סטיב-
אני לא יודע מה הולך בין אח שלי לבין החברה של אחותי, הדבר היחיד שאני כן יודע שזה הולך לכיוון רע.
לבראד יש מזג חם שלא הרבה אנשים יכולים להכיל אותו.
לא תמיד היה לו מזג חם, רק אחרי התאונה של ההורים שלנו.
ילדים חשבו שזה מצחיק שאין לנו הורים ונידו אותנו, הייתי נגד אלימות ולא יכולתי להגן על עצמי.
בראד היה זה שהגן עליי אבל זה גבה ממנו מחיר.
ככל שהוא התאמן יותר ונכנס ליותר קטטות הזעם שלו התגבר עד שהוא כעס כל הזמן.
הוא יכול להתעצבן מכל דבר קטן.
זה למה אסור לו לשחק בקרולינה, היא לא תוכל לשאת את המזג החם שלו והיא תיפגע בסוף.
שמתי לב שהקשר שלהם שונה וזה מה שמדאיג אותי.
לא רק היא תיפגע, גם הוא יפגע.
אחרי שהוא הרג את מאט וקרולינה הייתה העדת ראייה למה שבראד עשה הוא התחיל להשתמש בזה כתירוץ בשביל להיות סביבה ושהיא לא תעשה משהו נגדנו.
אני כבר טיפלתי בכל מה שאמור להפליל את אח שלי ובכל זאת הוא מציק לעדת ראייה שלנו.
מתי שהוא חזר אתמול מאוחר בלילה שאלתי מאיפה הוא קיבל את החתך בכתף, הוא אמר שנכנס לתוך קטטה.
לא המשכתי לחשוב על זה עמוק יותר כי אני מכיר את אח שלי, הרי אני טיפלתי בו אחרי שהוא נפגע עשרות פעמים.
אבל במקום זה הוא שיקר לי ועשה היקי לקרולינה.
לפחות הוא לא שכב איתה, אחרת הכל היה יורד לטמיון.
אני מניח שהיא בתולה, אם בראד יגלה את הפרט הזה הוא לא ישכב איתה.
זה הדבר היחיד שֶׁמְּשַׁמֵּשׁ כנקודת אור בתוך החושך שאני רואה.
המחשבות שלי נקטעו מתי שמלאני התיישבה בחיקו של זאק, בראד וקרולינה לא כאן.
"מל, איפה קרולינה?" שאלתי אותה והמחשבות שלי התנגשו אחד בשני.
היא לבד או שבראד איתה?
"בשירותים" היא אמרה ושמה את הראש שלה על זאק, נעמדתי והלכתי לשירותים.
אין לי הרגשה טובה.~
ניסיתי להבין מה אני רואה מולי.
את חברה של אחותי דבוקה לקיר עם שדיים חשופים ואת אח שלי מולה, מתנשא מעליה בגובה שלו בזמן שהיא מקטינה את עצמה.
שרקתי כדי שיהיו מודעים לנוכחותי והשגתי את תשומת ליבם, הרמתי גבה כשבראד בהה בי כמו טיפש.
על הפנים של קרולינה עלה הפתעה והיא ישר מיהרה מכאן.
היא התלבשה ורצה החוצה, בראד בא לצאת ועצרתי אותו בעזרת היד שלי.
"זה לא רעיון טוב" הטתי את הראש שלי לכיוון שבו קרולינה רצה והלסת שלו התקשחה.
"הרעיון הלא טוב היחיד כאן הוא היד שלך שעוצרת אותי, תעיף אותה" הזזתי את היד, לא מתרשם מהכעס שלו.
"אתה משחק בה?" הגעתי לעיקרון והוא גיחך לשמע מה ששאלתי, "אתה חושב שאני משחק בה?" הוא שאל בחזרה ולא ענה על מה שאמרתי.
"לא ענית על מה ששאלתי" נאנחתי וידעתי שמשהו באמת קורה ביניהם.
"כי אתה שואל שאלות מטופשות, מתי זיינת בפעם האחרונה?" השאלה שלו הדליקה נורות אדומות אצלי.
אני לא מרגיש צורך כמו כל גבר ישר להכניס את הזין שלו לכל אישה שמציעה את עצמה.
"אל תעביר נושא, אם כבר מדברים על לזיין אז שתדע שקרולינה בתולה" הוא לא נראה מופתע, לא חשבתי שהוא ידע את זה.
"אתה בעניין שלה?" הוא עשה בוז עם היד שלו, "אני בעניין שלה? ברור שלא" הוא לגלג והתקדם מכאן.
הטון שלו היה שונה מהרגיל כשהוא אמר את זה.
הוא שוב משקר לי, הפעם אני אגרום לו להודות בזה.
"מה אם אני אקח לה את הבתול-" הוא הסתובב ברגע ואז דחף אותי, הגוף שלי נתקע בדלת של השירותים והוא הצמיד אותי לדלת בעזרת היד שלו שהוא הניח בצד של הדלת מולי.
"אתה לא מעוניין בה ואל תחשוב על זה" הוא הזהיר וגילה לי את התשובה.
הוא רוצה אותה.
אפשר להגיד שאני קצת מתרשם, לא חשבתי שהוא יכול להתעניין במישהי עד כדי כך שהוא רוצה אותה.
"אני רואה שאתה שוקע במחשבות סטיב, שתדע שלקחתי לה את הבתולים אתמול" הוא חייך ועזב אותי, הוא הלך ומלמל לא לעמוד בדרך שלו.
אח שלי לקח לחברה של אחותי את הבתולים שלה.
ניסיתי יותר לחשוב לעומק על התגובות שלו ואז הבנתי.
לפעמים אני כזה דפוק.
הוא הראשון שלה.
והוא רוצה להיות האחרון.
זה הולך להיגמר באסון, לשני הצדדים.
YOU ARE READING
השרשרת של השטן
Romance~גמור~ [2/3] קרולינה ריילר- ראיתי משהו שלא הייתי צריכה לראות, עכשיו הוא שומר עליי ב4 עיניים. אח של החברה הכי טובה שלי, האיש הכי אכזרי שאני מכירה. אני שונאת אותו. להתחמק ממנו מתחיל להיות בלתי אפשרי, כי הוא מרגיש מאוים ממני. אני יודעת שאם מישהו יכול ל...