קרולינה-
מייק התרחק קצת לאחור, מבין שעדיף לשמור מרחק מבראד.
הבחנתי שבראד מחזיק את התיק שלי ביד שלו, הוא ממשיך לנעוץ את העיניים שלו במייק.
מתי שמייק התרחק מבראד הוא ראה את התיק שלי בידיים של בראד, מייק העביר את מבטו ביני לבין בראד וניסה לחבר את הנקודות.
"הוא פגע בך?" מייק שאל והפנים של בראד ישר קדרו.
בראד מאשים את עצמו בזה שנדרסתי, אז שמייק יאשים את בראד בזה?
העיניים של בראד התערפלו מכעס, באתי לפתוח את הפה שלי ולהגיד שזו לא אשמתו של בראד אבל בראד נעץ בי את העיניים שלו והעיניים הזועמות שלו השתיקו אותי.
"זה היה בטעות" בראד אמר בטון מקפיא דם, הגבות של מייק הצטופפו והוא שוב העביר את המבט שלו ביני לבין בראד.
"בטעות?" מייק שאל בלעג ובראד חשק את הלסת שלו, "זה היה לא צפוי" הוספתי ומבטו של מייק נעצר עליי.
"לא צפוי? אל תגידי לי שאת כזאת קרולינה" מייק אמר ולא הבנתי את הכוונה שלו, בראד צמצם את העיניים שלו, מוכן להתערב אם יקרה משהו.
"מה זאת אומרת שאני לא כזאת?" שאלתי אותו והוא הסתובב אליי לגמרי, עכשיו הגב שלו מול הפנים של בראד.
אם הוא רק היה יודע איך בראד מסתכל עליו עכשיו.
"הוא הרביץ לך ואת מגנה עליו, אל תהיי טיפשה" מייק אמר, הוא קרא לי טיפשה והאשים את בראד בזה שהרביץ לי, למרות שזה לא מה שקרה.
העיניים של בראד נפערו והפעם הוא חשק את הלסת שלו כל כך חזק שלא הבנתי איך השיניים שלו לא נשברו.
בראד הפיל את התיק שלי מהיד שלו ובשניה כרך את היד שלו סביב הצוואר של מייק, בגלל שמייק הסתובב אליי והיה עם הגב לבראד אז הוא לא צפה את זה.
"בראד תפסיק!" צעקתי לבראד ומייק איבד את העשתונות שלו, הוא נתן אגרופים ליד שבו בראד חונק אותו והתחיל לבעוט לכל מקום.
השריר של בראד מוחץ את הצוואר של מייק, מייק מנסה לנשום אך ללא הצלחה.
"בראד תפסיק" ציוויתי על בראד כשראיתי שמייק מתחיל להיות אדום יותר מדי.
בראד נתן למייק בעיטה בירך האחורית ומייק נפל על הברך שלו, בראד משך את הראש של מייק ודחף אותו לעבר השביל של הבית שלי, "חבל שאין פינים" בראד התלונן.
"אני אהרוג אותך" מייק איים על בראד, שם את הידיים על הרצפה ודחף את גופו למעלה, הוא הצליח להיעמד.
"אני מחכה" בראד שילב את הידיים שלו וחייך, מייק הסתכל עליי.
"את באמת רוצה להיות בקשר עם הגורילה הזאת?" מייק שאל ושם את היד שלו על העורף שלו בגלל שנפגע שם.
בקשר לשאלה של מייק התשובה היא כן.
ברגע שמייק ראה את התשובה על פניי הוא צחק ונענע את הראש שלו, "בהצלחה בקשר האומלל הזה, הקשר שבו הוא ירביץ לך כל פעם" בראד התקדם בחזרה למייק לשמע מה שמייק אמר, ראיתי את התיק שלי ברצפה והרמתי אותו.
מייק ישר הלך מכאן כשראה את בראד מתקדם אליו, הוצאתי את המפתח שלי מהתיק והלכתי לדלת של הבית שלי, הכנסתי את המפתח ובראד בא מאחוריי.
"מה בראד? חשבתי שאכפת לך ממני" פתחתי את הדלת ונכנסתי, בראד נכנס גם וסגר את הדלת מאחוריו.
"אכפת לי ממך, לא ממייק" הוא אמר והסתובבתי אליו, נעלתי את הדלת והשתדלתי לא להסתכל עליו.
בראד אמר לי בבית חולים שהוא מרגיש קנאה בוערת למייק אבל אין לו למה.
כשמייק היה איתי חשבתי רק על בראד ודחיתי את מייק למען בראד, במה יש לו כבר לקנא?
הורדתי את התיק ליד הדלת, לקחתי את הטלפון מתוך התיק והרגליים שלי התחילו לרעוד, אני עומדת יותר מדי זמן כשאני בקושי יכולה לעמוד.
באתי לשים את הידיים שלי על הידית של הדלת כדי להתייצב אבל הרצפה התרחקה ממני והרגליים שלי הורמו, יותר נכון בראד הרים אותי על הכתף שלו.
"מה אתה עושה?" שאלתי אותו כשהוא התרחק מהדלת.
"את חייבת לנוח, עוד רגע את נופלת" הוא אמר וכנראה שם לב שהרגליים שלי רעדו, קיבלתי את האופי השתלטני שלו ולא התלוננתי.
לא עד שהרגשתי טפיחה בתחת.
"בשביל מה זה היה?" שאלתי את בראד והוא נכנס לחדר שלי, הוא סגר את הדלת.
"רציתי" הוא מלמל והוריד אותי על המיטה, שמתי את הטלפון לידי ונכנסתי מתחת לשמיכה.
הפנים שלי התעוותו בבלבול כשהוא הוריד את החולצה שלו, "אני לא-" באתי להגיד לו שאני לא מוכנה לשום דבר מיני אבל הוא קטע אותי.
