בראד-
קמתי לקול צעקות, הסתכלתי על צד המיטה וקרולינה לא כאן.
קמתי מהמיטה והדלת של החדר הייתה כבר פתוחה, יצאתי ממנה וכשהתקרבתי לסלון הצעקות התחזקו.
נחשפתי למראה המוזר שהופיע מולי, קרולינה רודפת אחרי קורי עם סכין ביד שלה והוא בורח ממנה.
"בלונדיני קמת, מה דעתך על לעזור לי?!" הוא צעק כשהבחין בי, "אני אראה לך מה זה רוצחת" קרולינה מלמלה וקורי היה מאחורי הספה, קרולינה קפצה על הספה ואז הוא רץ מאחוריי.
ראיתי את קרולינה רצה לכיווני עם סכין ביד שלה כדי לתפוס את קורי מאחוריי, העיניים הירוקות שלה היו כהות ומבט רצחני עליה.
הזין שלי התפתל בתחתונים שלי, בחיים לא ראיתי מראה כזה יפה.
"תתעורר מהפנטזיה שלך או ששנינו נמות מהחברה שלך" קורי הרעיד את הגוף שלי, מתי שקרולינה ניסתה לעבור דרכי כדי להגיע לקורי תפסתי את היד שלה עם הסכין וכמו אתמול לחצתי על היד שלה חזק עד שלא נותר לה ברירה אלא לשחרר את הסכין.
הסכין נפל מהיד שלה, ריתקתי את הידיים שלה והסתכלתי על קורי, לראות גבר ענקי בורח מהבחורה שלי שנמוכה וקטנה ממנו מעלה בי גיחוך.
"אל תסתכל עליי ככה, אין לי בעיה להתמודד נגד 50 גברים שרוצים להכות אותי" הוא אמר והרמתי גבה כשבמקום 50 גברים שרוצים להכות אותו אישה אחת ניסתה לדקור אותו.
"אני שונא דברים חדים וחברה שלך טובה עם סכינים" הוא הוסיף ורק תהיתי לעצמי, איך הדבר הזה התחיל שהרוצחת שלי רדפה אחרי חבר שלי?
"אז כנראה שאת לא רוצה ספגטי" הוא אמר ולא הבנתי למה הוא מתכוון, קרולינה התחילה להשתגע באחיזה שלי.
"תשחרר אותי בראד, אני כבר אראה לו מה זה ספגטי" היא אמרה ואין לי מושג על מה הם מדברים.
"הוא מדבר על המעיים של אבא שלי, איך הוא יודע על זה?" אני וקורי ראינו את התמונות מהתיק הפלילי של מייק, צ'נדלר הראה לנו, קרולינה רצחה את ההורים שלה בברוטליות.
"אתה ידעת שההורים שלה תמכו בקהילה? היא הודתה בפניי שזו עוד אחת מהסיבות שהיא הרגה אותם" קורי הסביר, ישר ידעתי שיש לו תחביב חדש וזה לשגע את חברה שלי.
"אמרתי רק שהם תמכו בקהילה בגלל שהיו להם לקוחות כאלה, לא היה להם אכפת מהקהילה בכלל!" היא צעקה וקורי רק נפנף את מה שהיא אמרה עם היד שלו.
"בראד תשחרר אותי עכשיו" היא ציוותה, ניסיתי להתאפק כי הקול המצווה שלה גורם לזין שלי לעמוד.
הרמתי אותה מהמותן והיא בעטה לכל מקום, התקרבתי לספה וזרקתי אותה על הספה.
"אם תזרוק אותי שוב אתה תצטער על זה" היא שוב ציוותה ועוד רגע הרמתי אותה וזרקתי אותה שוב כדי שהיא תגרום לי להצטער על זה.
YOU ARE READING
השרשרת של השטן
Romance~גמור~ [2/3] קרולינה ריילר- ראיתי משהו שלא הייתי צריכה לראות, עכשיו הוא שומר עליי ב4 עיניים. אח של החברה הכי טובה שלי, האיש הכי אכזרי שאני מכירה. אני שונאת אותו. להתחמק ממנו מתחיל להיות בלתי אפשרי, כי הוא מרגיש מאוים ממני. אני יודעת שאם מישהו יכול ל...