Luke csókunk közben megemelt a fenekemnél fogva tartott. Elindult velem kifelé a partra, de nem törte meg csókunk egy pillanatra sem. Letessékelt kint a homokban, kezeit fejem mellett támasztotta.
- Luke.. – nyögtem fel, ezzel csókunkat megszakítva.
Az állam vonalát hintette be csókokkal, majd a nyakamat és ment szép lassan egyre lefelé. Hátam alá nyúlt, leszedte rólam bikini felsőmet s finoman ráharapott egyik mellemre. Hátra vetettem fejem a jóleső érzéstől. Ahogy lángra lobban a testem a vágytól amint megérint valamilyen formában.
- Imádom, hogy ilyen hatással vagyok rád – mondta zihálva és szemeimbe nézett.
- Luke, nem kellene ezt itt..
- Shhh, baby – kacsintott rám – csak érezz engem és nyögj hangosan.
Szívem egyre hevesebben vert, Luke pedig végig nyalva testem a combomhoz ért és csókolgatni kezdte belülről combjaim. Megemeltem csípőmet.
Luke elnevette magát.
- Ennyire kívánsz? – kérdezte kihívóan s felém tornyosult újra.
Beletúrtam szőke vizes hajába durván.
- Igen, Luke.
- Hmm?
- Akarlak!
- Basszus, mondd újra! – nyögte.
- Akarlak, Hemmings – nyaltam meg ajkaim ezzel felcukkolva őt.
Újra végig kúszott testemen, lehúzta rólam a bugyim majd ő is a fürdőgatyáját. Fölém kerekedett, fenekembe markolt, míg másik kezével tartotta magát és belém hatolt.
- Luke – nyöszörögtem alatta az élvezettől.
Ajkaimra tapasztotta az övéket, ezzel elhallgattatva engem. Lassan kezdett bennem mozogni. Az élvezettől a hátát kezdtem el karmolászni, mire Luke mozgása egyre erősebbe és durvábba ment át. Szinte döfködte magát belém, és én is rásegítettem csípő mozgásommal.
- Ez az baby – búgta csókunkba.
Éreztem, hogy közel járok, de Luke-on is mivel megfeszültek izmai. A lábaim megremegtek és a nevét kiáltozva élveztem el, ahogyan Luke is utánam nem sokra rá. Egész testével rám feküdt és nem húzódott ki belőlem. Fejét a nyakamba fúrta, éreztem őt, éreztem a heves szívverését és hallgattam, ahogyan zihál. Az izmos hátát simogattam.
- Szeretlek – mondtam ki, mire felkapta a fejét azonnal.
- Én is szeretlek – mosolygott rám.
- Ideje mennünk még mielőtt ezt a jelenetet visszalátom esetleg a youtube-on, vagy valami pornó oldalon.
Luke édesen kuncogott mondandómon. Kihúzódott belőlem és felállt. Felöltöztünk mindketten majd, mint két gyerek, felsétáltunk a sziklákon kialakított lépcsőn.
///////
Estére járt már, amikor egymással szemben feküdtünk az ágyunkban. Miután megtörténtek a parton a dolgok Luke-al túrázgatni mentünk. Leszakadt a lábam, ráadásul alig vártam már ezt a pillanatot, hogy ágyba bújhassak vele.
- Emlékszel, amikor lefejeltük egymást? – kérdezte.
- Persze. Utána annyira zavarban voltam – mosolyodtam el.
- Én arra számítottam, hogy majd beszólsz nekem és neked áll majd feljebb.
- Tetszettem már neked akkor Lukey?
YOU ARE READING
𝑭𝒂𝒊𝒕𝒉 ☆彡 𝑯𝒆𝒎𝒎𝒊𝒏𝒈𝒔
Romance'Olyan, mintha te lennél a tükröm' 'A tükröm, mely visszanéz rám' | befejezett |