Éppen hogy meg akart volna szólalni kijött egy kislány.
- Lukey nem találom a mamit! - mondta szomorúan. - Én is közétek akajok ülni! - nézett könyörgően Luke-ra.
Luke lepattant a háztetőről és nehezen, de feltessékelte mellém a barna hajú, barna szemű kislányt. Olyan volt, mint egy tündér. Luke zárta a sort.
- Ashley - nézett Luke a kislányra - ő itt Faith! - mutatott be neki. Honnan tudja a nevemet?
- Te milyen szép vagy! - nézett rám. Elmosolyodtam.
- Te szebb vagy! - futott ki a számon.
- Fogócskázzunk! - kérlelt minket, mi pedig egymásra néztünk.
- Ash, inkább keressük meg a mamádat. Majd máskor.
- Faith is segítsen!
- Faith? - nézett rám kérdőn Luke, és várt a válaszomra.
- Oké. - válaszoltam.
Lemásztunk, én fogtam Ashley egyik kezét, a másikat pedig Luke. Végig trappoltunk a nagy házon, de sehol sem találtuk a mamáját. Egy irodás szoba felé vettük az irányt, ahol volt egy nevelő. Ő vigyázott a gyerekekre, ha nem volt bent a mamájuk.
- Ohh Luke! Köszönöm, hogy behoztad Ashley-t el is felejtettem!
- Semmi baj. - a nő hirtelen rám pillantott.
- Te új vagy ugye? - kérdezte s kinyújtotta felém a kezét - Nina vagyok, örvendek!
- Faith - ejtettem egy halovány mosolyt, s kezet ráztam vele.
- Én azt szeretném, ha Lukey és Faith mondanának nekem esti mesét!
- Hm, vállalnátok? - kérdezte tőlünk.
- Persze - mondtuk egyszerre.
- Köszönöm. A mamád nemsokára hazaér, de örülne, ha aludnál mire itt lesz. Jo éjt Ashley! - köszönt el tőle, s bementünk a szobájukba.
Luke belül elhelyezkedett az ágyon és Ashley mellett feküdt.
- Feküdj te is mellém! - kérlelt, én pedig a másik oldalára feküdtem. Elég nagy volt ez az ágy ahhoz hogy elférjünk.
- Milyen mesét szeretnél? - kérdezte tőle Luke.
- Nyuszisat! - csillantak fel csillogó barna szemei.
- Olyat nem tudok. - ráncolta a homlokát Luke. - Te Faith?
- Én tudok. - mosolyogtam zavaromban.
- Akkor mesélj! - kért nagy izgatottsággal Ashley.
Élt egyszer az erdőben egy nyulacska. Tudjátok, a nyuszik nem valami bátrak, de ez a nyuszi még a többinél is gyávább volt. Ha megzörrent egy ágacska, vagy felröppent egy madárka, a mi kis nyuszinknak tüstént inába szállt a bátorsága. Félt, reszketett, remegett, szorongott és szepegett, vacogott és rettegett. Közben egyre nagyobb lett.
- Ej, féltem már eleget, sose félek én többet - határozta el egy szép napon. Nagyot rikkantott: - Én vagyok a bátor nyuszi!
Összesereglettek erre az öreg nyúlanyák, hosszú fülű nyúlapók, rózsás orrú nyuszik. Körülállták, bámulták, ki látott még ily csudát, bátor szívű nyulacskát?
- Ejnye, Ferdeszemű, te talán még a farkastól sem félsz? - kérdezték tőle.
- Nem félek én senkitől se, medvétől se, rókától se, nem félek a farkastól se!
YOU ARE READING
𝑭𝒂𝒊𝒕𝒉 ☆彡 𝑯𝒆𝒎𝒎𝒊𝒏𝒈𝒔
Romance'Olyan, mintha te lennél a tükröm' 'A tükröm, mely visszanéz rám' | befejezett |