פרק 37

4.3K 257 30
                                    

קרולינה-

רק 3,100$.
זה המשכורת שקיבלתי אחרי חודש שלקחתי גם משמרות כפולות.
זה לא מספיק, בקצב הזה בחיים לא אקנה בית לבד ואז אעבור לגור הרחק מההורים שלי.
אני עכשיו בדרך לדבר עם המנהל, לראות אם יש עוד דרכים שבהם אקבל תוספת.
"פתוח" המנהל שלי אמר אחרי שדפקתי לו על הדלת, נכנסתי וטרקתי את הדלת מאחוריי.
"ריילר, במה זכיתי בכך שהקדשת לי מזמנך?" הוא שאל והעברתי את הרגל שלי הלוך וחזור על הרצפה בלי הפסקה.
"יש דרך שבה אוכל לקבל העלאה במשכורת?" שאלתי אותו והוא לקח כמה דפים והסתכל עליהם.
"אני יכול להעביר אותך למועדון, את תוכלי למזוג משקאות אלכוהוליים חוץ מקוקטיילים, תוכלי לעשות את זה?" הוא שאל וחשבתי על זה לרגע.
לעבוד בסביבה שיש בה הרבה רעש?
"כמה המשכורת תהיה בערך..? שאלתי ואז ישר הוספתי " אתה יכול להגיד את הכמות המשוערת".
"בסביבות ה-" הוא אמר ובדק את הדפים, "6,700$" הוא אמר והלסת שלי עוד רגע נפלה לרצפה.
זה מלא, מלא כסף.
ברור שאקח את זה.
"כן בבקשה, אני רוצה שתעביר אותי!" אמרתי בחיוך והוא הנהן.
"מצויין, אבקש שישלחו לך כבר את כל הפרטים בהמשך, יום טוב" הוא אמר ויצאתי מהדלת שלו שמחה.
אני לא מאמינה שהסתדרתי ככה.

בראד-

"אתה מה?" שאלתי את זאק בכעס אחרי שהוא אמר לי שהוא דיבר עם קרולינה.
"אמרתי לה שאם קורה משהו היא יכולה להגיד לי" הוא הסביר והזעם התחיל לעבור דרך הגוף שלי.
"ולמה שהיא תבוא ותגיד לך?" שאלתי בקול רגוע והעיניים שלו הצטמצמו בחשד אחרי השינוי במצב הרוח שלי.
"לא יודע, אתה מעדיף שהיא תבוא אליך?" הוא שאל ושנינו ידענו את התשובה, זה בחיים לא יקרה.
לא שאני צריך שהיא תבוא אליי.
היא מוזמנת ללכת לזאק ולבכות לו, רק שהיא תדע שאחותי החברה שלו.
"אתה מתבשל בתוך המוח של עצמך" זאק אמר אחרי שבחן אותי.
"רק חושב על משהו" על למה היא לא יוצאת לי מהראש, למה היא הייתה צריכה להיכנס לחיים של אחותי מההתחלה?
"האם למשהו הזה קוראים קרולינה?" זאק שאל וחייך שוב את החיוך שדורש אגרוף ללסת.
"אל תתגרה בי זאק" הזהרתי אותו והוא הרים את הידיים שלו כאות כניעה.
"מה שתגיד, עכשיו אני הולך לאישה שלי" הוא אמר והנהנתי, עד ששמתי לב שהוא קרא ככה לאחותי.
"היא לא אישה היא רק נערה ואחותי הקטנה" אמרתי לו ונתתי מכה לקיר כדי שיפסיק ללכת.
"אחותך הקטנה, האישה שלי" הוא אמר  והלך, נשארתי לבדי עם המחשבות שלי.
לעזאזל מעניין אותי איך זה שתהיה מישהי ששייכת אך ורק לי.
קמתי והתחלתי לחפש את סטיב בבית, מצאתי אותו בחדר שלו עם הלפטופ.
"היום בערב אני הולך" אמרתי לו והוא הוריד את המסך והתיישב, "לאן?" הוא שאל ולרגע חשבתי על לאן באמת.
אני רק יודע שאני צריך לעשות משהו הערב אחרת אשתגע.
"למועדון חשפנות" אמרתי וזה נפלט מהר מדי מהפה שלי, אולי זה באמת יעזור.
"אני לא.." אח שלי בא להמשיך ועשיתי לו עצור עם היד.
"אתה לא בא כי אתה מכבד בנות ולא רוצה לזיין אותן למרות שזה מה שהן רוצות" אמרתי והוא הנהן.
אני לא מבין את ההיגיון שלו.
סטיב מכבד בנות בכך שהוא לא מזיין אותן למרות שהן אלה שרוצות את זה.
בתור מישהו שהוא חכם, בזה הוא טיפש.
"אתה בטוח שאתה רוצה ללכת?" הוא שאל וכן, אני בטוח.
הייתי הולך עם זאק אבל יש לו חברה.
וגם אם הוא היה מנסה לבגוד באחותי הייתי שוחט אותו.
"אני בטוח, אני צריך להתאפס על עצמי" אמרתי ויצאתי מהחדר שלו.
הגיע הזמן שהמחשבות שלי לא יהיו על קרולינה ריילר.

השרשרת של השטןWhere stories live. Discover now