קרולינה-
שכרתי דירה קטנה בבניין של סטודנטים רק שאני לא צריכה שותפים כדי לשלם שכר דירה, יש לי מספיק כסף בשביל לקנות את הדירה הזאת ועוד חמישים כמוה.
יש לי כמה חדרים, החדר אמבטיה שבו יש מקלחת ושירותים.
החדר שינה שלי שפוצצתי אותו בבובות פרווה וחדר מיותר שהוא חדר האורחים.
הצלחתי כבר להטביע את חותמי בדירה הקטנה שלי, קניתי כל מה שצריך למטבח ובמיוחד קניתי מקרר ענקי שיש בו מלא חלב.
יש לי 9 קרטוני חלב במקרר, אני בקושי הצלחתי להרים אותם בשקית מהסופרמקט שליד הבית שלי.
עזבתי את החיים הקודמים שלי, את ההורים שלי, התיכון, את החברה הכי טובה שלי ואת בראד.
אבל עדיין נשאר משהו מהעבר שאני צריכה לתקן לפני שאני המשיך הלאה.
בדיוק באותו הרגע התקשרו אליי לטלפון, חיכיתי שעות לשיחה ממנו.
הגלשתי את האצבע שלי על הכפתור הירוק ועניתי לשיחה, "זו קרולינה, נכון?" צ'נדלר שאל והלכתי לחדר שלי, "כן צ'נלדר" עניתי וכשנכנסתי לחדרי סגרתי את הדלת.
"רציתי להודות לך אישית על מה שחבר שלך עשה למען אבא שלי, הניתוח עבר בהצלחה, בזכות חבר שלך אבא שלי יוכל לחיות לצידי עוד כמה שנים טובות" צ'נדלר אמר ושמעתי את הריגוש בקולו, השמחה שלו הדביקה אותי וחיוך עלה על פניי.
עליתי למיטה שלי ושכבתי עליה, "אני ממש שמחה, קיוויתי שתוכל לעזור לי במשהו.." אמרתי בדכדוך, אני באמת מקווה שהוא יוכל לעזור לי.
"אעזור בכל מה שתצטרכי" יופי, זה מה שציפיתי לשמוע ממנו.
"בראד נכנס לכלא ל10 שנים בגלל משהו שעשה, בזכות זה שאתה שוטר קיוויתי שתוכל לברר יותר ולנסות לשחרר אותו" אמרתי ושקט השתרר בצד השני של השיחה, אם זה לא יעבוד אני אעבור לשוחד, למרות שלשחד את צ'נדלר לא יעזור לי.
זו בקשה לא לגיטימית לבקש משוטר, לא שההורים שלי לא עברו על החוק להפך, הם עברו על מלא חוקים בעזרת הכסף שלהם.
"צ'נדלר?" שאלתי כשהוא עדיין לא ענה, שמעתי כחכוח גרון ואז את קולו.
"הוא הציל את החיים של אבא שלי, אני אעשה כל מה שאוכל כדי לעזור" הוא אמר ונשמתי בהקלה.
גיליתי על זה שבראד תרם כסף לניתוח של קשיש לפני כמה ימים, יצרתי קשר עם בית החולים שבו הייתי כשנדרסתי ומתי שאמרתי למזכירה את השם של בראד כי כשהייתי חסרת הכרה אז בראד היה מי שדיבר עם הרופא, רציתי הוכחה מזוייפת שמה שקרה לי היה בגלל ההורים שלי ושבראד טיפל בי אך היא אמרה משהו אחר.
היא אמרה לראשונה שבראד קנדי תרם למען ניתוח והסתקרנתי, כששאלתי אותה למי בראד תרם היא אמרה שזה איש זקן עם בעיה בלב והיא הוסיפה שהמבקר היחיד הוא הבן שלו, צ'נדלר.
YOU ARE READING
השרשרת של השטן
Romance~גמור~ [2/3] קרולינה ריילר- ראיתי משהו שלא הייתי צריכה לראות, עכשיו הוא שומר עליי ב4 עיניים. אח של החברה הכי טובה שלי, האיש הכי אכזרי שאני מכירה. אני שונאת אותו. להתחמק ממנו מתחיל להיות בלתי אפשרי, כי הוא מרגיש מאוים ממני. אני יודעת שאם מישהו יכול ל...