פרק 84

4K 288 206
                                    

מלאני-

לא הייתי צריכה למהר כל כך, אני הייתי כל כך נרגשת מהחתונה עם זאק עד ששאלתי אם הוא רוצה שנביא ילד או ילדה ביחד, הוא הסכים ורצה את זה גם.

רק שאני לא יודעת שום דבר על הורות והוא גם לא.

לפחות סיימתי את התיכון לפני שהבאתי את איידן, אין לי חרטות על זה שהבאתי אותו.

רק על זה שלא הבאתי אותו אחרי כמה שנים ולא בגיל כזה צעיר, בגיל 18 נכנסתי להריון איתו ובגיל 19 הולדתי אותו.

ישר שאיידן נולד ידעתי שאשמור עליו ואוהב אותו עד סוף חייו, במבט ראשון התאהבתי בו.

רק שאיידן דורש הרבה תשומת לב.

זה היה אותו דבר כשהוא היה בבטן שלי, אני לא יודעת מה הוא חשב לעצמו כשהוא כל שניה בעט בי כאילו אני כדור.

כל הזמן הייתי רעבה, היו כמה פעמים שמשום מקום פתאום רציתי לאכול המבורגר והתשתי את זאק.

בחודשים הראשונים בהריון שלי הייתי ממש שמחה, עד שהתחילו הבחילות והסחרחורות.

זאק לא רצה שאני אקום מהמיטה, הוא אמר שכל מה שאצטרך הוא יביא לי למיטה או שילך לקנות.

אני רק טרטרתי אותו מחנות לחנות וזאק לא התלונן אפילו פעם אחת.

אני רציתי לספר לבראד ולסטיב על כל מה שעבר עליי, חוץ מהחלק שכמעט הקאתי על זאק באמצע סקס.

בראד בכלא ובקושי יכולתי ללכת לבקר אותו, כל פעם שחשבתי על לקום מהמיטה בחילה עלתה במעלה גרוני ורצתי לשירותים.

סטיב בקושי זמין, התקשרתי אליו כמה פעמים והוא לא ענה, הוא חזר אליי יותר מאוחר אבל תמיד הייתי ישנה.

השיחות שלי ושל סטיב היו מעטות, סטיב אמר לי מה אני צריכה לעשות ומה לקנות לבן שלי.

עכשיו אני בת 19 עם תינוק שלא מפסיק לינוק ממני ובעל שעוזר לי בהכל.
 
                                   ~

זאק חזר מהעבודה שלו במוסך, הוא התחיל לעבוד בה רק בגלל אהבתו לאופנועים.

"תלכי לישון, אני אהיה איתו" הוא אמר אחרי שראה אותי יושבת בסלון מול הטלוויזיה עם איידן בידיים שלי.

"אתה בטוח שאתה לא כועס על המקרה עם המיקרוגל?" שאלתי את זאק והוא לקח את איידן מהידיים שלי והתיישב לידי, הוא הצמיד אותי אליו והנחתי את הראש שלי על החזה של זאק, מותשת יותר מדי.

איידן לא אוהב לישון, רק לבכות או לאכול.

"אמרתי לך קטנטונת שזה בסדר, את רק זרקת עליי מיקרוגל" כמה וכמה פעמים כשהייתי בהריון חשבתי שאני גוססת, לא יכולתי לעמוד בצירים והם רק גרמו לי להוציא את הכעס שלי על זאק.

השרשרת של השטןWhere stories live. Discover now