"אני רק נכנס איתך למיטה, תירגעי" הוא נכנס לצד המיטה לידי ולקח את כל המקום, הגוף שלו ענקי.
אני לא מאמינה ששכבתי איתו על המיטה הזאת והיא לא נשברה.
"פאק לא נוח לי" הוא התלונן וגיחכתי, יש רק כרית אחת.
הכרית שאני עליה.
הראש שלי הורם והוא לקח לי את הכרית ושם מתחת לראש שלו, "אתה רציני?" שאלתי אותו בכעס.
הוא חוצפן, להיכנס למיטה שלי, עם הגוף הלוהט שלו כשאני בקושי יכולה לזוז ועוד לקחת לי את הכרית?
"עכשיו יותר טוב" הוא אמר כשהתרווח במיטה שלי, הוא משך אותי אליו והרגשתי את חום גופו.
"תשימי את הראש שלך על החזה שלי" הוא אמר ועשיתי לו אצבע שלישית כהתנגדות.
למרות שאני רוצה לעשות את זה אבל מתביישת.
הוא נאנח כשראה שלא זזתי, אז הוא משך את כל הגוף שלי עד שלא הייתה לי ברירה לשים את הראש שלי על החזה שלו.
שנינו היינו מתחת לשמיכה, כשהוא בלי חולצה.
הוא הסתכל עליי וראה מאחוריי את הטלפון שלי, הוא לקח אותו ואז פתח אותו.
"מה עכשיו אתה עושה?" שאלתי בסקרנות והוא נכנס לאפליקציה של הטלפון.
"מוסיף את הטלפונים של כולנו" הוא אמר ואז הקליד מספר, "איך את רוצה לקרוא לי בטלפון שלך?" הוא שאל וחשבתי על זה לרגע.
הוא הכניס את המספר שלו ועכשיו הוא רוצה שאגיד לו איך לקרוא לעצמו בטלפון שלי.
אני צריכה להגיד משהו שיהיה לא מביך.
"תקרא לעצמך בראד" אמרתי והוא בז לי, 'בראד הגבר' הוא הקליד, "חכה" אמרתי לו לפני ששמר את עצמו.
"תוסיף שלי, בראד הגבר שלי" אמרתי לו והוא חייך, הוא הסתכל עליי ומבטו חרך אותי.
"אני שלך קרולינה?" הוא שאל ואז שמר את עצמו.
"כן, אתה שלי" אמרתי לו והחזרתי את מבטי לטלפון, "יופי ואת שלי, אם מייק המזדיין הזה יחשוב שוב לרגע שהוא יכול להתחיל איתך כשאת שלי אני-" הוא איים ושמתי את היד שלי על הפה שלו והשתקתי אותו, בגלל שאני צמודה לגופו אני מרגישה את הגוף שלו מתקשח מתחת לגופי.
"אמרתי לך שאני שלך, תשתוק" הזהרתי אותו והורדתי את היד שלי מהפה שלו.
לרגע חשבתי שהוא יכעס או יתעצבן בגלל שהשתקתי אותו, התגובה שלו הייתה אחרת ממה שציפיתי לה.
"לעזאזל זה היה לוהט" הוא אמר ומצמצתי כמה פעמים, הוא חושב שזה לוהט כשמשתיקים אותו?
הוא הקליד שוב מספר ורשם באיש קשר 'סקוויק סקוויק', "מי זה סקוויק סוויק?" בראד צחק בגלל השאלה שלי.
"זה זאק, הוא מפחד מעכברים, אל תגידי שאמרתי את זה" בראד אמר, זאק מפחד מעכברים?
טוב אני מבינה למה.
הוא הקליד שוב מספר ובאיש קשר רשם 'חנון מחשבונים', ניחשתי לבד מי זה, סטיב.
בראד כיבה את הטלפון שלי ושם אותו על הרצפה.
"עכשיו יש לך את המספרים של כולנו, אם יקרה משהו תתקשרי למישהו מאיתנו, העדיפות הוא שתתקשרי אליי קודם, בעצם לא עדיפות. את ישר מתקשרת אליי" הוא אמר-פקד, הסכמתי ואז הוא שם את הידיים שלו מתחתיי והרים אותי מעליו.
"אני רוצה להרגיש את כל הגוף שלך" הוא אמר כשהשדיים שלי לחוצות על החזה שלו, "אני לא חושבת שאני יכולה לנוח תחת הגוף הזה.." אמרתי לבראד והוא גיחך.
הוא שם את השמיכה מעלינו, "לפני שאת שואלת, אין לי כוח לקום ולכבות את האור. חוץ מזה אני אוהב את זה שאת מעליי אז אני לא הולך לצאת מכאן" לא עניתי לו.
גם אני אוהבת את זה שאני מעליו.
עצמתי את העיניים שלי, שמתי את הידיים שלי סביב בראד ואת הראש שלי על שקע צווארו.
הוא שם את היד שלו על הגב שלי.
"אני אפילו לא רוצה לישון, המציאות עכשיו יותר טובה מכל חלום" בראד אמר והרגשתי אותו הדבר.
מחמאה אחת מבראד שווה יותר מכל המחמאות של כל הגברים בעולם.
YOU ARE READING
השרשרת של השטן
Romance~גמור~ [2/3] קרולינה ריילר- ראיתי משהו שלא הייתי צריכה לראות, עכשיו הוא שומר עליי ב4 עיניים. אח של החברה הכי טובה שלי, האיש הכי אכזרי שאני מכירה. אני שונאת אותו. להתחמק ממנו מתחיל להיות בלתי אפשרי, כי הוא מרגיש מאוים ממני. אני יודעת שאם מישהו יכול ל...