Egy parkba menekültem ahol csokis fagyit nyalogattam. Nagy meglepetésemre Michael is ott járt. Leült mellém.
- Szia Faith! Hogy vagy?
- Szevasz Clifford. Elvagyok - válaszoltam s rá se néztem.
- Áhh értem. Gyerekekkel minden oké? Luke?
- Fogjuk rá – sóhajtottam. - Nálatok?
- Válni fogunk úgy látszik.
- Miért?
- Taylor nem szeret. Jobban mondva most jött rá, hogy nem szeret. Bár, én sem szeretem őt.
- És mi lesz a kislányotokkal?
- Nem tudom. Miatta nem akartam, hogy elváljunk, de Taylor azt mondta, hogy egy gyerek nem tarthat össze egy kapcsolatot. Így végig nézhetem, hogy más neveli fel a kislányom. Ez.. Borzalmas Faith.
- Sajnálom Mikey.
- Én is. Főleg azt, hogy..
- Igen? - néztem rá.
- Hogy te kicsúsztál a kezeim közül.
- Michael..
- Nem! Nem! Nyugi. Nem fogok rád mászni vagy ilyesmi. Tiszteletben tartom, hogy van családod.
- Köszönöm. Ha szeretnél beszélgetni..
- Szólok. Szia Faith! - mondta s azzal ott hagyott.
Furcsa érzés. Ennyi idő után is ilyen érzelmeket keltek valakiben, aki még csak meg sem kapott?!
Este tizenegy óra volt mikor hazaértem. Úgy tűnt, mindenki aludt. Beléptem a hálószobánkba Luke pedig már várt. Amint meglátott felpattant és megölelt.
- Eresszél! - parancsoltam rá.
- Baby, kérlek.
- Nem, Luke! Magyarázkodj. És ne merj hazudni.
- Faith..
- Luke! - kiáltottam rá.
- Oké, Lucy volt az de csak egyszer..
- Mit egyszer?
- Csak egyszer feküdtem le vele.
- Mi? - fakadtam sírva - Te.. Te le..
- Sajnálom én.. Nem tudom, mi van velem.
Lehunytam a szemem és vettem egy mély levegőt. Lehúztam az ujjamról a gyűrűt és a kezébe adtam.
- Faith kérlek, ne csináld! Szeretlek és sajnálom!
Szánalmas módon könyörögni kezdett.
- Luke a nappaliban alszol.
Ennyit tudtam kinyögni. Mikor elindult kifelé Hannah állt az ajtó előtt. Sírva a szobájába rohant. Én bementem Hannah után Luke pedig a nappaliba ment.
- Hannah! Kicsim! Kérlek, nézz rám!
- Anya! Ugye nem fogtok elválni?
- Nem tudom, életem. Nem akarok neked hazudni. Apa nagyon csúnya dolgot tett most. Túl messzire ment.
- De a papa szeret téged, anya.
- Eddig én is azt hittem.
- Nem akarom, hogy apa és te elváljatok!
Megsimítottam az arcát. A szívem közben ezer darabokra tört a keserves hangjától.
- Meglátjuk. Csak hagyj egy kis időt.
ESTÁS LEYENDO
𝑭𝒂𝒊𝒕𝒉 ☆彡 𝑯𝒆𝒎𝒎𝒊𝒏𝒈𝒔
Romance'Olyan, mintha te lennél a tükröm' 'A tükröm, mely visszanéz rám' | befejezett |