Az anyaotthonba érve anya ahogy meglátott, karomnál fogva ráncigált fel a szobánkba.
-Te felfogtad, hogy mennyire aggódtam?! Este 7 óra van Faith! - üvöltött rám, annyira megijedtem, megmukkanni sem bírtam. Louis is bejött.
-Anya hagyd már, hisz semmi baja nem lett. Végre egyszer csinált valami spontán dolgot. Ezért nem kéne hisztizned. - védett meg Louis.
-Hisztiznem? Mi vagyok én, a barátnőd? - harsogta.
-Anya hagyd abba a kiabálást. - szólt rá Louis, aztán felém fordult és látta mennyire felhorzsoltam a karom. - Inkább hozz valami fertőtlenítőt!
Anya hozott is, Louis pedig gondosan lefertőtlenítette a kezem.
-Faith, ezt nem csinálhatod. Azthittem hogy.. Apátok megtalált, nem kellene a frászt hoznod rám, meg aztán - járkált fel alá, mi pedig Louis-al azt néztük - mióta mászol te fára? Nem foglak elengedni Luke-al sehová, igy is bajod esett. Vagy eshetett volna.
-De..de any..anya!
-Faith egy szót sem!
-Anya ez most mire jó? - kérdezte Louis.
-Fejezzétek be, az van amit én mondok! - kiabált megint, aztán kiment. Zokogásban törtem ki, Louis próbált vígasztalni.
Másnap anya szépen beégetett minket, mert veszekedni kezdett Luke anyukájával mindenki előtt. Nem szólhattam se Lily-hez, se Luke-hoz. De nem csak én, Louis sem. Nem tudom miért de annyira hiányzott Luke. Valahányszor találkozott a tekintetünk, úgy éreztem hogy én is neki.
Este Louis-al a hátsókerbe mentünk a kis faház tetejére.
-Ne szomorkodj, holnap úgy is dolgozni megy, alig lesz itt. - vígasztalt Louis.
-Nem értem ő hozott ide minket, és ordibál velem, mert végre egyszer boldog voltam. Egyetlen egyszer. - csuklott el a hangom.
-Faith, csak aggódott. Hagyd rá, hadd hisztizzen. Ha azt hiszi, hogy eltilthat engem Lily-től akkor bolond.
-Louis..
-Hm?
-Milyen szerelmesnek lenni?
-Miért kérdezed? - mosolygott rám, a karját rátette a vállamra és magához húzott.
-Nem tudom.
-Talán az, amikor mindíg sokat gondolsz az illetőre, meg aztán amikor meglátod hevesebben ver a szived. Tudom, buzisan hangzik de így van. Vagy amikor megcsókolod akkor megszűnik a világ körülötted és az olyan.. Olyan mintha másik világba repítene. Egy olyan helyre, ahol nem számít a sok szar ami körülötted zajlik. Csak te vagy és ő.
-Te így érzel Lily iránt?
-Így. Nem tudom miért. Amikor először beszéltem vele, megértett. A legtöbb csaj csak magával van elfoglalva. Na meg hamar szét teszik a lábukat. Amit én persze ki is használtam. De nem tudom Faith, szerelmesnek talán még nem mondanám magam. Vagy nem tudom. Tudom hogy tudod miért kérdezted. Vallj színt!
-Ajj csak..
-Csak?
-Mindíg ideges vagyok ha meglátom Luke-ot. Úgy érzem mintha pillangók repkednének a gyomromban. Tegnap is mikor lehunytam este a szemem rá gondoltam.
-Ennyire tetszik neked?
-Igen.
-Hidd el, biztos neki is tetszel. Kinek ne tetszenél? Na meg hát, csak az én hugom vagy! - nevetett fel.
-És ha nem?
-Faith, te lehet kicsit másabb vagy mint a többi lány, de a más nem mindíg jelent rosszat. Nem is más vagy, hanem különleges.
-Igen? - néztem fel rá.
-Igen.
-Szeretlek.
-Én is.
YOU ARE READING
𝑭𝒂𝒊𝒕𝒉 ☆彡 𝑯𝒆𝒎𝒎𝒊𝒏𝒈𝒔
Romance'Olyan, mintha te lennél a tükröm' 'A tükröm, mely visszanéz rám' | befejezett |