4 hét múlva..
A konyhában ettem a szokásos reggelimet. Lekváros nutellás uborkás szendvicset. Igen, azt. Terhesnek lenni nem egy leányálom. Állandóan elfáradok, néha túl hamar is és minden reggelem egy csodás hányással kezdődik. Utána zabálással, akárcsak most.
- Luke gyere már le! - kiabáltam, mint egy őrült. Késésben vagyunk így is az ultrahangról.
- Mi a... Baby öt perce jöttél le. Épp borotválkoztam basszus! Azt hittem valami baj van!
- Ohhohoo! Azt hiszed nincs baj, Hemmings? Ezzel a villával felnyársallak mindjárt! Menjünk már!
Luke rémült arccal meredt rám.
- Izé..
- Ne izézz itt nekem! Most, azonnal induljunk! - parancsoltam rá, mire ő gyorsan felhúzta a cipőjét és kocsiba szálltunk.
- Sajnálom Luke. Meg vagyok bolondulva - mentegetőztem a kocsiban.
- Ijesztő voltál a villával a kezedben! Esküszöm. Ilyen elvetemült képet.. - nevetett ki.
- Ne packázz velem, te majom.
- Igen is istennőm - mondta majd leparkolt.
Gyorsan besiettünk az ultrahangra. Mikor elindult a vizsgálat Luke fogta a kezem.
- Ohh lenne itt valami.. - kezdett bele az orvos.
- Mi? - kérdeztem kétségbeesetten.
- Nos, önök ikreket várnak!
Hogy mi? Luke arca kifehéredett, majd elájult.
- Ennyit az erős férjemről. Ikreket? Ó te jóságos isten.. - csaptam a homlokomra.
- Az kicsit később derül ki majd, hogy egypetéjűek vagy kétpetéjűek.
Luke hirtelen feltápászkodott.
- Nem ettél ma még? - néztem rá.
- Képzeld, nem! - vágta rá. - Ikrek? Ikrek?!
- Igen, Luke azok.
- De..
- Majd otthon.
- Na jó, mára ennyi volt. Mehetnek fiatalok - mondta az orvos majd kimentünk.
- Gyere menjünk együnk a lenti büfében pitét! - mondta Luke.
- Menjünk!
Én epres pitét ettem vanília sodóval, Luke pedig barackos pitét meg rebarbarás málnás pitét. A malac. Annyit eszik folyton, na most ezt én mondom?! Gyorsan belapátoltam az enyémet majd Luke málnás pitéjére fájt a fogam.
- Kéred? Haha, nem kapod meg. Ez volt az utolsó - nyújtogatta a nyelvét.
- Add csak ide!
- Faith, ne nézz már rám így - mondta rémülten.
- A te ikreidet várom! Adod ide! - húztam ki a kezéből.
- Chh ezt nem kapod meg a málnás a kedvencem!
- Az az én pitém! - néztem rá a legcsúnyább nézésemmel mire megszeppent és megadta magát.
- Chh, tessék.
- Köszi, szívem. Szeretlek - mosolyogtam rá mintha mi sem történt volna.
- Na, persze! Elvetted a pitémet!
- Túléled nagyfiú vagy már.
- Rémisztő vagy terhesen.
- Ez a cél - kacsintottam rá.
YOU ARE READING
𝑭𝒂𝒊𝒕𝒉 ☆彡 𝑯𝒆𝒎𝒎𝒊𝒏𝒈𝒔
Romance'Olyan, mintha te lennél a tükröm' 'A tükröm, mely visszanéz rám' | befejezett |