×16. ➳

6K 414 16
                                    

- Én.. Én nem tudom Faith! Csak azt tudom, hogy azt szeretném, ha a barátom maradnál!

- Barátok nem emelgetik fel a másikat, és nem puszilgatják a másik nyakát.

- Igen?! És a barátok mióta féltékenyek más lányra? - kérdezte mérgesen.

- Azóta mióta azt mondtad, hogy csak velem beszélsz a suliban mivel a többiek olyan mások! Úgy éreztem velem kivételt tettél és emiatt különlegesnek éreztem magam a számodra?! Csak azért! - elindultam vissza, de megragadta a karom és visszarántott.

- Nem tudod mennyire fontos vagy nekem még így is hogy alig ismerjük egymást.

- Nem tudok rajtad kiigazodni.

Kerültem a tekintetét, aztán megemelte az állam és szemembe nézett.

- Mindig te leszel nekem a legfontosabb.

- Biztos? - csuklott el a hangom s közben elvesztem a gyönyörű kék szemeiben.

- Igen - felelte s megölelt.

De most ezt mire véljem? Szeret? Járni fogunk? Vagy barátok maradunk? Kibontakoztunk az ölelésből ő pedig visszatette a karkötőm. Majd leült a földre kinyújtott lábbal. Én meg mellé.

- Akkor.. - kezdtem bele.

- Barátok. - mosolygott rám s megfogta a kezem.

- Kérdezhetek valamit?

- Persze.

- Voltál már szerelmes, Luke?

- Nem. Te?

- Nem.. Volt már barátnőd?

- Faith miért kérdezel ilyeneket? - nevetett fel - Amúgy nem volt.

- Értem. Nem is.. Nem is akarnál? Mondjuk olyat mint.. Mint Britt.

Úristen Faith Hope Tomlinson, ekkora öngólt még soha nem látott senki! Ez szánalmas. Idiótaa!

- Nekem nem tetszik Britt. Idegesítő, csak nem szeretném megbántani.

- Értem. Mit utálsz? Mármint így mindenre értem.

- Hm.. Érdekes kérdés. Hát nem is tudom, nem szeretem, ha hazudnak nekem, vagy ha átvernek. Nem szeretem a marcipánt. Ne kérdezd miért, egyszerűen csak fújj. Nem szeretem a brokkolit sem, se a sárgarépát, sem ezeket a színes cukrokat. Na meg a hagymát sem.

- Mármint az M&M's-t?

- Aha.

- Hát milyen ember vagy te! - kacagtam - Hogy lehet nem szeretni?

- Színesek. Mintha nem is csoki lenne..

- Bolond vagy! - kuncogtam.

- Na és te?

- A gombát, ha hazudnak nekem, ha valaki nem mondja ki egyenesen mit szeretne csak találgatnom kell. Azt ki nem állhatom! A brokkolit én sem szeretem, igazából a zöldségeket nem bírom megenni. Maximum a paradicsomot. Talán azt. Nem szeretem, ha valaki bunkó, főleg az ilyen.. Hogy mondjam az ilyen rosszfiú féléket. Mint mondjuk a bátyám. Mielőtt ide jöttünk egy suttyó paraszt volt.

- Hm, ezeket nem fogom elfelejteni. Miért milyen volt? És te milyen voltál?

- Alig volt otthon, tudod.. Apa miatt. Mivel.. Mindenbe belekötött. Ha Louis-nak éppen fekete volt a gatyája és nem zöld, azért is. És hát az mindig veréssel végződött. Talán azért volt olyan, amilyen. Mindig bulizott, a suliban féltek tőle, mert tudták róla hogy szemét. Mindenkit bántott, vagy oltogatott. De amióta itt vagyunk, sokat változott. És jobb testvérem, mint valaha.

𝑭𝒂𝒊𝒕𝒉 ☆彡 𝑯𝒆𝒎𝒎𝒊𝒏𝒈𝒔Where stories live. Discover now