קרולינה-
מייק רשם לי בבוקר שהוא מחכה להראות לי את הכישורים שלו בבאולינג, מסתבר שאין לו כישורים.
הוא מוביל עליי בנקודות אבל שנינו הצלחנו להפיל פחות מ- 4 פינים במשך כל המשחק.
הוא כל הזמן אומר לי שאני אצליח ואצליח לפגוע בכולם, לא הצלחתי.
אחרי שהסתכלתי על מייק שמעתי רעש, מישהו לוקח כדור באולינג.
זה לא מישהו זה פאקינג בראד קנדי.
לקחתי נשימה חדה כדי שהקול שלי לא ישתנה ושמייק לא יחשוד שקרה ביני לבין בראד משהו.
"מה אתה עושה כאן בראד?" שאלתי בנעימות והוא התמקם מול השורת באולינג.
"מה שהוא לא עושה, משחק נכון" בראד אמר וזרק את הכדור, זה פגע בכל הפינים והם נפלו.
הייתי המומה איך בזריקה אחת הוא בייש את כל המשחק שלי ושל מייק.
הכדור היה כמו טיל, מתי שהוא פגע בפינים היה פיצוץ. ישר כולם נפלו.
בראד לא נראה מורשם מהסטרייק שעשה, הוא פשוט משך בכתפיים שלו.
מייק התרשם אבל ישר התעשת על עצמו, "סליחה, מי אתה?" מייק שאל את בראד ובראד התיישב לידנו.
"זיינתי את קרולינה לפני כמה ימים, לקחתי לה את הבתולים" הוא אמר בפשטות והלסת שלי ממש דפקה את הרצפה.
נהיה לי חם והתחלתי להזיע, מייק ראה שאני לחוצה והוא שם את היד שלו על הרגל שלי וחייך אליי חיוך קטן.
"תעיף את היד שלך ממנה או שהפינים שהפלתי מקודם לא יהיו היחידים" בראד אמר למייק והיה לבראד רצח בעיניים.
מייק לא הוריד את היד שלו ממני אז אני הורדתי לו, הוא קיבץ את הגבות שלו בסימן שאלה.
אני מכירה את בראד וראיתי מה הוא עשה למאט, אני לא יכולה לסכן אותו.
שיגרתי לבראד את כל השנאה הטהורה שלי אליו באמצעות העיניים שלי.
"למה את לבושה בשמלה בשביל באולינג? את מי את מנסה להרשים פה? ברגע שהפינים ראו את השמלה שלך כולם נפלו, סטרייק" הוא אמר ולעג לי על השמלה.
הרגשתי מושפלת וקפאתי בלי יכולת לענות.
"קרולינה? זה לא היה בקטע של להעליב, השמלה שלך וואו" הוא אמר ואז קיבלתי דז'ה וו לשיחה עם מל.
הבנתי הכל.
הוא ראה את ההתכתבות שלי עם מל וככה ידע איפה אני אהיה ומתי, ככה הוא הגיע לכאן מההתחלה.
"אל תקשיבי לו קרולינה, הפינים נפלו מהיופי שלך" מייק אמר והפך את העקיצה של בראד למחמאה.
"תודה" אמרתי והזזתי את השיער הצידה, יכולתי להרגיש את המבט הכועס של בראד.
לא הולך לו בלהעליב אותי, לא ליד מייק.בראד-
"אל תקשיבי לו קרולינה, הפינים נפלו מהיופי שלך" ההיפי אמר לקרולינה והיא התחילה להסמיק.
חתיכת היפי מזדיין זאת הייתה הכוונה שלי מההתחלה.
ברור שקרולינה ישר תחשוב על משהו רע ולא משהו טוב שאני אגיד.
לא ניסיתי בכלל להעליב אותה, רק להחמיא לה.
אולי קצת ללעוג בקטע שאמרתי לה שהשמלה שלה וואו.
ראיתי איך היא מסיטה את המבט שלה ואת השיער, "לא שמעת אותי? אמרתי לך שדפקתי את הדייט שלך לפני כמה ימים וגרמתי לה לצרוח את השם שלי" התכוונתי לעצבן אותו והוא הסתכל עליה.
"אז זה אומר שאני אצטרך להחליף את השם שלו בשלי" הוא אמר לה והיא הסמיקה יותר.
קמתי ומשכתי להיפי בשיער, הוא ניסה לשחרר את האחיזה שלי ממנו אבל המשכתי למשוך אותו.
"בראד תעזוב אותו, לך מכאן!" קרולינה צעקה מאחוריי והתייצבתי מול הרחבת באולינג.
נתתי לו מכה ברגליים והוא נפל, "מייק!" היא צעקה שוב והתחילה לתת לי מכות בגב.
רצתי קדימה כשאני עדיין אוחז בשיער שלו והגוף שלו התעופף לי ביד, נעצרתי ואז זרקתי את מייק קדימה.
הוא פגע בכל הפינים והם נפלו.
"סטרייק שוב" אמרתי והלכתי לעבר קרולינה.
היא ניסתה לרוץ למייק ועצרתי אותה.
"תעזוב אותי חתיכת מזדיין, אכזרי ואובססיבי!" שמתי יד על הלחיים שלה ולחצתי עליהם עד שהיא הסתכלה עליי.
"תזכרי את מה שעשיתי לו קרולינה, כי בסופו של דבר הוא יפגע בך רק אל תבואי אליי בוכה, מבינה?" עזבתי אותה והיא ישר רצה אליו.
לשניה היא העיפה אליי מבט אחרון שהיה מעורבל בשנאה וכעס.
האבטחה באו אליי וניסו להעיף אותי, אחד מהם שם עליי יד והסתכלתי על היד שלו.
"יש לך 3 שניות להעיף אותה או שאני אשבור אותה" הזהרתי אותו והוא העיף את היד.
יצאתי מהבאולינג.
בסך הכל דייט טוב, אני נהניתי.
זה מה שחשוב, לא?
2 סטרייקים, אפילו סטרייק אנושי.
YOU ARE READING
השרשרת של השטן
Romance~גמור~ [2/3] קרולינה ריילר- ראיתי משהו שלא הייתי צריכה לראות, עכשיו הוא שומר עליי ב4 עיניים. אח של החברה הכי טובה שלי, האיש הכי אכזרי שאני מכירה. אני שונאת אותו. להתחמק ממנו מתחיל להיות בלתי אפשרי, כי הוא מרגיש מאוים ממני. אני יודעת שאם מישהו יכול ל...