×36. ➳

5.4K 363 4
                                    

Miután beszéltünk Luke-al elindultam haza, mivel tudtam, hogy nem lesz otthon senki. Mikor hazaértem, egyből a pince felé indultam, hogy találjak valami kézen foghatót. Mindent felforgattam. Végül egy óra szerencsétlenkedés után találtam egy dobozt, a padló alatt. Tényleg voltak levelek. Gyorsan felrohantam a szobámba és eldugtam. Végül anyát hallottam megérkezni.

- Kicsim itthon vagy? - kérdezte lentről látta, hogy az ajtóm nyitva maradt.

- Persze anya, máris megyek!

Lesiettem hozzá a konyhába.

- Anya, elutazhatnék a mamához Londonba?

- Ugyan minek? Suli van.

- Csak hiányzik. Kérlek. Soha nem szoktam tőled semmit kérni.

- Faith..

- Anya, légyszives.

- Jól van, legyen. De felhívsz, ha odaérsz!

- Rendben.

Furcsa, milyen gyorsan beleegyezett. Ezek után átsiettem Luke-hoz és onnan felhívtam a mamám, hogy tartsa a hátam.

- Szia mama!

- Szia Faith kicsim! Miujság?

- Mama kérhetek egy nagy szívességet?

- Mégpedig?

- Anyának azt mondtam hozzád repülök, de Louis-hoz fogok New York-ba. Nem akartam elmondani neki, mert meg akarom lepni Louis-t és tudod milyen. Nem tud titkot tartani, eljárt volna a szája.

Hallottam a vonal másik végén, ahogy a mamám édesen felnevet.

- Jól van, de ugye meglátogatsz?

- Igen mama, majd meglátogatlak!

- Szeretlek kicsi tündérkém.

- Én is mama.

Letettem s fellélegeztem.

- Megtaláltad? - kérdezte Luke.

- Igen.

- Jó hogy kitaláltad ezt a Londoni cuccot. Legalább nem fognak aggódni.

- Nem tudom mi lesz, Luke.. Lehet azokban a levelekben nincs is semmi.

- Nem hiszem. Ha eldugta biztos, hogy van itt valami.

- Louis szerinted mit fog csinálni, ha megtudja?

- Nem tudom, de mivel van pénze van befolyása is, így mellette talán biztonságba leszel.

- Leszünk!

- Igen.

- Nézz egy járatot, minél előbb.

Luke biccentett és megtette, amire kértem.

- Egy óra múlva.

- Tökéletes. Így is sok idő mire odaérünk. Szedd össze a cuccaid kicsim - utasítottam, de ő már összepakolt így elindultunk hozzám.

A kocsimba betettük a bőröndjét majd felsiettünk hozzám. Sam is ott volt.

- Ohh hova mentek drágáim? - kérdezte láttam, ahogy Luke izmai megfeszülnek.

- A nagyihoz Londonba. Anya megengedte.

- Mikor jöttök?

- Szerintem a hétvégén. - mosolyogtam.

- Jó szórakozást! - mondta.

Addig lesz jó szórakozás, amíg meg nem látja a hiányzó leveleket. Isten tudja, mikor jön rá. Gyorsan összepakoltam s elindultunk. Dylan szobájába indultam még előtte.

𝑭𝒂𝒊𝒕𝒉 ☆彡 𝑯𝒆𝒎𝒎𝒊𝒏𝒈𝒔Where stories live. Discover now