×2. ➳ 13

4.2K 333 5
                                    

Luke szemszöge ;

- Mi van fiam? Hogy nézel ki? - kérdeztem mikor Jack a kanapéra huppant. Mindegyikünk betömörült és vártuk a válaszát. Kivéve Lily ő átvette a főzést.

Jack végig csak kuncogott. Szemei vörösek voltak.

- Tudod mi vagy te apa? Egy köcsög - válaszolta.

- Jack Lucas Hemmings, te be vagy tépve? - ordított rá Faith.

- Ohh a házisárkány is beszállt a buliba. Te anya te beteg vagy, még a betegeidnél is betegebb. Folyton azt várod hogy valami rosszat csinálhassak - magyarázta nevetve.

- Jack! - szólt rá Blue.

- Luke vidd fel, vagy megölöm - mondta Faith.

- Áldás lenne anyuci! - kacsintott rá Jack, mire a hátamra emeltem és felvittem a szobájába és ledobtam az ágyára. - Utállak apa. Utálom mindkettőtöket! - mondta, de ott hagytam.

Mi lett a fiammal, hogy ennyire ostobán viselkedik? Nem vettem magamra, amiket mond, mert tudom, hogy nem így gondolja.

Később vacsora után lecsoszogott Jack a család pedig a nappaliban várta az érkezését. Louis próbált jó hangulatot teremteni, de nem sikerült neki. Faith így is olyan volt mint egy időzített bomba. Mikor meglátta Jack-et egyből felpattant.

- Jack azonnal ülj le! - szólt rá Faith mire Jack rémült képpel teljesítette anyja kérését. Faith mellé álltam a többiek ültek és várták a hatást.

- Na jó. Menjünk szép sorjában - mondta Faith s Hannah-ra néztünk egyszerre.

- Hannah mesélj. - kértem rá.

- Jack azt mondta, ha nem mondom el, bulizhatok. És hát, gondoltam lejövök. Egy lánnyal ittunk folyamatosan aztán nem emlékszem semmire - magyarázta bűnbánóan Hannah.

- Miért kellett neked inni? - kérdezte Faith.

- Nem tudom anya csak ki akartam próbálni. A suliban a legtöbb lány átesett ezen már, csak én nem.

Elnevettem magam.

- Még is min? Hogy lerészegedtek?

- Nem apa! A bulizáson. Én csak.. Sajnálom. Borzalmasan.

- Oké. Egy hét szobafogság. Most pedig menj fel - utasítottam rá mire szót fogadott.

Bule következett.

- Halljuk Blue! - szólt Faith.

- Nincs mit mondanom. Felelőtlen voltam, hogy nem vigyáztam Hannah-ra. Ennél többet nem tudok mondani nektek - felelte szomorúan Blue.

- Ennél többet nem? Így hogy bízzak benned lányom? Ennyire rosszul neveltetek volna? - kelt ki magából Faith.

- És én hogyan bízzak bennetek? Sose meséltek arról milyen volt a gyermekkorotok, soha nem mondtátok el mik azok a hegek apa hátán vagy mellkasán! Soha! A nagypapi is kikerüli ezeket a témákat! Én hogy bízzak bennetek akkor? - üvöltözött Blue.

Erre nem számított egyikünk sem. Blue felrohant a szobájába és faképnél hagyott minket. Louis rémült arccal meredt ránk. Lily felvetette az ötletet, hogy inkább menjenek el kettesben valahová. Így már csak Jack maradt. Faith letörölte a könnyeit, aztán így szólt.

- Mi bajod van neked Jack? Miért kell ilyeneket csinálnod?

- Nem tudom anya. Nem gondoltam komolyan, amiket mondtam, csak úgy érzem nehéz megfelelnem nektek.

𝑭𝒂𝒊𝒕𝒉 ☆彡 𝑯𝒆𝒎𝒎𝒊𝒏𝒈𝒔Where stories live. Discover now