Luke szemszöge;
- Lily ne dúdolgass már felettem!
Nem hiszem el, hogy este se fogja be. Nekem kellett volna fent aludnom az emeletes ágyon. Annyit szokott forgolódni is, idegesítő.
- Ne hisztizz. Hallom, ahogy Faith és Louis énekelget. Azt dúdolom.
Faith tud énekelni?
- Király. De aludni akarok.
Lemászott, és mellém feküdt.
- Na mesélj csak Luke!
- Miről?
- Faith-ről. Látom, hogy nézel rá azt is láttam, hogy megpuszilod.
- Na és?
- Tetszik?
- Kinek ne tetszene? Hisz gyönyörű.
- A-a! Itt többről van szó!
- Úgy érzem, hogy neki bármit elmondhatok. Mintha az őrző angyalom lenne.. Tudom, hülyén hangzik..
- Te belezúgtál? - nevetett fel.
- Nem. Azt sem tudom mi az a szerelem. Abban biztos vagyok, hogy te aztán végképp nem tudod.
- Nos, ki kell, ábrándítsalak. Járok Louis-al.
- Mi van?
- Bizony.
- Majd én eldöntöm, hogy alkalmas-e erre a szerepre. Anya, ha megtudja megöl. Arról nem is beszélve, hogy tizenhárom éves vagy.
- Nem vagy az apám, Luke.
- Fogd be!
- Jut eszembe..
- Mi van? Kellően felhúztál, most már visszamehetsz az ágyadba.
- Ne legyél már velem ilyen undok!
- Menj vissza, és fogd be a szád. Aludni akarok. Jó éjt.
- Nem tudom elmondani mennyire utállak most.
Nem foglalkoztam azzal, amit mondd, mert tudom, nem gondolja komolyan. Faith-et viszont egyáltalán nem értem. Miért velem akar barátkozni? Harry menőbb, mint én. Engem maximum Ashley értékel, és ő is csak 5 éves. Nem merek közeledni felé.. Lily elmesélte miért vannak itt. Amiért mi, annyi különbséggel hogy az ő apjuk nem került börtönbe és bármikor megtalálhatja őket. Félek közeledni hozzá. Éppen ezért, mert tudom, egyszer el fog innen menni. De amikor meglátom, és a szemébe nézek, nem tudom magam türtőztetni. Furcsa bizsergés jár át, amikor meghallom, ahogy dadog, vagy amikor rám mosolyog, vagy amikor elpirul. Vajon ő is így érez, ahogy én? Miért, én hogy érzek? Mi van velem? Mi ez?
Faith szemszöge;
Szombat reggel vidáman pattantam ki az ágyból, anya is itt volt és Louis is. Korán keltem, ők pedig mélyen aludtak még. A szekrényemből kivettem pár ruhadarabot, törölközőt és tusfürdőt. Elindultam a fürdőbe. A tusoló alatt énekelgettem az egyik kedvenc dalomat. Taylor Swift-től a 'Mine'-t. A refrént egyre magabiztosabban, és hangosabban. Kijöttem a tusoló alól, rendbe szedtem magam, felvettem a kopott farmerom egy fehér pólóval. A hajam felgumiztam, s elindultam kifelé. Kinyitottam az ajtót és Luke állt ott.
- Kicsit hangosan énekeltél. - mosolygott.
- Uhh.. Izé.. - pirultam el s a földre szegeztem a tekintetem.
- Még nem fejeztem be - kacagott, mire felkaptam a fejem - szép a hangod.
- Kö..köszönöm.. - mondtam s elindultam vissza.
YOU ARE READING
𝑭𝒂𝒊𝒕𝒉 ☆彡 𝑯𝒆𝒎𝒎𝒊𝒏𝒈𝒔
Romance'Olyan, mintha te lennél a tükröm' 'A tükröm, mely visszanéz rám' | befejezett |