- Faith nyugodj meg kérlek!
Dylan velem együtt rogyott a földre. Az ölében sírtam, ő közben ringatott nyugtatásképp.
- Dylan.. - néztem rá.
- Hm?
- Téged is megütött?
Dylan egy szót sem szólt, kerülte a tekintetem és előre nézett.
- Mondd már! - parancsoltam rá. Bólogatott.
- Faith, ő nem az apám..
- Mi? - döbbenten meredtem rá.
- A nevelő apám. Nekem nem voltak szüleim.
- Miért nem mondtad el?! Anya tudja? - fakadtam ki s kiszálltam az öléből.
- Nem hiszem, hogy tudná.
- Dy.. Dylan.. És.. Mit csinált veled? - harapdostam a szám belülről. Rettegtem a választól.
- Erről nem beszélhetek..
- Pedig jobb lesz.
- Ha nem úgy viselkedek, ahogy ő akarja, akkor megver.
Levette a pólóját, a hátán ott díszelgett egykét vágásnak a nyoma. Szinte fájt ránéznem is. Kirázott a hideg.
- Ezt két éve kaptam.
Sírva fakadtam. Édes istenem, amikor az ember azt hinné, hogy megjárta a poklot és ennél rosszabb már nem lehet, na akkor még borzalmasabb lesz a helyzet. Újra rettegésben kell éljek?
- Nem.. Nem akartál.. Nem akartál megszökni?
- Kihez? Nekem nincs senkim.
Ennyi, kiborultam. Nem mehetek el innen egyedül. Nem hagyhatom itt Dylan-t. Ki tudja mennyit szenvedhetett még ezen kívül. Hirtelen a nyakába borultam.
- Megoldjuk Dylan! Ígérem! - súgtam a fülébe s bólintott egyet.
Utána kiment a szobámból. Még nem akarok szólni Louis-nak. Majd a szülinapom után. De mit akar? Vesz nekem egy házat vagy mi? Nem is értem.. Ami a legrosszabb, hogy ha eljövök innét, akkor hová? Nem hagyom itt Luke-ot. Nem. Őt nem fogom feladni semmiért.
Gyorsan letusoltam s ágyba bújtam. Próbáltam elfelejteni ezt az egészet.
Másnap délig aludtam. Anya bejött hozzám. Magához húzott s megölelt.
- Annyira sajnálom. Találkozhatsz Luke-al csak kiborultam. Féltelek.
- Rendben. Nem gáz.
Minek ellenkezzek már? Tudom úgy is, hogy nem maradok vele. Az biztos.
- Szeretlek! - mondta, én undorodva húzódtam el tőle.
A fürdőszobámba indultam, hogy elvégezzem a szokásos rutinom. Mire végeztem, már nem volt a szobámban. Felöltöztem, és elindultam Luke-hoz de az ajtónál megállított anya.
- A szülinapodon elmehetnénk a nagyihoz. Talán Louis is ráér - mosolygott rám anya.
- A szülinapomat Luke-al szeretném tölteni. De szombaton mehetünk, felőlem.
- Rendben. Ne maradj sokáig! - szólt anya majd nyomott egy puszit az arcomra.
Luke-hoz értem s megkönnyebbültem. Náluk minden olyan.. Nyugtató. Mintha egy igazi családba csöppennék. Ashley odafutott hozzám, és megölelte a lábam.
- Faith! Menjünk játszani! - nézett rám nagy boci szemekkel, s közben Luke is lejött. Ő hátulról ölelgetett.
- Menjünk. De beugorhatnánk hozzánk. Hogy hozhassam Molly-t is. Szegénnyel alig foglalkoztam mostanában - magyaráztam.
YOU ARE READING
𝑭𝒂𝒊𝒕𝒉 ☆彡 𝑯𝒆𝒎𝒎𝒊𝒏𝒈𝒔
Romance'Olyan, mintha te lennél a tükröm' 'A tükröm, mely visszanéz rám' | befejezett |