×32. ➳

5.4K 376 7
                                    

Csütörtökön suli után, Luke-hoz indultam. Ma nem volt suliban. A napokban semmi érdekes nem történt leszámítva Candy és Camila nyilvános cicaharcát. Komolyan azt hitte a fél suli hogy megölik egymást. Emily-vel próbáltuk őket szétválasztani sikertelenül. Aztán annyi lett belőle, hogy mindketten igazgatóit kaptak, és két hónap büntit minden nap, suli után. Mondtam Candy-nek, hogy nem a suliban kellett volna, de hajthatatlan volt. Így járt, pedig én szóltam. Louis azt mondta, holnap hazajön a szülinapomra bár ezt elég nehezen hiszem el.. Mindegy, a lényeg hogy itt van nekem Luke.

Hamar ide értem. Fel is rohantam a szobájába. Hallottam a szuszogását. Aludt. Azt hittem megeszem, annyira édes volt. Helyette halkan letettem a táskám, levettem a cipőm s befeküdtem mellé. A hátához bújtam és a nyakát puszilgattam.

- Faith! - szólt kábán s felém fordult.

Magához húzott teljes erejéből.

- Itt vagyok hétalvó! - suttogtam.

Nagy keze a hátamon pihent. Szorosan magához húzott.

Ashley a hátamon ugrált úgy keltett minket.

- Játszunk, játszunk! - kiabálta mire felkeltünk.

- Ashley menj ki - parancsolt rá Luke.

- Nyeem, gyertek játszani - makacskodott Ashley.

- Ashley menj ki! - üvöltött rá Luke, mire megijedt és kirohant sírva.

- Ez mi volt? Miért kellett ráüvölteni? - kértem számon.

- Ne.. Én izé..

- Ügyes vagy! - vágtam rá tele szarkazmussal s kirohantam Ashley-hez.

Magamhoz öleltem és próbáltam nyugtatni. Míg végül Luke is megjelent a szobájában.

- Ashley sajnálom, tudod, milyen vagyok mikor felkeltenek. Nem akartam. - szólt Luke könyörgő hangon.

- Faith! - nézett rám Ashley miközben az ölemben volt.

- Hm?

- Szólt valaki?

Egyből vettem a célzást, s elnevettem magam.

- Ne már, Ash. - nyafogott Luke.

- Biztos a levegő volt - sóhajtotta Ashley.

Luke kivette az ölemből az ágyra döntötte és csikizni kezdte, mindenhol ahol csak érte. Ashley-nek már a könnyei is kifolytak, annyira nevetett.

- Na és most? - érdeklődött Luke.

- Még most sem! - kacagott Ashley.

Luke pedig folytatta.

- Luke! - kiabált fel Liz - Itt vannak a srácok!

Luke hirtelen Ashley-re pillantott.

- Erre még visszatérünk, királylány - szólt Luke és elindultunk kifelé.

- Nyem hallom! - kiabálta utánunk Ashley.

- Itt a gerlepár! - tapsolgatott Calum, de persze minden ellenszenv nélkül.

- Ideje próbálni is - mondta Ashton.

Megragadtam Michael kezét és félrehúztam.

- Figyelj én..

- Semmi baj, Faith.

- De baj, sajnálom nem akartalak megbántani téged. Rosszul érzem magam, amiatt ami történt.

𝑭𝒂𝒊𝒕𝒉 ☆彡 𝑯𝒆𝒎𝒎𝒊𝒏𝒈𝒔Where stories live. Discover now