שלו חזרו להיות פראיות והשרירי בטן שלו התקשחו מה שמעיד על כמה שהוא כועס.
"את יודעת מה יש על הצוואר שלך קרולינה?" הוא שאל בנימה מקפיאת דם והנהנתי.
"יופי,  זה הסימן שלי עלייך, אם מישהו רק יתקרב אלייך אפילו בשביל לתת לך כיף אני אדע את זה" הוא אמר באיום ונצמדתי יותר אליו.
"אתה לא תמנע ממני לקבל זין ואל תאיים עליי שוב" אמרתי לו והוא צחק.
"אני לא מאיים עלייך, אני מאיים עליהם והזין היחידי שתקבלי זה את שלי" ברגע שהוא אמר את זה הרגשתי את הזקפה שלו נצמדת לירכיים שלי.
זה מחרמן אותו?
אני כרכתי את 2 הכפות ידיים שלי מסביב לגרון שלו בחזרה בזמן שכף יש שלו כרוכה סביב הגרון שלי ועמדתי על קצות האצבעות כדי שיהיה לו כמה שפחות יתרון גובה עליי.
"אני דקרתי אותך פעם אחת ואני לא אתעצל לעשות את זה שוב, אם תנסה להפריע לי עם גברים אחרים זה יהיה הסוף שלך" לחצתי לו על הגרון כדי שלא ינשום ויבין שאני רצינית אבל הוא רק חייך.
"תביני קרולינה, אם מישהו יגע בך את תהיי אחראית לכל מה שיגרם לו ולעזאזל בפעם הבאה שאת מנסה לחנוק אותי אל תיראי סקסית כל כך" הורדתי את הכפות ידיים שלי ממנו והוא הוריד את שלו מהצוואר שלי, הרגשתי שנגעתי בחומצה.
הוא מזוכיסט.
לא הצלחתי להתעלם מזה שהוא אמר לי סקסית, לרגע זה חימם אותי בחזה.
תחשבי דברים רעים קרולינה, תזכרי שלפני רגע הוא לקח לך את הבתולים וזלזל בזה כאילו קונים אותם בסופר.
שמתי את היד שלי על הזקפה שלו וליטפתי אותה פעם אחת, שמעתי שבראד נשם נשימה  חדה וארוכה ואז הוא נאנח.
הורדתי את היד, פתחתי את הדלת ויצאתי מהמקלחת, לקחתי את המגבת שהייתה בחוץ.
"כשאני חוזרת אני לא רוצה לראות אותך" אמרתי לו וסגרתי את הדלת.
אני צריכה לנקות את הרצפה בגלל הדם שנטף ממני כשהלכתי למקלחת ומהדם שנטף מהזין של בראד כשהוא הלך למקלחת.
אצטרך גם להחליף מצעים במיטה.
הלכתי לחדר וסגרתי את הדלת, הצמדתי את הירכיים וניסיתי לא לחשוב על בראד.
הכל בסדר, אני אנקה הכל ולא יהיה סימן לזה שבראד היה כאן.
חוץ מהסימן שהוא השאיר על הצוואר שלי.

השרשרת של השטןWhere stories live. Discover now